abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217569746
quote:
14s.gif Op woensdag 7 mei 2025 20:33 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is niet waar, want de Palestijnen hebben alle rechten. Wat jij echter wilt is dat niet-burgers kunnen stemmen in Israël, 5,5 miljoen Palestijnen die geen Israelisch paspoort hebben moeten kunnen stemmen in Israël. Maar dit kan nergens. Duitsers en Belgen kunnen ook niet stemmen in Nederland.
Het wordt niet voor niets een apartheid staat genoemd. Maar blijf ontkennen.
  woensdag 7 mei 2025 @ 20:37:17 #152
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217569750
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 20:36 schreef Chadi het volgende:

[..]
In jullie kopies is het allemaal geloof, tribalisme en antisemitisme.
De bewijzen voor die eerste twee zijn inderdaad ruim voor handen.

Ik zie graag al die posts van capricia of van mij waarin witte superioriteit wordt verkondigd.

Laat staan waar genocide wordt verheerlijkt of als 'begrijpelijk' instrument wordt gezien.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 7 mei 2025 @ 20:37:46 #153
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217569751
quote:

[..]
Zijn die staten waren vrouwen minder tot geen rechten hebben dat ook?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 7 mei 2025 @ 20:39:01 #154
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217569762
quote:

[..]
Ja, dat wordt het inderdaad voor niets genoemd. De verklaring hiervoor is ongefundeerde haat en antisemitisme. Het enige Joodse land ter wereld selectief onder een vergrootglas leggen, zoals men bij geen enkel ander land doet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 7 mei 2025 @ 20:41:21 #155
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217569784
-

[ Bericht 100% gewijzigd door HowardRoark op 07-05-2025 20:41:53 ]
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator woensdag 7 mei 2025 @ 20:43:12 #156
236264 crew  capricia
pi_217569804
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 20:33 schreef Chadi het volgende:

[..]
Bewijs zijn ongelijk. Daar heb je minder woorden voor nodig dan je hele reactie nu.
Ah, dus men doet allerlei bizarre aannames over mij, inclusief wit superioriteitsdenken, en ik moet dat gaan ontkrachten?

Beetje omgekeerde wereld niet. :D
Nee hoor. Die uitspraken laat ik lekker bij @Peppert liggen.

Wel een mooi inkijkje in die gedachtenwereld.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217569810
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Juist; er was geen alternatief dan het afslachten van ongewapende dansende mensen?

Wat een heldendaad, en oh zo begrijpelijk. En niet eens gewoon neerschieten, nee, verkrachten, onthoofden, in jeeps rondleuren, bespugen...
Dat ze dat gedaan hebben is niet goed te keuren.

Wat vind jij dat ze zouden moeten doen?
pi_217569821
quote:
14s.gif Op woensdag 7 mei 2025 20:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ja, dat wordt het inderdaad voor niets genoemd. De verklaring hiervoor is ongefundeerde haat en antisemitisme. Het enige Joodse land ter wereld selectief onder een vergrootglas leggen, zoals men bij geen enkel ander land doet.
Op dit moment wilt geen enkel westerse land ook niet een regio annexeren en hebben ze geen idee wat ze met al die ontheemde mensen aan moeten. ;)
pi_217569824
quote:
14s.gif Op woensdag 7 mei 2025 20:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ho ho ga je nu beweren dat joden antisemitisme bedrijven als ze Israël een apartheid staat noemen?
pi_217569859
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Zijn die staten waren vrouwen minder tot geen rechten hebben dat ook?
Daar wordt niet van beweerd dat ze democratieën zijn waar iedereen gelijke rechten heeft. Je slaat weer een zijweg in om niet te hoeven benoemen of toegeven dat Israël een apartheid staat is.

Of geef je het wel toe en wil je dat andere Staten ook zo genoemd worden? Wat is het?
  woensdag 7 mei 2025 @ 20:50:53 #161
64288 Bensel
Ladderzat
pi_217569878
quote:

[..]
Er leven 2 miljoen arabieren in israel, op een totaal van 8 miljoen, met dezelfde rechten. Ze zitten zelfs in het parlement. Er leven nog geen 200.000 joden ion de hele arabische wereld, en dat aantal slinkt wegens geweld. In gaza zijn alle joden vermoord en mogen geen joden wonen (of vind jij van wel?) Waar is precies de apartheid?
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_217569890
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 20:50 schreef Bensel het volgende:

[..]
Er leven 2 miljoen arabieren in israel, op een totaal van 8 miljoen, met dezelfde rechten. Ze zitten zelfs in het parlement. Er leven nog geen 200.000 joden ion de hele arabische wereld, en dat aantal slinkt wegens geweld. In gaza zijn alle joden vermoord en mogen geen joden wonen (of vind jij van wel?) Waar is precies de apartheid?
Voor je er weer induikt, lees het hele draadje. Geen gelijke rechten.
pi_217570175
Israëliërs blanke Europeanen noemen.... val bijna van mn stoel! 1/5e van het land is idd vnml. afkomstig uit voormalige Warshau-Pact landen. Het gros is echter afkomstig uit naburige Arabische landen, waaruit men, zodra het kon, vertrok om ook eens een normaal volwaardig bestaan op te bouwen ipv continu het pispaaltje te zijn met minder waarde dan een ezel.
Maar goed, laten we Israël opheffen en iedereen laten terugkeren naar waar ze ooit vandaan kwamen. 1/5 gaat dus terug naar Europa (want daar kwamen de voorouders ooit vandaan). Nog wat tienduizenden naar de VS, Australië en de rest van de wereld.
Eritreërs terug naar Eritrea. Arabische bevolking mag er blijven.
Dan houden we nog wat miljoenen over die terug moeten naar Syrië, Iran, Lebanon, Jemen, Marokko etc. Wat gaat er daar met die mensen gebeuren? Enige voorspellingen?
En dan hebben we er nog honderdduizend of meer die nazaten zijn van de joden die altijd al in het gebied woonden, toen het nog gewoon van de Ottomanen was. Wat gaat daarmee gebeuren?

Aangezien ik de mate van naïviteit van vele reaguurders hier niet bezit, kan ik wel voorspellen wat er gaat gebeuren. En dan gaan we eindelijk eens een echte barbaarse gruwelijke satanische genocide mee maken, die wellicht de nazi-praktijken uit WOII zullen doet verbleken.

En alles wat sinds 1948 in Israël is opgebouwd? We kunnen een wedkantoortje openen en inzetten op hoe snel alles verpauperd, vernietigd en gejat wordt. En dan hebben we er gezellig nog een midden-oosterse shithole bij, waar men elkaar de hersenen in gaat slaan bij gebrek aan een betere vijand, want de joden zijn tegen die tijd allemaal dood.
  woensdag 7 mei 2025 @ 21:11:25 #164
64288 Bensel
Ladderzat
pi_217570188
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 20:52 schreef Chadi het volgende:

[..]
Voor je er weer induikt, lees het hele draadje. Geen gelijke rechten.
gelijkere rechten dan een jood in een islamitisch land. Kun je het voorstellen, een joodse partij in een regering in een islamitisch land? Dat kan wel in israel. De wetten die bepaalde bevolkingsgroepen enigszins beperken zijn helaas noodzakelijk gebleken en gaat meer om gebieden dan specifiek mensen. Fei is echter, dat arabieren in israel gewoon feitelijk alles kunnen dat andere israeliers ook kunnen.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  Moderator woensdag 7 mei 2025 @ 21:13:08 #165
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217570216
Geloof niet dat hier vele reaguurders mee posten die willen dat Israël verdwijnt dus op wie reageer je nu eigenlijk??
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_217570362
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 21:13 schreef sp3c het volgende:
Geloof niet dat hier vele reaguurders mee posten die willen dat Israël verdwijnt dus op wie reageer je nu eigenlijk??
Dit is wat ik bedoel met naïviteit. Wat ik hier lees is doorspekt met het idee dat als Israël zich terugtrekt en beperkingen tegen Palestijnen opheft, zowel aan de grens met Gaza als op de West Bank, dat het allemaal goed komt.

Het besef van de immense diepe haat tegen joden lijkt compleet te ontbreken. En de gevolgen voor Israël on the long run lijkt men of niet te beseffen of het prima te vinden. En die gevolgen zullen er zijn. Maar goed, dan schrijven we gewoon op het forum "wir haben es nicht gewusst".
  Moderator woensdag 7 mei 2025 @ 21:43:30 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217570585
Je lijkt vooral te lezen wat je wilt lezen
pi_217570594
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 21:23 schreef Ann-Lynn het volgende:

[..]
Dit is wat ik bedoel met naïviteit. Wat ik hier lees is doorspekt met het idee dat als Israël zich terugtrekt en beperkingen tegen Palestijnen opheft, zowel aan de grens met Gaza als op de West Bank, dat het allemaal goed komt.

Het besef van de immense diepe haat tegen joden lijkt compleet te ontbreken. En de gevolgen voor Israël on the long run lijkt men of niet te beseffen of het prima te vinden. En die gevolgen zullen er zijn. Maar goed, dan schrijven we gewoon op het forum "wir haben es nicht gewusst".
Je vergelijkt nu twee compleet verschillende gebieden en situaties, de West Bank en Gaza. Het uitgangspunt van het defensieapparaat in Israel is dat de nederzettingen en de uitbreiding daarvan juist voor meer onveiligheid zorgen.
pi_217570633
quote:

[..]
Nee uiteraard komt het niet vanzelf goed als Israël zich alleen maar terugtrekt en beperkingen opheft. Er moet toegewerkt worden naar een één- of tweestatenoplossing die even eerlijk is voor beide partijen.

quote:
Haat en trauma is er aan beide kanten en zal langzaam door de tijd heen moeten herstellen, juist door succesvol in vrede samen te leven. Maar daar heb je wel een één- of tweestatenoplossing voor nodig en niet de huidige status quo.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_217570687
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 21:44 schreef oblo het volgende:
Je vergelijkt nu twee compleet verschillende gebieden en situaties, de West Bank en Gaza
In beide gebieden hangt het gros van de mensen het principe "a good jew is a dead jew" aan.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 21:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
één- of tweestatenoplossing die even eerlijk is voor beide partijen.

Een conflict dat al sinds 1948 aan de gang is, los je hiermee niet op. Het zal een etterende wond blijven met reguliere uitbarstingen. Ik zie helaas geen oplossing en geloof er ook compleet niet in dat een tweestatenoplossing (1 staat lijkt me al helemaal onhaalbaar) het conflict zal sussen.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 21:43 schreef sp3c het volgende:
Je lijkt vooral te lezen wat je wilt lezen
Ik lees helaas wat ik vooral NIET wil lezen. Ik zou het nml. WEL jammer vinden als het enige enigszins normale land in het Midden-Oosten naar de klote wordt geholpen.
  Moderator woensdag 7 mei 2025 @ 22:06:07 #171
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217570767
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 21:56 schreef Ann-Lynn het volgende:

[..]
Ik lees helaas wat ik vooral NIET wil lezen. Ik zou het nml. WEL jammer vinden als het enige enigszins normale land in het Midden-Oosten naar de klote wordt geholpen.
Ja nagenoeg iedereen zou dat jammer vinden

Al is Jordanië ook best een normaal land aan het worden dus echt een argument is dit natuurlijk niet
pi_217570769
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 21:56 schreef Ann-Lynn het volgende:

[..]
Een conflict dat al sinds 1948 aan de gang is, los je hiermee niet op. Het zal een etterende wond blijven met reguliere uitbarstingen. Ik zie helaas geen oplossing en geloof er ook compleet niet in dat een tweestatenoplossing (1 staat lijkt me al helemaal onhaalbaar) het conflict zal sussen.
Toch zal het streven er constant moeten zijn, ook al gaat het misschien niet snel of makkelijk. Het feit dat dat streven er nu totaal niet is is juist zo problematisch. Ik denk dat met bereidheid tot compromissen en de hulp van de rest van de wereld als bemiddelaar en peacekeeper men een heel eind kan komen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  woensdag 7 mei 2025 @ 22:21:07 #173
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217570903
Wel bijzonder dat een user, die enkel bij het songfestival af en toe opduikt. ineens op de Israel bandwagon springt.
pi_217570944
De VN is duidelijk in haar laatste oproep. Er zijn twee keuzes volgens de organisatie. Staten ondernemen snel actie of ze zijn getuige van een 21ste eeuwse genocide. Welkom.

twitter
pi_217570962
quote:
End unfolding genocide or watch it end life in Gaza: UN experts say States face defining choice

“While States debate terminology - is it or is it not genocide? - Israel continues its relentless destruction of life in Gaza, through attacks by land, air and sea, displacing and massacring the surviving population with impunity,” the experts said.

“No one is spared - not the children, persons with disabilities, nursing mothers, journalists, health professionals, aid workers, or hostages. Since breaking the ceasefire, Israel has killed hundreds of Palestinians, many daily - peaking on 18 March 2025 with 600 casualties in 24 hours, 400 of whom were children.”

“This is one of the most ostentatious and merciless manifestations of the desecration of human life and dignity,” the experts said.

The aggression has transformed Gaza into a landscape of desolation, where nearly half of the casualties are children and thousands remain displaced. The group of experts cited over 52,535 deaths, of which 70 percent continue to be women and children, and 118,491 injuries as of 4 May 2025.

Since March 2025, coinciding with the end of the ceasefire, Israel has reinstated an even harsher blockade on Gaza, effectively trapping its population in misery, hunger, and disease. "Under constant bombardment, amid homes reduced to rubble, streets turned into zones of terror and a devastated environment, 2.1 million survivors are facing the direst humanitarian crisis," the experts said. "Food and water have been cut off for months, inducing starvation, dehydration, and disease, which will result in more deaths becoming the daily reality for many, especially the most vulnerable."

"These acts, beyond constituting grave international crimes, follow alarming, documented patterns of genocidal conduct."

The experts called on states to transcend rhetoric and take enforceable action to immediately end the carnage and ensure accountability for perpetrators.

International norms were established precisely to prevent such horrors. Yet, as millions protest globally for justice and humanity, their cries are muted. This situation conveys a deadly message: Palestinian lives are dispensable, and international law, if unenforced, is meaningless," the experts said.

They recalled that the Palestinian right to self-determination is irrevocable. "States must act swiftly to end the unfolding genocide, dismantle apartheid, and secure a future in which Palestinians and Israelis coexist in freedom and dignity.

"Arrest warrants from the ICC against Israeli leaders for war crimes and crimes against humanity require immediate action and compliance. The ICJ Advisory Opinion mandates an end to the prolonged occupation, and the deadline the General Assembly has set is 17 September 2025," the experts said.

Continuing to support Israel materially or politically, especially via arms transfers, and the provision of private military and security services risks complicity in genocide and other serious international crimes, they warned.

"The decision is stark: remain passive and witness the slaughter of innocents or take part in crafting a just resolution. The global conscience has awakened, if asserted - despite the moral abyss we are descending into - justice will ultimately prevail," they said.

https://www.ohchr.org/en/(...)erts-say-states-face
De statement is ondertekend door.

quote:
*The experts: Francesca Albanese, Special Rapporteur on the situation of human rights in the Palestinian territories occupied since 1967; George Katrougalos, Independent Expert on the promotion of a democratic and equitable international order; Gehad Madi, Special Rapporteur on the human rights of migrants; Gina Romero, Special Rapporteur on the Rights to Freedom of Peaceful Assembly and of Association; Tlaleng Mofokeng, Special Rapporteur on the right of everyone to the enjoyment of the highest attainable standard of physical and mental health; Astrid Puentes Riaño, Special Rapporteur on the human right to a clean, healthy and sustainable environment ; Paula Gaviria Betancur, Special Rapporteur on the human rights of internally displaced persons; Tomoya Obokata, Special Rapporteur on contemporary forms of slavery, including its causes and consequences Nicolas Levrat, Special Rapporteur on minority issues; Farida Shaheed, Special Rapporteur on the right to education; Ashwini K.P. Special Rapporteur on contemporary forms of racism, racial discrimination, xenophobia and related intolerance; Heba Hagrass, Special Rapporteur on the rights of persons with disabilities; Pedro Arrojo-Agudo, Special Rapporteur on the human rights to safe drinking water and sanitation; Graeme Reid, Independent Expert on protection against violence and discrimination based on sexual orientation and gender identity; Balakrishnan Rajagopal, Special Rapporteur on the right to adequate housing; Michael Fakhri, Special Rapporteur on the Right to Food; Mary Lawlor, Special Rapporteur on the situation of human rights defenders: Olivier De Schutter, Special Rapporteur on extreme poverty and human rights; Morris Tidball-Binz, Special Rapporteur on extrajudicial, summary or arbitrary executions; Siobhán Mullally, Special Rapporteur on trafficking in persons, especially women and children; Jovana Jezdimirovic Ranito (Chair-Rapporteur), Ravindran Daniel, Michelle Small, Joana de Deus Pereira, Andrés Macías Tolosa, Working Group on the use of mercenaries; and Geneviève Savigny (Chair-Rapporteur), Carlos Duarte, Uche Ewelukwa, Shalmali Guttal, Davit Hakobyan, Working Group on the rights of peasants and other people working in rural areas and Bina D'Costa (Chair), Barbara G. Reynolds, Isabelle Mamadou, Working Group of Experts on People of African Descent, Laura Nyirinkindi (Chair), Claudia Flores (Vice-Chair), Dorothy Estrada Tanck, Ivana Krstic, and Haina Lu, Working group on discrimination against women and girls.

Special Rapporteurs/Independent Experts/Working Groups are independent human rights experts appointed by the United Nations Human Rights Council. Together, these experts are referred to as the Special Procedures of the Human Rights Council. Special Procedures experts work on a voluntary basis; they are not UN staff and do not receive a salary for their work. While the UN Human Rights office acts as the secretariat for Special Procedures, the experts serve in their individual capacity and are independent from any government or organization, including OHCHR and the UN. Any views or opinions presented are solely those of the author and do not necessarily represent those of the UN or OHCHR.

Country-specific observations and recommendations by the UN human rights mechanisms, including the special procedures, the treaty bodies and the Universal Periodic Review, can be found on the Universal Human Rights Index https://uhri.ohchr.org/en/

For more information please contact: hrc-sr-opt@un.org

For media enquiries regarding the UN independent experts, please contact Dharisha Indraguptha (dharisha.indraguptha@un.org) or Maya Derouaz (maya.derouaz@un.org)

https://www.ohchr.org/en/(...)erts-say-states-face
  Moderator woensdag 7 mei 2025 @ 22:26:00 #176
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217570971
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 22:21 schreef Hexagon het volgende:
Wel bijzonder dat een user, die enkel bij het songfestival af en toe opduikt. ineens op de Israel bandwagon springt.
:')
  woensdag 7 mei 2025 @ 22:26:31 #177
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217570977
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 22:26 schreef sp3c het volgende:

[..]
:')
Niet dan?
  Moderator woensdag 7 mei 2025 @ 22:28:31 #178
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217571009
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 22:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Niet dan?
Ik vind het vooral bijzonder dat je er een punt van denkt te moeten maken
  Moderator woensdag 7 mei 2025 @ 22:33:11 #179
236264 crew  capricia
pi_217571086
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 22:21 schreef Hexagon het volgende:
Ach, laat mensen gewoon lekker kletsen in ieder topic dat ze willen.
Meer zielen is meer vreugd. O+

(Niet meteen dat achterdochtige)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217571138
Ik vermoed dat ik die user ben en de hetze tegen Israël op het Eurovisieforum heeft me eigenlijk naar de NWS geleid. Voorheen las ik hier nooit mee, laat staan dat ik hier ooit postte. Maar wat ik daar las is net zo walgelijk als hetgeen ik hier af en toe lees.
Op beide forums teveel mensen met compleet ontbrekend realiteitsbesef. Als je dat een Israëlbandwagon wilt noemen, moet je zelf weten.
  woensdag 7 mei 2025 @ 22:38:40 #181
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217571165
Nouja roepen dat mensen hier in het topic 7 miljoen joden dood willen is vooral ontbrekend realiteitsbesef.
  Moderator woensdag 7 mei 2025 @ 22:39:19 #182
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217571174
Das waar
pi_217571276
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 22:38 schreef Hexagon het volgende:
Nouja roepen dat mensen hier in het topic 7 miljoen joden dood willen is vooral ontbrekend realiteitsbesef.
Alsof ze er niet zijn. Ze zeggen het niet zo open, want dan heb je waarschijnlijk voor je het weet een wijkagent aan je deur die vraagt wat je morgen gaat doen. Maar het niet overzien van de gevolgen en alleen Israël als de boeman neerzetten is idd het onvermogen om te beseffen wat de gevolgen hiervan zijn. En dan ook nog eens niet inzien hoe ontwrichtend dat is voor (West) Europa.
Ik zit hier zo beknopt mogelijk te schrijven en dan nog zijn het al hele lappen tekst. Als ik moet uitleggen waarom ik het gevaarlijk vindt dat men tegen Israël is en hoe dit na gaat dreunen in o.a. Nederland, zijn we 10 kantjes verder.
pi_217571277
quote:

[..]

Je hebt helemaal gelijk. Wil je asjeblieft in dit topic blijven? je hebt echt een aanwinst namelijk. Discussie omtrent dit conflict heeft nogal de neiging dat het al snel een discussie wordt tussen uiterste. Zonder nuance.

Jij laat zien dat het wel gewoon kan. Weloverwogen, zonder voorkeur voor een kant je opinie geven. Mijn complimenten.
pi_217571284
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 22:49 schreef Ann-Lynn het volgende:

[..]
Alsof ze er niet zijn. Ze zeggen het niet zo open, want dan heb je waarschijnlijk voor je het weet een wijkagent aan je deur die vraagt wat je morgen gaat doen. Maar het niet overzien van de gevolgen en alleen Israël als de boeman neerzetten is idd het onvermogen om te beseffen wat de gevolgen hiervan zijn. En dan ook nog eens niet inzien hoe ontwrichtend dat is voor (West) Europa.
Ik zit hier zo beknopt mogelijk te schrijven en dan nog zijn het al hele lappen tekst. Als ik moet uitleggen waarom ik het gevaarlijk vindt dat men tegen Israël is en hoe dit na gaat dreunen in o.a. Nederland, zijn we 10 kantjes verder.
Zou je willen doen? zo interessant.
pi_217571303
nu niet, want ik ga pitten. Truste allemaal!
  woensdag 7 mei 2025 @ 22:54:33 #187
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217571319
quote:

[..]
Verreweg de meesten hier zijn gewoon voor het bestaan van de staat Israel. Maar wel een staat Israel met een regering die geen mensen uithongert, of ziekenhuizen aanvalt om doelen te bereiken.

Als je dat graag overschreeuwt met dat we dan 7 miljoen joden dood willen, doet dat eerder vragen oprijzen over jouw eigen ideeen die je niet opschrijft.
pi_217571360
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 22:53 schreef Ann-Lynn het volgende:
nu niet, want ik ga pitten. Truste allemaal!
Truust queen. Wil je asje asjeblieft morgen wel weer met je bijdrage komen?
  Moderator woensdag 7 mei 2025 @ 23:02:48 #189
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217571408
doe niet zo raar joh
  woensdag 7 mei 2025 @ 23:35:27 #190
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_217571739
quote:

[..]
Leg het morgen maar even uit dan. Met namen, rugnummers, onderbouwing. Lijkt me enig.
Antifa
pi_217571989
Ze laten steeds een uitgemergeld kind zien op tv wat dan moet tonen dat er hongersnood is. Alle volwassenen eromheen inclusief moeder met bolle wangen. Later zag ik ergens dat de moeder vertelt dat het kind diarree heeft de hele tijd, dus die heeft iets onder de leden, wellicht door de slechte hygienische omstandigheden. Dat de situatie kut is voor de mensen daar is duidelijk maar tegen die misleiding door de media (en Hamas/de mensen daar) kan ik niet zo goed. Begrijp verder wel dat ze alles aangrijpen daar dus het is meer de media waar ik een probleem mee heb.
pi_217572057
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 22:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Verreweg de meesten hier zijn gewoon voor het bestaan van de staat Israel. Maar wel een staat Israel met een regering die geen mensen uithongert, of ziekenhuizen aanvalt om doelen te bereiken.

Als je dat graag overschreeuwt met dat we dan 7 miljoen joden dood willen, doet dat eerder vragen oprijzen over jouw eigen ideeen die je niet opschrijft.
Onzin. Het is heel menselijk wat Israël doet. Bekijk het nou eens op een nuchtere wijze. Als jij in een man-op-man gevecht bent en die ander wil maar 1 ding: jouw vermoorden. Wat voor keus heb je dan anders om te trachten die ander zo snel mogelijk om zeep te helpen? Je hebt dus geen keuze. Israël mag van mij tot het gaatje gaan totdat die moordenaars, verkrachters en terroristen met wortel en tak zijn uitgeroeid.

Neemt niet weg dat het kut is voor de Palestijnse bevolking. Maar ja, Hamas hè? Het is niet anders.
  donderdag 8 mei 2025 @ 06:41:20 #193
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217572085
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 06:28 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Onzin. Het is heel menselijk wat Israël doet. Bekijk het nou eens op een nuchtere wijze. Als jij in een man-op-man gevecht bent en die ander wil maar 1 ding: jouw vermoorden. Wat voor keus heb je dan anders om te trachten die ander zo snel mogelijk om zeep te helpen? Je hebt dus geen keuze. Israël mag van mij tot het gaatje gaan totdat die moordenaars, verkrachters en terroristen met wortel en tak zijn uitgeroeid.

Neemt niet weg dat het kut is voor de Palestijnse bevolking. Maar ja, Hamas hè? Het is niet anders.
Het is dus geen man tot man gevecht, dus daar gaat je vergelijking al de mist in.
pi_217572094
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 06:41 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Het is dus geen man tot man gevecht, dus daar gaat je vergelijking al de mist in.
Gebruik je verbeeldingskracht, je kunt het.

Het gaat om naakte feiten, namelijk overleven.
  donderdag 8 mei 2025 @ 07:11:53 #195
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217572128
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 06:47 schreef Bassie48 het volgende:

[..]

Ze overleven het ook wel zonder bevolkingsgroepen als geheel uit te hongeren.

Problemen kunnen op meerdere manieren worden opgelost.
pi_217572135
quote:

[..]

Gebruik je verbeelding minder en blijf bij de feiten. Kom op je kunt het!
pi_217572169
quote:

[..]

Naakte feiten de 50.000 doden in gaza.

De 10.000en verdreven Palestijnen van de westbank.

The Huge, Under-the-Radar Shift Happening in the West Bank

Die naakte feiten onnodig leed wat israel veroorzaakt en natuurlijk weer tot de volgende escalatie gaat leiden.
pi_217572180
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 07:19 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Naakte feiten de 50.000 doden in gaza.

De 10.000en verdreven Palestijnen van de westbank.

The Huge, Under-the-Radar Shift Happening in the West Bank

Die naakte feiten onnodig leed wat israel veroorzaakt en natuurlijk weer tot de volgende escalatie gaat leiden.
Ja, dat gebeurt er als je omringd wordt door moordenaars. Het is de menselijke wil tot overleven.

Ben jij een schaap of een wolf?
pi_217572209
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 07:21 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Ja, dat gebeurt er als je omringd wordt door moordenaars. Het is de menselijke wil tot overleven.

Alle mensen daar degraderen tot moordenaars wat een simplistische zwqrt wit wereld wereld moet je het maken om elke nuance dood te slaan in een discussie. :')
  donderdag 8 mei 2025 @ 08:15:32 #200
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_217572428
Mijn schoonmoeder was al zo’n typische oudere blanke vrouw die van die Palestina steun propaganda postte… maar nu is mijn broer ook begonnen.. echt.. wat bezielt ze?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')