Interessante inkijkje maar voor alle vrouwen uit de westerse wereld die hier in trappen: echt 100% eigen schuld. Als je je überhaupt met van die schurftige Arabieren in durft te laten voor een leuk, duur tasje dan roep je t volledig over jezelf af.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:18 schreef Ali_boo het volgende:
@:Hexagon
The Rise Of Sponsored Trips To Dubai
Bekijk deze YouTube-video
Aannames. In het overgrote deel van Oekraïne is geen oorlog en als je tijd hebt om een onlyfans account op te zetten heb je volgens mij niet zo heel veel met de oorlog te maken.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:42 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Ik ben een keertje down the rabbit hole gegaan toen dit nieuwsbericht uit kwam, en lijkt niet verzonnen te zijn.
[..]
Ja makkelijk gezegd vanuit je luie stoel in lui lekker Nederland. Neem aan dat het leven van deze vrouw niet zo makkelijk is (oorlog enzo). Maar omdat ze mogelijk een prostituee was verdient ze het om een gebroken rug te hebben en in een coma te liggen?
Inderdaad victim blaming.
De vrouwen die Dubai in geïmporteerd worden voor dit soort feestjes zitten niet op het randje van hongersnood.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:42 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Ik ben een keertje down the rabbit hole gegaan toen dit nieuwsbericht uit kwam, en lijkt niet verzonnen te zijn.
[..]
Ja makkelijk gezegd vanuit je luie stoel in lui lekker Nederland. Neem aan dat het leven van deze vrouw niet zo makkelijk is (oorlog enzo). Maar omdat ze mogelijk een prostituee was verdient ze het om een gebroken rug te hebben en in een coma te liggen?
Wat wil je dan? Medelijden met iedere domme zet waar de achterlijkheid met bakken vanaf druipt?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh ja dat is het
Victim blaming at its finest!
Wat wil je andersquote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:51 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Medelijden met iedere domme zet waar de achterlijkheid met bakken vanaf druipt?
Dat kan maar ook onwetendheid kan het zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit kan ook een stukje zelfoverschatting zijn. Het beroemde onlyfans model zullen ze wel van afblijven..
quote:
Klopt. Die kunnen gewoon dr eten betalen en hebben vooral behoefte aan een extravagant duur designertasje om dr gebrek aan hersencellen te compenseren. Daarom speelde ze ook de hoer a 500 euro per uur en exploiteerde se haar lichaam.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De vrouwen die Dubai in geïmporteerd worden voor dit soort feestjes zitten niet op het randje van hongersnood.
Het leven van die vrouw was heel makkelijk. Die gebruikte dr leuke koppie en prachtige lichaam om makkelijk veel geld te verdienen door op de rug te liggen met dr beentjes wijdt. Daarnaast een OnlyFans-account en in bezit van een dure Birkin tas.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:42 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
[..]
Dat verschilt van geval tot geval.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat wil je anders
Tegen iedereen die wat overkomt zeggen je bent dom eigen schuld en daaaag
🤨
Dat verschilt per geval. In dit geval is het ook wel een gevalletje 'ik ga een grizzly beer knuffelen, want hij ziet er zo zacht en knuffelbaar uit...'quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh ja dat is het
Victim blaming at its finest!
Eerder ik laat mn poesje knuffelen want ik heb een duur handtasje nodig.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:57 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dat verschilt per geval. In dit geval is het ook wel een gevalletje 'ik ga een grizzly beer knuffelen, want hij ziet er zo zacht en knuffelbaar uit...'
Ik heb geen mod gezien die het aan het goedpraten was.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:49 schreef Durmada het volgende:
Leuk dat de eerste reactie in dit topic een moderator is die het goed wil praten. Lijkt mij iemand die graag eens mee zou doen aan zo een potta party.
Das een hele speciale vertaling van stupid games en stupid prizesquote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:49 schreef Durmada het volgende:
Leuk dat de eerste reactie in dit topic een moderator is die het goed wil praten. Lijkt mij iemand die graag eens mee zou doen aan zo een potta party.
Sorry hoor maar dit is er toch echt wel één in de categorie 'wat de fuck verwachte je dat er precies ging gebeuren?'quote:naar Dubai was gereisd voor ontmoetingen met mannen uit de modellenwereld
en hoe zou ze een Birkin tas kunnen veroorloven door een baantje in de supermarkt?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:52 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dit is er toch echt wel één in de categorie 'wat de fuck verwachte je dat er precies ging gebeuren?'
Sowieso op je 20e OF hoertje zijn geeft wel aan dat deze chick niet bepaalt goed is in goede keuzes maken.
Waarom heb je die 1 nodig?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:29 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
en hoe zou ze een Birkin tas kunnen veroorloven door een baantje in de supermarkt?
Hoezo? Los van de situatie uit de OP.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:52 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dit is er toch echt wel één in de categorie 'wat de fuck verwachte je dat er precies ging gebeuren?'
Sowieso op je 20e OF hoertje zijn geeft wel aan dat deze chick niet bepaalt goed is in goede keuzes maken.
Twee of meer. Daarom ging ze ook naar Dubai om de hoer te spelen voor grof ge(we)ld.quote:
Dat is de tendens anders in vele andere topics, zoals NWS / Caroline is opgelicht door Leonardi DiCaprioquote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat wil je anders
Tegen iedereen die wat overkomt zeggen je bent dom eigen schuld en daaaag
🤨
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |