Daarom heeft de gemiddelde dierentuin ook stenen en rotsen in het apenverblijf in plaats van machinegeweren en bazooka's.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan was de winter dit jaar vroeg gevallen
Ja we moeten gewoon onze horizon verbredenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We halen wel heel rap onze CO2 doelen als iedereen die nog leeft in een bunker zit.
Worst-kaas scenario?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Lekker!
Ik zit op een saaie verjaardag
Ben jij niet aan t meerennen?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoor echt continu gejuich, had geen idee wat er aan de hand was.
Nu, een uur later: oja, marathon is bezig.
Ik ben niet gemaakt voor rennen. Rennen helpt ook je gewrichten om zeep, moeten we niet willen.quote:
Lekker rennen!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoor echt continu gejuich, had geen idee wat er aan de hand was.
Nu, een uur later: oja, marathon is bezig.
Met de trein naar het eiland?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Station Lindholm in Denemarken. Het is hier eigenlijk bloedheet. Een frisdrankautomaat zou fijn geweest zijn. Naja over anderhalf uur ben ik in mijn hotel
Je moet ook rustig opbouwen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet gemaakt voor rennen. Rennen helpt ook je gewrichten om zeep, moeten we niet willen.
Extra keertje op zat werkenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:11 schreef Nattekat het volgende:
Had een keer een collega die niet naar werk kon komen door de marathon, lag echt dubbel toen ik hoorde wat voor fratsen hij moest uithalen om er uiteindelijk toch te komen
Ik maar 36 misschien moet ik dan wat rustiger aan gaan doen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe al 38 jaar heel rustig opbouwen om te rennen
Ja gewoon voor de zekerheidquote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik maar 36 misschien moet ik dan wat rustiger aan gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |