Ik gebruik het alleen als m'n neus zo dicht zit dat ik niet kan slapen en dan word ik chagrijnig, maar ik heb het meestal maar een dag of twee nodig.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dat flesje over twee of drie dagen weer de kast in kan gooien.
En dan lekker omslaan.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:47 schreef Karzai het volgende:
De hele familie zit ladderzat in de kano er is bier whisky en jagermeister mee
Als een echte!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zit je te Fokken vanuit de kano nu?
Ik waardeer ook altijd mijn vrienden die zodra ik de deur achter mij dichttrek, op het internet lachend vertellen wat een sukkel ik ben. Daar selecteer ik ze speciaal op.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:50 schreef Grotetijd het volgende:
Een maat van mij had zich opgegeven voor First Dates, komt hier gisteravond. Zegt 'ie, heb een paar dagen terug met ze gebeld "ze hebben mij afgewezen, ik pastte niet in hun profiel"___! Nog nooit een grotere smoes gehoord. Waarom niet eerlijk zeggen dat je zelf hebt afgezegd? Als je ziet wat voor types daar voorbijkomen dan past iedereen in een profiel
GPS satelliet die de weg kwijt was.quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik waardeer ook altijd mijn vrienden die zodra ik de deur achter mij dichttrek, op het internet lachend vertellen wat een sukkel ik ben. Daar selecteer ik ze speciaal op.
Neequote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
GPS satelliet die de weg kwijt was.
Ja.quote:
Ach, ik heb dit ook in z'n gezicht gezegd dus wat dat betreft. Daarnaast ben ik vrij discreet en zeg ik niet pietje puk wonende op de hondenbrug 6 in schubbekutteveen, bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik waardeer ook altijd mijn vrienden die zodra ik de deur achter mij dichttrek, op het internet lachend vertellen wat een sukkel ik ben. Daar selecteer ik ze speciaal op.
Ja, ik lig af en toe even stilquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zit je te Fokken vanuit de kano nu?
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is handel en worden meer waard in de loop van tijd denk die foto's van jou niet
ik vind vooral die 1800x4000 resolutie zo ontzettend beroerd. Past niet eens in een normale postquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |