Gohquote:terwijl het Dubaise politierapport ter discussie staat.
Verhalen over poepen op ingevlogen Instagram modellen in Dubai gaan al heel lang rond. Er wordt betaald om te zwijgen en je carrière als hippe gelukkige influencer is niet gebaat bij een openhartig interview dat je tegen betaling een wc voor Arabieren bent.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:56 schreef Hexagon het volgende:
Het enige dat ik kan vinden over Porta Potty Parties is gelinkt aan nieuws over deze vrouw. Is het niet gewoon verzonnen?
Oh ja dat is hetquote:
Mensen uit de Filipijnen dromen er vaak van om daar te kunnen gaan werken (en in andere landen in die omgeving.)quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:57 schreef Glazenmaker het volgende:
Dubai is een van die verschrikkelijke plaatsen waar ik hoop nooit terecht te komen. Een hoop neppe flinterdunne pracht en praal met daarachter het meest ranzige wat de mensheid te bieden heeft. De mooie toren in de OP bijvoorbeeld. Tot voor kort stonden daar iedere dag straten vol aan poepwagens voor, omdat het niet aangesloten op het riool was. Poepwagens gereden door immigranten met nul rechten of zelfs maar een paspoort om te kunnen ontsnappen want die wordt ingenomen.
Sorry hoor maar dit is zoveel eigen verantwoordelijkheid wegnemen bij vrouwen dat het levensgevaarlijk aan het worden is.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh ja dat is het
Victim blaming at its finest!
Tja, en als je jezelf aanbiedt als een stuk vlees op een bepaalde website, wordt je ook als zodanig behandeld.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:17 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dit is zoveel eigen verantwoordelijkheid wegnemen bij vrouwen dat het levensgevaarlijk aan het worden is.
Er is daar een levendige industrie van knappe blanke vrouwen invliegen voor hele extreme seksfeesten door mannen die boven de wet staan. Vlieg niet naar Dubai voor die paar centen. In het beste geval wordt je ultiem vernederd als een stuk ondergepoept vlees, in een minder goed geval verdwijn je spoorloos.
Opzich is Dubai porta potty wel een term die al even rondgaat. Alleen beperkt het dan tot af en toe wat berichten over 'influencers' die zich onder laten kakken voor Hermes tasjes. Dit is gezien de verwondingen wel wat serieuzer natuurlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:56 schreef Hexagon het volgende:
Het enige dat ik kan vinden over Porta Potty Parties is gelinkt aan nieuws over deze vrouw. Is het niet gewoon verzonnen?
Nou is dat niet heel gek. Zoals je weet heb ik een ex die daar vandaan komt en spreekwoordelijk gezegd op een vuilnisbelt woonde. Dan is Dubai een luxe en neem je uitbuiting op de koop toe omdat ze alsnog beter af zijn dan in hun eigenland. hoe treurig dit ook moge zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Mensen uit de Filipijnen dromen er vaak van om daar te kunnen gaan werken (en in andere landen in die omgeving.)
Velen van hen wordt daar uitgebuit en mishandeld.
Genoeg te vinden op youtube hoor.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:56 schreef Hexagon het volgende:
Ik heb wel eerder soortgelijke verhalen gelezen van 'modellen' in Dubai, waarbij 'feestjes' uit de hand liepen cq het vanaf het begin al niet volgens de afspraken ging. Ook wel op boten, zodat ze niet kunnen ontsnappen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:56 schreef Hexagon het volgende:
Absoluutquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh ja dat is het
Snel, laten we nog wat sportevenementen organiseren in de rijke golfstaten. Wir haben es nicht gewusst.quote:
Je mag alles zeggen. Maar victim blaming is wat het is. Altijd onjuist.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
Absoluut
En dat mag niet of wat probeer je te zeggen ongeveer?
Waarom?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je mag alles zeggen. Maar victim blaming is wat het is. Altijd onjuist.
Omdat je dan de schuldvraag omdraaitquote:
Totaal nietquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat je dan de schuldvraag omdraait
Pijpen zonder gebit brengt minder risico's met zich mee?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:23 schreef Red_85 het volgende:
The fuck joh.
Zieke geesten. Tanden verwijderen voor sex. Wat is daar nu geil aan?
Achter het cs is wel wat voor je te vinden danquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Pijpen zonder gebit brengt minder risico's met zich mee?
Zomaar een suggestie.
Sorry, niet op zoek naar zoiets.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Achter het cs is wel wat voor je te vinden dan
Geen idee of dat dezelfde is, maar er was destijds ook een Nederlands (ex) model dat ook zoiets deed voor de Ghadaffi's.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:44 schreef Kamelenteen het volgende:
Paar jaar terug was er toch een Nederlands ex-model veroordeeld omdat zij meiden wierf voor dit soort feestjes?
Weet alleen de naam niet meer.
Thalita? Achternaam weet ik niet meer. Had daar ook over gelezen toen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:44 schreef Kamelenteen het volgende:
Paar jaar terug was er toch een Nederlands ex-model veroordeeld omdat zij meiden wierf voor dit soort feestjes?
Weet alleen de naam niet meer.
Die bedoelde ik idd. En nu komt de naam Talitha bij me op.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Geen idee of dat dezelfde is, maar er was destijds ook een Nederlands (ex) model dat ook zoiets deed voor de Ghadaffi's.
Dit is toch geen victim blaming meer? Dit is van het kaliber op vakantie maar Gaza en dan klagen dat je been eraf is geknald.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh ja dat is het
Keer een piloot ontmoet in Afrika die eens een vliegtuig met 20 blonde 'maagden' naar een jagerskamp in Tanzania had gevlogen voor een week. De jagers-klant in het kamp was een arabier, en die meiden kregen elk iets van $50.000 betaald voor die week.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:17 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dit is zoveel eigen verantwoordelijkheid wegnemen bij vrouwen dat het levensgevaarlijk aan het worden is.
Er is daar een levendige industrie van knappe blanke vrouwen invliegen voor hele extreme seksfeesten door mannen die boven de wet staan. Vlieg niet naar Dubai voor die paar centen. In het beste geval wordt je ultiem vernederd als een stuk ondergepoept vlees, in een minder goed geval verdwijn je spoorloos.
Vind ik wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit is toch geen victim blaming meer? Dit is van het kaliber op vakantie maar Gaza en dan klagen dat je been eraf is geknald.
Ook Oekraīnese hoeren in Nederland zijn hun leven niet zeker zie Irina en Sander K. van Kaal.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:42 schreef MichaelScott het volgende:
Als je weet hoe ze daar al met normale vrouwen omgaan snap ik niet dat je daar als hoer naartoe gaat.
Dit kan ook een stukje zelfoverschatting zijn. Het beroemde onlyfans model zullen ze wel van afblijven..quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Had ook gelezen dat die vrouwen die dat doen soms niet eens bewust zijn van dat ze in zo'n situatie kunnen belanden. Die denken ik doe echt modellenwerk, tekenen een contract bij een soort modellenbureau en dan blijkt dat het wel wat anders in elkaar zit.
Welk CS zei je?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Achter het cs is wel wat voor je te vinden dan
Ik ken iemand die daar "buikdanslessen" gaf. Na een paar jaar had ze bijna 2 miljoen bij elkaar verdiend met "buikdansen".quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:41 schreef Twiitch het volgende:
Ah ja, het welbekende "model" dat naar Dubai gaat om te "modelleren"
Ik ben een keertje down the rabbit hole gegaan toen dit nieuwsbericht uit kwam, en lijkt niet verzonnen te zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:56 schreef Hexagon het volgende:
Ja makkelijk gezegd vanuit je luie stoel in lui lekker Nederland. Neem aan dat het leven van deze vrouw niet zo makkelijk is (oorlog enzo). Maar omdat ze mogelijk een prostituee was verdient ze het om een gebroken rug te hebben en in een coma te liggen?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:17 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zoek ook eens op actress en yachting.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:41 schreef Twiitch het volgende:
Ah ja, het welbekende "model" dat naar Dubai gaat om te "modelleren"
Eigenlijk komt het daar ruw gezegd op neer.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |