abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217569449
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, dansende mensen onthoofden.

De helden.
Kinderen op een IC van stroom af halen. Slapende kinderen bombarderen. Kinderen bewust in het hart en hoofd schieten. Dat zijn vast je helden.
  woensdag 7 mei 2025 @ 20:10:37 #127
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217569459
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 20:09 schreef Peppert het volgende:

[..]
We hebben het hier over 80 jaar onderdrukking. Jij hebt daar geen last van maar de Palestijnen al 2 generaties. Het is makkelijk praten als je geen zorgen hebt behalve het hoogste woord halen op een kleine obscuur forumpje.
Het is makkelijk praten jezelf als Nelson Mandela Luther Gandhi King te profileren op datzelfde forumpje door heel selectief leed te behandelen omdat je op de universiteit een hoorcollege van Gloria Wekker hebt gehad.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 7 mei 2025 @ 20:12:14 #128
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217569475
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 20:09 schreef Chadi het volgende:

[..]
Kinderen op een IC van stroom af halen. Slapende kinderen bombarderen. Kinderen bewust in het hart en hoofd schieten. Dat zijn vast je helden.
Nee, chadi, dat zijn ze niet.

En ik heb je al tigtig keer aangegeven wat ik van de regering van Israël vind, van kolonisten en van Netanyahu in het bijzonder.

Maar dat is je tribalisme. Gaat men niet mee in jouw verhaal, dan is men pro-Isräel, pro-genocide, pro-moord en doodslag.

Daarom wordt dit helemaal niets. Je bent niet in staat rationeel te denken wanneer het deze stammenstrijd betreft en hebt hier wederom een prachtig voorbeeld van gegeven. Te partijdig, te eenzijdig, te zwart-wit, want 'broeders en zusters van de Ummah'.

Waarvan akte.

Iedereen met een halve hersencel weet waar het hier om gaat.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217569477
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het is makkelijk praten jezelf als Nelson Mandela Luther Gandhi King te profileren op datzelfde forumpje door heel selectief leed te behandelen omdat je op de universiteit een hoorcollege van Gloria Wekker hebt gehad.
Gast, we hebben het hier over genocide. Ik kan geen zwaardere misdaad bedenken. Je vindt het klaarblijkelijk helemaal prima want 'Hamas' om een heel volk over de kling te jagen. Hamas is het resultaat van staatsonderdrukking en momenteel zelfs vernietiging van een bevolkingsgroep. Vertel, je vindt het duidelijk prima want geen enkele afkeuring? Het geeft wel een boodschap af van niet blanke volkeren uitmoorden is helemaal prima want we verzinnen 1000-1 andere excusen om het goed te praten of stilzwijgend goed te keuren.
  woensdag 7 mei 2025 @ 20:14:05 #130
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217569493
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 20:12 schreef Peppert het volgende:

[..]
Gast, we hebben het hier over genocide. Ik kan geen zwaardere misdaad bedenken. Je vindt het klaarblijkelijk helemaal prima want 'Hamas' om een heel volk over de kling te jagen. Vertel, je vindt het duidelijk prima want geen enkele afkeuring. Het geeft wel een boodschap af van niet blanke volkeren uitmoorden is helemaal prima want we verzinnen 1000-1 andere excusen.
Hier hebben we er nog één...

"Je vind het klaarblijkelijk prima want..."

Die afkeuringen heb ik al gegeven, croft even op Netanyahu en mijn username.

Ook jij toont feilloos aan hoe tribaal de doorsnee pro-Pallie Nederlander is: ziekelijk selectief, volslagen irrationeel en volledig gehersenspoeld.

Ondertussen ben jij degene die even wegbagatelliseert dat er 1200 dansende mensen gruwelijk afgeslacht zijn. Dat is zelfs 'logisch'.

Donder toch op met je hypocrisie.

Lijkt steeds meer op hondsdolheid.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217569506
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hier hebben we er nog één...

"Je vind het klaarblijkelijk prima want..."

Die afkeuringen heb ik al gegeven, croft even op Netanyahu en mijn username.

Ook jij toont feilloos aan hoe tribaal de doorsnee pro-Pallie Nederlander is: ziekelijk selectief, volslagen irrationeel en volledig gehersenspoeld.
Kijk, als je het afkeurt dan heb je mijn felicitaties. We hoeven niet het hoogste woord te halen op een obscuur forumpje. Laten we vooral diep ademhalen en stilstaan bij de genocide van de 21ste eeuw.
  woensdag 7 mei 2025 @ 20:16:05 #132
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217569515
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 20:15 schreef Peppert het volgende:

[..]
Kijk, als je het afkeurt dan heb je mijn felicitaties. We hoeven niet het hoogste woord te halen op een obscuur forumpje. Laten we vooral diep ademhalen en stilstaan bij de genocide van de 21ste eeuw.
Laten we vooral stilstaan bij elk menselijk leed, zonder eerst te checken of de groep in kwestie wel steun verdient.

Zolang jij afgemaakte onschuldige mensen ziet als een soort bijkomstigheid, heb je geen enkel recht van spreken over welke mensenrechten dan ook, en ondergraaf je je eigen zogenaamde betrokkenheid alleen nog meer.

En echt, kap eens met je dodelijk vermoeiende Woke Gezwam over Blanken en Niet-Blanken. Tenenkrommend.

In Darfur heb je een hele hoop niet-blanke slachtoffers. Heb jou in dat topic nog nooit gezien
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator woensdag 7 mei 2025 @ 20:17:21 #133
236264 crew  capricia
pi_217569533
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 20:07 schreef Peppert het volgende:

[..]
We hebben het hier over een genocide en mevrouw is lekker aan het lachen. Ben je wel goed in de bovenkamer? Lekker warm en comfy thuis lachend de situatie bagatelliseren. Misselijkmakend.
[..]

Beter lezen. Dat ging over Hamas.
Maar ik begrijp dat je argumenten op zijn en dus op de persoon gaat spelen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217569559
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2025 20:17 schreef capricia het volgende:

[..]
Beter lezen. Dat ging over Hamas.
Maar ik begrijp dat je argumenten op zijn en dus op de persoon gaat spelen.
Dame, je keurt wat gebeurt in Oekraïne al 3 jaar zeer fanatiek af (helemaal gelijk), maar steunt ondertussen wel het uitmoorden van een heel bevolkingsgroep. Tenminste, ik heb je het genocidale beleid van Tel Aviv nooit horen afkeuren? Wees vrij om als een femme fatale van je af te bijten als dat niet klopt!

Je bent in mijn ogen het toonvoorbeeld van selectieve verontwaardiging als het gaat om een niet blank Europees volk? Je hebt het niet expliciet benoemd maar dat is wel de toon die ik uit jouw postgedrag haal? Ik insinueer daar vooral uit dat je geeft om mensen met een blanke huidskleurtje en andere kunnen creperen. Je bent een heel prachtig mens, mevrouw Patricia Lombok. Het gedrag dat je nu tentoonspreidt tegenover Palestijnen (hun penibele situatie en leed bagatelliseren en Tel Aviv verdedigen ondanks de dagelijkse beelden en conclusies van humanitaire organisaties en experts) geeft mij wel aan dat je zorgen vooral liggen bij de verdediging van mensen met een blanke huidskleur en de rest kan van je doodvallen? Het is ''jouw'' genetische en geopolitieke stam/familie? De moraliteit waar je op hamert in de Oekraïne reeks is gebonden aan deze voorwaarden? In andere situaties is genocide/massamoord prima te bagatelliseren, stilzwijgend goed te keuren of zelfs te verdedigen. Duidelijk, wees gewoon even eerlijk. Niet om de hete brij heen draaien. Vragen, vragen en nog eens vragen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Peppert op 07-05-2025 20:28:45 ]
pi_217569567
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, chadi, dat zijn ze niet.

En ik heb je al tigtig keer aangegeven wat ik van de regering van Israël vind, van kolonisten en van Netanyahu in het bijzonder.

Maar dat is je tribalisme. Gaat men niet mee in jouw verhaal, dan is men pro-Isräel, pro-genocide, pro-moord en doodslag.

Daarom wordt dit helemaal niets. Je bent niet in staat rationeel te denken wanneer het deze stammenstrijd betreft en hebt hier wederom een prachtig voorbeeld van gegeven. Te partijdig, te eenzijdig, te zwart-wit, want 'broeders en zusters van de Ummah'.

Waarvan akte.

Iedereen met een halve hersencel weet waar het hier om gaat.
Waarom zou ik jou niet hetzelfde als wat jij mij in de schoenen schuift in de schoenen mogen schuiven?

Zodra ik verifieerbare feiten opnoem, kom jij niet verder dan tribslisme of mij verwijten achter Hamas te staan.
  woensdag 7 mei 2025 @ 20:21:43 #136
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217569585
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 20:20 schreef Chadi het volgende:

[..]
Waarom zou ik jou niet hetzelfde als wat jij mij in de schoenen schuift in de schoenen mogen schuiven?

Zodra ik verifieerbare feiten opnoem, kom jij niet verder dan tribslisme of mij verwijten achter Hamas te staan.
Omdat je van mijn hand nog niet eens een 'begripvolle' post over Netanyahu hebt zien typen.

Of dat Netanyahu écht heel erg gezellig samen wil leven...

Je hebt Hamas net zelf een terreurgroep genoemd. Toe vertel: hoe zie je dat 'samenleven'?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 7 mei 2025 @ 20:23:16 #137
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217569601
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 20:19 schreef Peppert het volgende:

[..]
Dame, je keurt wat gebeurt in Oekraïne al 3 jaar zeer fanatiek af (helemaal gelijk), maar steunt ondertussen wel het uitmoorden van een heel bevolkingsgroep. Tenminste, ik heb je het genocidale beleid van Tel Aviv nooit horen afkeuren? Wees vrij om als een femme fatale van je af te bijten als dat niet klopt!

Je bent in mijn ogen het toonvoorbeeld van selectieve verontwaardiging als het gaat om een niet blank Europees volk? Je hebt het niet expliciet benoemd maar dat is wel de toon die ik uit jouw postgedag haal? Ik insinueer daar vooral uit dat je geeft om mensen met een blanke huidskleurtje en andere kunnen creperen. Je bent een heel prachtig mens, mevrouw Patricia Lombok.
Zoals jij en Jemen, Iran, Darfur, Afghanistan?

Natuurlijk wind je je daar niet over op. Kun je niet afgeven op witte mensen en kolonialisme of weet ik wat de woke boeman van de week is.

En zo infantiel is de typische pro-Palestina demonstrant in dit land.

Sowieso, Israeli's, ook dansende, zijn kennelijk ineens witte Europeanen. Koekoek...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator woensdag 7 mei 2025 @ 20:26:32 #138
236264 crew  capricia
pi_217569639
quote:

[..]

Je bent in mijn ogen het toonvoorbeeld van selectieve verontwaardiging als het gaat om een niet blank Europees volk? Je hebt het niet expliciet benoemd maar dat is wel de toon die ik uit jouw postgedrag haal? Ik insinueer daar vooral uit dat je geeft om mensen met een blanke huidskleurtje en andere kunnen creperen. Je bent een heel prachtig mens, mevrouw Patricia Lombok. Het gedrag dat je nu tentoonspreidt tegenover Palestijnen (hun penibele situatie en leed bagatelliseren en Tel Aviv verdedigen ondanks de dagelijkse beelden en conclusies van humanitaire organisaties en experts) geeft mij wel aan dat je zorgen vooral liggen bij de verdediging van mensen met een blanke huidskleur en de rest kan van je doodvallen? Duidelijk, wees gewoon even eerlijk. Niet om de hete brij heen draaien.
Je haalt er echt van alles bij. Allerlei vreemde aannames.

Ik vind je post te idioot om serieus op te reageren.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217569674
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2025 20:26 schreef capricia het volgende:

[..]

Je bent vrij om het te ontkrachten. Ik maak natuurlijk insinuaties in mijn grijze appelmoes op basis van jouw postgedrag. Aap ziet, aap denkt, aap insinueert, aap krijgt indrukken, aap typt het uit op een obscuur forumpje en het is aan de vrouwelijke aap in ons midden om de mannelijke aap in het ongelijk te stellen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Peppert op 07-05-2025 20:53:04 ]
  woensdag 7 mei 2025 @ 20:31:08 #140
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217569680
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 19:59 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ik vind het ook een rare vergelijking. Genocide vergelijken met wat een terroristische organisatie doet.
Er is geen genocide.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 19:55 schreef VoMy het volgende:

[..]
Netanyahu is inderdaad vele malen moordzuchtiger dan Hamas ooit heeft kunnen zijn. Genocide, uithongering enzo.
Nee, het terreur van de Palestijnen is vele malen erger en ook al 150+ jaar bezig, ongeacht alle externe factoren. Kortom, of er Joden op de Westelijke Jordaanoever woonde of Israël was opgericht of niet. Terreur tegen Joden was waar de Arabieren zich mee bezighielden. En dit steun jij blijkbaar, waarbij je ook nog eens de feitelijke geschiedenis negeert en alle schuld bij Israël in de voeten schuift. Dat blijft bizar en zorgwekkend om te zien.
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2025 20:04 schreef VoMy het volgende:
Uiteindelijk voert Israël een uithongeringsbeleid tegenover miljoenen Palestijnen, in combinatie met executies, bombarderen en opblazen van alle infrastructuur en woonlocaties - inclusief slapende families. Een zuivere genocide, gericht op het vernietigen van de Palestijnse samenleving en de mensenlevens.

Nog wijzen naar Hamas als erger tegenover een hoeveelheid bewust en vol trots door Israël aangebracht en door politici aangekondigd leed dat de schaal van de Holocaust begint te naderen, is alle schaamte voorbij.

Een genocide. Erger krijg je het niet, letterlijk de zwaarste misdaad die je kunt begaan.
Goh, weet je wie er recent Palestijnen hebben geëxecuteerd? De Palestijnen zelf. Mensen die daar verdacht worden van het stelen van voedsel of collaboratie met Israël worden ter plekke doodgeschoten. Nul veroordeling van jouw kant.

Wat ook benadrukt dat het je helemaal niet om de Palestijnen gaat maar dat het bestaan van een Joods land op jou werkt als een rode lap op een stier. En je grijpt het lijden van de Palestijnen slechts aan om het te kunnen gebruiken als een reden om Israël te demoniseren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 7 mei 2025 @ 20:31:16 #141
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217569682
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 20:30 schreef Peppert het volgende:

[..]
Je bent vrij om het te ontkrachten. Ik maak natuurlijk insinuaties in mijn grijze appelmoes op basis van jouw postgedrag. Aap ziet, aap denkt, aap insinuurt, aap krijgt indrukken en het is aan de vrouwelijke aap in ons midden om de mannelijke aap in het ongelijk te stellen.
mijn hemel... :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217569692
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Omdat je van mijn hand nog niet eens een 'begripvolle' post over Netanyahu hebt zien typen.

Of dat Netanyahu écht heel erg gezellig samen wil leven...

Je hebt Hamas net zelf een terreurgroep genoemd. Toe vertel: hoe zie je dat 'samenleven'?
Hamas is een idee en niet ontstaan omdat de Palestijnen konden genieten van hun basale rechten. Hamas sterft met het verkrijgen van hun rechten. Hamas is een reactie op de onderdrukking, wreedheden en onrecht.

Vandaag de dag kunnen Palestijnen nergens heen als ze hun recht willen halen op een vreedzame manier. Dan is het niet meer dan logisch dat een deel de wapens oppakt omdat ze geen andere weg zien.
  woensdag 7 mei 2025 @ 20:32:59 #143
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217569705
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 20:31 schreef Chadi het volgende:

[..]
Hamas is een idee en niet ontstaan omdat de Palestijnen konden genieten van hun basale rechten. Hamas sterft met het verkrijgen van hun rechten. Hamas is een reactie op de onderdrukking, wreedheden en onrecht.

Vandaag de dag kunnen Palestijnen nergens heen als ze hun recht willen halen op een vreedzame manier. Dan is het niet meer dan logisch dat een deel de wapens oppakt omdat ze geen andere weg zien.
Ah ja, die basale rechten die doorheen het Midden Oosten al decennia zo niet eeuwen geschonden worden. Vraag het vooral aan niet-gelovigen, anders-gelovigen, vrouwen en homo's.

Wat maakt Israël zo bijzonder?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217569709
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2025 20:26 schreef capricia het volgende:

[..]

Bewijs zijn ongelijk. Daar heb je minder woorden voor nodig dan je hele reactie nu.
  woensdag 7 mei 2025 @ 20:33:39 #145
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217569716
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 20:31 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dat is niet waar, want de Palestijnen hebben alle rechten. Wat jij echter wilt is dat niet-burgers kunnen stemmen in Israël, 5,5 miljoen Palestijnen die geen Israelisch paspoort hebben moeten kunnen stemmen in Israël. Maar dit kan nergens. Duitsers en Belgen kunnen ook niet stemmen in Nederland.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217569725
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ah ja, die basale rechten die doorheen het Midden Oosten al decennia zo niet eeuwen geschonden worden. Vraag het vooral aan niet-gelovigen, anders-gelovigen, vrouwen en homo's.

Wat maakt Israël zo bijzonder?
De vraag die je nu stelt is weer ontlopen van de echte vraag. De echte vraag is of het legitiem is dat je de wapens oppakt als je geen alternatief hebt.
En dan maakt het niet uit of het Gaza of Yemen is.
  woensdag 7 mei 2025 @ 20:35:04 #147
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217569728
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 20:33 schreef Chadi het volgende:

[..]
Bewijs zijn ongelijk. Daar heb je minder woorden voor nodig dan je hele reactie nu.
Volstrekt zinloos.

In jullie koppies is het allemaal islamofobie, racisme en kolonialisme.

Totdat men mee marcheert in de gelederen van de maffia die nu al anderhalf jaar stations, uni's en straten bezet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 7 mei 2025 @ 20:35:26 #148
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217569732
quote:

[..]

Je bent in mijn ogen het toonvoorbeeld van selectieve verontwaardiging als het gaat om een niet blank Europees volk? Je hebt het niet expliciet benoemd maar dat is wel de toon die ik uit jouw postgedrag haal? Ik insinueer daar vooral uit dat je geeft om mensen met een blanke huidskleurtje en andere kunnen creperen. Je bent een heel prachtig mens, mevrouw Patricia Lombok. Het gedrag dat je nu tentoonspreidt tegenover Palestijnen (hun penibele situatie en leed bagatelliseren en Tel Aviv verdedigen ondanks de dagelijkse beelden en conclusies van humanitaire organisaties en experts) geeft mij wel aan dat je zorgen vooral liggen bij de verdediging van mensen met een blanke huidskleur en de rest kan van je doodvallen? Het is ''jouw'' genetische en geopolitieke stam/familie? De moraliteit waar je op hamert in de Oekraïne reeks is gebonden aan deze voorwaarden? In andere situaties is genocide/massamoord prima te bagatelliseren, stilzwijgend goed te keuren of zelfs te verdedigen. Duidelijk, wees gewoon even eerlijk. Niet om de hete brij heen draaien. Vragen, vragen en nog eens vragen.
Er wordt helemaal geen bevolkingsgroep uitgemoord, of bedoel je 7 oktober 2023? Toen was daar wél sprake van en als het aan de Palestijnen lag, had men elke Jood in heel Israël afgeslacht of gegijzeld. Waarom steun jij zulke mensen? En waarom betrek je hier huidskleur bij?
pi_217569738
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Volstrekt zinloos.

In jullie koppies is het allemaal islamofobie, racisme en kolonialisme.

Totdat men mee marcheert in de gelederen van de maffia die nu al anderhalf jaar stations, uni's en straten bezet.
In jullie kopies is het allemaal geloof, tribalisme en antisemitisme.
  woensdag 7 mei 2025 @ 20:36:23 #150
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217569742
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2025 20:34 schreef Chadi het volgende:

[..]
De vraag die je nu stelt is weer ontlopen van de echte vraag. De echte vraag is of het legitiem is dat je de wapens oppakt als je geen alternatief hebt.
En dan maakt het niet uit of het Gaza of Yemen is.
Juist; er was geen alternatief dan het afslachten van ongewapende dansende mensen?

Wat een heldendaad, en oh zo begrijpelijk. En niet eens gewoon neerschieten, nee, verkrachten, onthoofden, in jeeps rondleuren, bespugen...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')