Moslimpjes die kicken op het vernederen en pijnigen van ongelovige kafirhoeren.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:23 schreef Red_85 het volgende:
The fuck joh.
Zieke geesten. Tanden verwijderen voor sex. Wat is daar nu geil aan?
Het feit dat je het niet eens ontkent ook. Walgelijk figuur als je zoiets met jonge modellen wil doen en het vervolgens ook nog eens voor jezelf goed wil praten. Bah bah bah.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
Das een hele speciale vertaling van stupid games en stupid prizes
Hebben ze jou een paar keer op je koppie laten vallen toen je geboren werd of wat?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:31 schreef Durmada het volgende:
[..]
Het feit dat je het niet eens ontkent ook. Walgelijk figuur als je zoiets met jonge modellen wil doen en het vervolgens ook nog eens voor jezelf goed wil praten. Bah bah bah.
Nee. Ik doe niet aan victim blaming.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hebben ze jou een paar keer op je koppie laten vallen toen je geboren werd of wat?
Wat is er fijn aan?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:45 schreef Durmada het volgende:
[..]
Nee. Ik doe niet aan victim blaming.
Maar fijn dat jij dat wel doet.
Een moderator die partij kiest voor een stel zieke personen die geld betalen voor het verminken en vernederen van een jong meisje ten opzichte van het jonge meisje zelf. Geeft mij een fijn en warm gevoel, dat er op fok moderators zijn met een goed hart.quote:
Niemand kiest partij, lamlul. Maar er bestaat zoiets als verantwoording voor je eigen acties. 2 seconden Googlen had dit wijf kunnen vertellen dat dit een uitermate slecht idee was, waarschijnlijk heeft haar omgeving haar verteld dat het een uitermate slecht idee was, en ze heeft het toch gedaan.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:06 schreef Durmada het volgende:
[..]
Een moderator die partij kiest voor een stel zieke personen die geld betalen voor het verminken en vernederen van een jong meisje ten opzichte van het jonge meisje zelf. Geeft mij een fijn en warm gevoel, dat er op fok moderators zijn met een goed hart.
Aldus iemand die makkelijk een van de daders had kunnen zijn. Vieze mensen hier, echt om te kotsen. Iemand gaat bijna dood en alleen maar bezig zijn om het slachtoffer de schuld te geven. Jullie zijn waardeloos.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:27 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Niemand kiest partij, lamlul. Maar er bestaat zoiets als verantwoording voor je eigen acties. 2 seconden Googlen had dit wijf kunnen vertellen dat dit een uitermate slecht idee was, waarschijnlijk heeft haar omgeving haar verteld dat het een uitermate slecht idee was, en ze heeft het toch gedaan.
Dat maakt de daders niet minder verschrikkelijk, maar het maakt haar ook niet minder dom.
Dit ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:28 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Moslimpjes die kicken op het vernederen en pijnigen van ongelovige kafirhoeren.
FTFY.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:39 schreef Durmada het volgende:
[..]
Iemand gaat bijna dood en alleen maar bezig zijn om het slachtoffer ook de schuld te geven.
Je tekent een contract met geheimhouding, tanden uit je bek laten trekken, dan ben je wel heel achterlijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:42 schreef sp3c het volgende:
Denk het niet want domme dingen doen is niet strafbaar
Alleen dom
Nou ja dat zal wel onder dwang zijn gebeurt maar iedereen weet hoe men in die regio met gastarbeiders omgaat, van de bouw tot de kinderopvang tot de schoonmaak hebben we allemaal de horrorverhalen wel gehoord nu en dan zijn er nog de vrouwenrechten waar ze ook niet heel moeilijk over doenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:48 schreef Mylene het volgende:
[..]
Je tekent een contract met geheimhouding, tanden uit je bek laten trekken, dan ben je wel heel achterlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:30 schreef Kamelenteen het volgende:
Vind het trouwens wel verschrikkelijk als dit allemaal echt blijkt te zijn.
Dat ze zich laat vernederen is haar keuze en moet ze helemaal zelf weten. Maar als dr tanden echt getrokken zijn.. en ze dr rug gebroken heeft omdat ze zwaargewond is geraakt omdat ze moest vluchten voor verkrachting of iets dat dat erg dicht nadert. BrrrrrDie figuren hebben oneindig geld en hebben alles al waardoor ze steeds extremere dingen willen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
Zoals je snikkel in een tandeloos dom blondje stoppen? Nah, kan ik echt niet voorstellen hoor.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:00 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Die figuren hebben oneindig geld en hebben alles al waardoor ze steeds extremere dingen willen.
Dat ze haar tanden kwijt zou zijn, dat lijkt er ook een beetje bij verzonnen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:16 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Zoals je snikkel in een tandeloos dom blondje stoppen? Nah, kan ik echt niet voorstellen hoor.
Ik vraag me dus echt af of dit verhaal wel helemaal conform waarheid is eigenlijk en ik hoop van harte dat dat niet het geval is.
Wie zijn er verdwenen dan? Daar is ook niks concreets over te vinden. En waarom is Maria Kovalchuk dan niet verdwenen?quote:
Al die rijke gasten daar zijn vogeltje vrij van de wet. Als Emir hupelepup je in kont neuken wilt neuken, heb je als vrouw daar weinig over te zeggen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:30 schreef Hexagon het volgende:
Niet dat het heel slim is om je daar op uitnodiging te gaan prostitueren bij een stel schimmige tulbanden. De Arabische varianten van P Diddy en Epstein zullen zeker bestaan. Maar het lijkt allemaal flink aangedikt als sensatie voor allerlei Ria's op social media.
Vast niet, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat alles dat er over rondgaat op social media ook waar is.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Al die rijke gasten daar zijn vogeltje vrij van de wet. Als Emir hupelepup je in kont neuken wilt neuken, heb je als vrouw daar weinig over te zeggen.
Ik denk dat het nog veel erger is dan men denkt.quote:Op zondag 11 mei 2025 00:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Vast niet, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat alles dat er over rondgaat op social media ook waar is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |