Ik zit in de klimhal.quote:
Wij zijn inmiddels veiligquote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oken mocht die toch op mijn hoofd neerstorten mag je hem de schuld geven
Jepquote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
En over een paar jaar kom je ze dan nog steeds tegen waarschijnlijk.
Met xylomethazoline erin wel.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:46 schreef Ama het volgende:
Hebben jullie het idee dat neusspray werkt? Ik heb dat al 10.000 jaar niet meer gekocht.
https://www.kruidvat.nl/k(...)ml-neusspray/p/18087 moet ik deze kopen?quote:
Dat is 'm!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:47 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.kruidvat.nl/k(...)ml-neusspray/p/18087 moet ik deze kopen?
Oh voor die prijs is dat het proberen ook wel waard. Thanks!quote:
Ik heb me voorgenomen om aankomende week weer te beginnen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:nattekat ga je ook weer eens sporten? Anders ben je binnenkort Dikkie Dik.
Veel beter.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit in de klimhal.
Hebben ze je toch nog goed aan het werk gezet? Dan mag je wel blij zijn dat je het overuren kan noemen.
Dat concept bestaat voor mij niet. Enige toeslag die ik nog heb is als ik ‘s nachts aan het werk moet.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Veel beter.
Ja... wordt waarschijnlijk 9 overuren.
Rustig aan beginnen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen om aankomende week weer te beginnen.
Gewoon VIESDIK worden zoals ikquote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen om aankomende week weer te beginnen.
Ik ben met warmte en zonnig weer juist veel meer gemotiveerd dan met druilerig kutweer.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met die warmte gaat dat ook niet zo heel lastig zijn
Niks mis met 240 kilo wegen en leven als een Bourgondiërquote:
Sinds die meet in Utrecht heb je dan aardig doorgegeten.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niks mis met 240 kilo wegen en leven als een Bourgondiër
Oh nou ik had dinsdag verlof en ik streep dat denk ik gewoon even tegen elkaar weg.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat concept bestaat voor mij niet. Enige toeslag die ik nog heb is als ik ‘s nachts aan het werk moet.
"liever (te) dik in de kist, dan een feestje gemist"quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niks mis met 240 kilo wegen en leven als een Bourgondiër
Slechte deal.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh nou ik had dinsdag verlof en ik streep dat denk ik gewoon even tegen elkaar weg.
Dan is dat ook weer opgelost.
Toen zat ik op 235 dus dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sinds die meet in Utrecht heb je dan aardig doorgegeten.
Elke dag is een feestje. Je moet alleen zelf de slingers ophangen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:59 schreef mschol het volgende:
[..]
"liever (te) dik in de kist, dan een feestje gemist"
Je zag wel helemaal achterin verstopt met je harem. Dus dat zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Toen zat ik op 235 dus dat valt wel mee.
Ik probeerde zo ver mogelijk weg te zitten van iedereen zodat ik minder op viel. En de harem is nodig zodat ik minder dik lijk. Want dan zitten er 5 vrouwen omheen om dat te verbergenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zag wel helemaal achterin verstopt met je harem. Dus dat zou goed kunnen.
Dat zeker, maar in een behoorlijk warme sportschool ga je daardoor ook iets minder tot het gaatje.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben met warmte en zonnig weer juist veel meer gemotiveerd dan met druilerig kutweer.
Hebben ze geen airco bij jou in de sportschoolquote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zeker, maar in een behoorlijk warme sportschool ga je daardoor ook iets minder tot het gaatje.
Ik heb m'n twijfels. Al is de kans wel aanwezig dat het er zonder airco afgelopen zomer onbegaanbaar heet was geweest.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hebben ze geen airco bij jou in de sportschool
Lamme tak.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hing als een luiaard een uur aan een tak?
Is dat lekker? Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar misschien ook maar eens halen vandaag.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, lekker een jalapeno stokbrood en een maisdesem brood gehaald voor de lunch. Smullen
Ook nog even een rozenfrisdrank en een gember frisdrank van Fentimans, omdat in de bonus.
De rozenfrisdrank is lekker fris en luchtig. Lekker op zo'n zonnige dag. De gember is wat meer aanwezig, vrij prominente smaak.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Is dat lekker? Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar misschien ook maar eens halen vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |