Dat verschilt van geval tot geval.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat wil je anders
Tegen iedereen die wat overkomt zeggen je bent dom eigen schuld en daaaag
🤨
Dat verschilt per geval. In dit geval is het ook wel een gevalletje 'ik ga een grizzly beer knuffelen, want hij ziet er zo zacht en knuffelbaar uit...'quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh ja dat is het
Victim blaming at its finest!
Eerder ik laat mn poesje knuffelen want ik heb een duur handtasje nodig.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:57 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dat verschilt per geval. In dit geval is het ook wel een gevalletje 'ik ga een grizzly beer knuffelen, want hij ziet er zo zacht en knuffelbaar uit...'
Ik heb geen mod gezien die het aan het goedpraten was.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:49 schreef Durmada het volgende:
Leuk dat de eerste reactie in dit topic een moderator is die het goed wil praten. Lijkt mij iemand die graag eens mee zou doen aan zo een potta party.
Das een hele speciale vertaling van stupid games en stupid prizesquote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:49 schreef Durmada het volgende:
Leuk dat de eerste reactie in dit topic een moderator is die het goed wil praten. Lijkt mij iemand die graag eens mee zou doen aan zo een potta party.
Sorry hoor maar dit is er toch echt wel één in de categorie 'wat de fuck verwachte je dat er precies ging gebeuren?'quote:naar Dubai was gereisd voor ontmoetingen met mannen uit de modellenwereld
en hoe zou ze een Birkin tas kunnen veroorloven door een baantje in de supermarkt?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:52 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dit is er toch echt wel één in de categorie 'wat de fuck verwachte je dat er precies ging gebeuren?'
Sowieso op je 20e OF hoertje zijn geeft wel aan dat deze chick niet bepaalt goed is in goede keuzes maken.
Waarom heb je die 1 nodig?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:29 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
en hoe zou ze een Birkin tas kunnen veroorloven door een baantje in de supermarkt?
Hoezo? Los van de situatie uit de OP.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:52 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dit is er toch echt wel één in de categorie 'wat de fuck verwachte je dat er precies ging gebeuren?'
Sowieso op je 20e OF hoertje zijn geeft wel aan dat deze chick niet bepaalt goed is in goede keuzes maken.
Twee of meer. Daarom ging ze ook naar Dubai om de hoer te spelen voor grof ge(we)ld.quote:
Dat is de tendens anders in vele andere topics, zoals NWS / Caroline is opgelicht door Leonardi DiCaprioquote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat wil je anders
Tegen iedereen die wat overkomt zeggen je bent dom eigen schuld en daaaag
🤨
Moslimpjes die kicken op het vernederen en pijnigen van ongelovige kafirhoeren.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:23 schreef Red_85 het volgende:
The fuck joh.
Zieke geesten. Tanden verwijderen voor sex. Wat is daar nu geil aan?
Het feit dat je het niet eens ontkent ook. Walgelijk figuur als je zoiets met jonge modellen wil doen en het vervolgens ook nog eens voor jezelf goed wil praten. Bah bah bah.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
Das een hele speciale vertaling van stupid games en stupid prizes
Hebben ze jou een paar keer op je koppie laten vallen toen je geboren werd of wat?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:31 schreef Durmada het volgende:
[..]
Het feit dat je het niet eens ontkent ook. Walgelijk figuur als je zoiets met jonge modellen wil doen en het vervolgens ook nog eens voor jezelf goed wil praten. Bah bah bah.
Nee. Ik doe niet aan victim blaming.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hebben ze jou een paar keer op je koppie laten vallen toen je geboren werd of wat?
Wat is er fijn aan?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:45 schreef Durmada het volgende:
[..]
Nee. Ik doe niet aan victim blaming.
Maar fijn dat jij dat wel doet.
Een moderator die partij kiest voor een stel zieke personen die geld betalen voor het verminken en vernederen van een jong meisje ten opzichte van het jonge meisje zelf. Geeft mij een fijn en warm gevoel, dat er op fok moderators zijn met een goed hart.quote:
Niemand kiest partij, lamlul. Maar er bestaat zoiets als verantwoording voor je eigen acties. 2 seconden Googlen had dit wijf kunnen vertellen dat dit een uitermate slecht idee was, waarschijnlijk heeft haar omgeving haar verteld dat het een uitermate slecht idee was, en ze heeft het toch gedaan.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:06 schreef Durmada het volgende:
[..]
Een moderator die partij kiest voor een stel zieke personen die geld betalen voor het verminken en vernederen van een jong meisje ten opzichte van het jonge meisje zelf. Geeft mij een fijn en warm gevoel, dat er op fok moderators zijn met een goed hart.
Aldus iemand die makkelijk een van de daders had kunnen zijn. Vieze mensen hier, echt om te kotsen. Iemand gaat bijna dood en alleen maar bezig zijn om het slachtoffer de schuld te geven. Jullie zijn waardeloos.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:27 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Niemand kiest partij, lamlul. Maar er bestaat zoiets als verantwoording voor je eigen acties. 2 seconden Googlen had dit wijf kunnen vertellen dat dit een uitermate slecht idee was, waarschijnlijk heeft haar omgeving haar verteld dat het een uitermate slecht idee was, en ze heeft het toch gedaan.
Dat maakt de daders niet minder verschrikkelijk, maar het maakt haar ook niet minder dom.
Dit ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:28 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Moslimpjes die kicken op het vernederen en pijnigen van ongelovige kafirhoeren.
FTFY.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:39 schreef Durmada het volgende:
[..]
Iemand gaat bijna dood en alleen maar bezig zijn om het slachtoffer ook de schuld te geven.
Je tekent een contract met geheimhouding, tanden uit je bek laten trekken, dan ben je wel heel achterlijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:42 schreef sp3c het volgende:
Denk het niet want domme dingen doen is niet strafbaar
Alleen dom
Nou ja dat zal wel onder dwang zijn gebeurt maar iedereen weet hoe men in die regio met gastarbeiders omgaat, van de bouw tot de kinderopvang tot de schoonmaak hebben we allemaal de horrorverhalen wel gehoord nu en dan zijn er nog de vrouwenrechten waar ze ook niet heel moeilijk over doenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:48 schreef Mylene het volgende:
[..]
Je tekent een contract met geheimhouding, tanden uit je bek laten trekken, dan ben je wel heel achterlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |