Dan doe je niet genoeg je best op de zeven zeeën.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:13 schreef mschol het volgende:
[..]
dat werkt alleen als je weet wat je wilt kijken
moet je niet naar nl linkt ipv gb?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:14 schreef mschol het volgende:
oh, als ik ingelogd ben kan ik naar https://www.disneyplus.com/en-gb/browse/ gaan en kan ik door de catalogus zo te zien bladeren..
die link tonen ze niet als je inlogt
helaas, no content available
Gaat het over?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:
O A real pain staat op Disney. Wat leuk.
Ja tegen meerprijs. Disney kan je net als Netflix niet zomaar meer delen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:10 schreef ieniminimuis het volgende:
10 euro toch? Bijna net zo duur als Netflix. En Disney valt trouwens prima te delen
Ik ga thuis even spieken want ik ben bijna door m'n accu heen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:dezwabber
De neven David en Benji reizen door Polen om hun grootmoeder te eren. Hun avontuur wordt gecompliceerd als oude spanningen weer opduiken terwijl ze hun familiegeschiedenis onderzoeken.quote:
Wij kunnen nog wel delen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja tegen meerprijs. Disney kan je net als Netflix niet zomaar meer delen.
Misschien komen jullie vaker bij elkaar thuis? Ik kom nooit bij die persoon thuis en hij komt maar 1x in de 3 jaar ofzo hier een keer.quote:
Niet zo vaak dat we tot elkaars huishouden zouden kunnen horen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien komen jullie vaker bij elkaar thuis? Ik kom nooit bij die persoon thuis en hij komt maar 1x in de 3 jaar ofzo hier een keer.
Proost! Geniet ervan!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[ link | afbeelding ]
70 DKK. Een tientje. Is te overzien.
Vers gehaald bij de slager, smaken goedquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Net ook gevroten, koud gerookt en daarna gebakken!
Oh nergens last vanquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja tegen meerprijs. Disney kan je net als Netflix niet zomaar meer delen.
maar je hor hangt nog?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:30 schreef Nattekat het volgende:
M'n lamellen kwamen naar beneden toen ik aan dat touwtje trok
dan je lamellen maar net zo goed ophangen dus.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uiteraard, dat is vakkundig vastgezet.
Gewoon niet meer aan het touwtje trekkenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan je lamellen maar net zo goed ophangen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |