De linkse geitenwollensokkenbrigade is er gek genoeg voor in Nederland.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja dat is wel hee naief gedacht. De grootste wereldleiders moeten altijd alert zijn op een mogelijke aanslag, of ze nu in Parijs zijn of op hun eigen toilet. Overal loert gevaar..
Wat heeft dit nou weer met links te makenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De linkse geitenwollensokkenbrigade is er gek genoeg voor in Nederland.
mocht je een pistool mee in het vliegtuig dan?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, geland. En nu fijn een uur verliezen bij de tassenband. Zou handig zijn als ze vliegtuigen zo zouden ontwerpen dat iedereen die bagar mee MAG nemen, dat ook echt KAN. Ik wil dan weer het boeltje helpen en schiet alleen maar mezelf in de voet.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:03 schreef mschol het volgende:
dit ziet er wel uit als shein publiek ja:Maar wat is het probleem nou precies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in een spoiler want, tja kijk zelf maar🐙
dat ze dat soort foto's gebruiken voor nieuwsartikelen en dan ook nog als hoofdfotoquote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar wat is het probleem nou precies?
ik ben blij dat ik dat soort nieuwsberichten niet lees voor ik mn ogen sluitquote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:08 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ze dat soort foto's gebruiken voor nieuwsartikelen en dan ook nog als hoofdfoto
Naïef klein krielhaantje.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat heeft dit nou weer met links te maken
Ga lekker in een voetbalstadium roepen dat het andere team slecht is.
tja.. als ik wist dat die foto erin stond had ik niet gekliktquote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik dat soort nieuwsberichten niet lees voor ik mn ogen sluit
Maar de kans dat hij neerkomt is niet overal op zijn traject gelijk natuurlijk. Dat is niet helemaal hoe dat werkt.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:07 schreef Nattekat het volgende:
Ben ook wel echt dol op de journalistiek. Elk stomme artikel over die ruimtesonde spreekt erover dat de kans op een plons groter was dan op een baf, maar als je het traject bekijkt zie je eigenlijk zo goed als alleen maar land voor de plek van de plons en is het dom geluk dat het een oceaan is geworden.
Nee, grotere kans in het midden natuurlijk. En dat midden was bij elke schatting in of vlak bij Europa, met als hoogtepunt precies in Nederland. Uiteindelijk zaten ze er niet ver naast, want hij heeft na die ene passage over Nederland niet nog een rondje Aarde gedaan.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar de kans dat hij neerkomt is niet overal op zijn traject gelijk natuurlijk. Dat is niet helemaal hoe dat werkt.
Ik heb eigenlijk nooit echt problemen bij de douane, had alleen vorige keer dat ik per ongeluk een snowglobe in mijn handbagage had gestopt waar het apparaat op afging (vloeistof). Maar dat was verder ook geen probleem.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop dat ze dat bij @:ltvdk ook doen
Oke, dus je denkt niet dat het toeval is dat het midden van de lijn toevallig ongeveer in het midden van een standaard wereldkaart zit?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, grotere kans in het midden natuurlijk. En dat midden was bij elke schatting in of vlak bij Europa, met als hoogtepunt precies in Nederland. Uiteindelijk zaten ze er niet ver naast, want hij heeft na die ene passage over Nederland niet nog een rondje Aarde gedaan.
De kaart die ik heb gezien deelde die lijn op in een geel en een groen deel. Geel was voor het midden van de verwachtte tijdspanne, groen was erna.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke, dus je denkt niet dat het toeval is dat het midden van de lijn toevallig ongeveer in het midden van een standaard wereldkaart zit?
[ afbeelding ]
Op deze kaart van ESA staat het middelpunt van waarschijnlijkheid gemarkeerd. Maar de kans dat hij precies daar terecht komt is niet zo heel hoog en om die punt bij Australie is dus voornamelijk water.
India was bijna een garantie op ellende geweest.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Hebben ze nog flink mazzel mee gehad.
Nog steeds wel, maar weet niet wat dat met de satelliet te maken heeft.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
India was bijna een garantie op ellende geweest.
Had India vast nukes gelanceerd richting Islamabad als vergelding.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
India was bijna een garantie op ellende geweest.
Dan was de winter dit jaar vroeg gevallenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had India vast nukes gelanceerd richting Islamabad als vergelding.
We halen wel heel rap onze CO2 doelen als iedereen die nog leeft in een bunker zit.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan was de winter dit jaar vroeg gevallen
Daarom heeft de gemiddelde dierentuin ook stenen en rotsen in het apenverblijf in plaats van machinegeweren en bazooka's.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan was de winter dit jaar vroeg gevallen
Ja we moeten gewoon onze horizon verbredenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We halen wel heel rap onze CO2 doelen als iedereen die nog leeft in een bunker zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |