Ho-pe-loosquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat nethanyahu in een jaar doet, is al vele malen erger dan wat zij in hun hele bestaan gedaan hebben.
Binnenkort helemaal niet meer nodig. Kan het de shredder door.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Minder erg maar nog steeds erg genoeg. Maar de feiten zijn dat zij hun charter hebben opgefrist en het officiële standpunt veranderd is van alle joden de zee in naar samen met joden leven.
Jij en feiten, chadi... hopeloos.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Bij de feiten blijven. Mocht je ze hebben graag met cijfers.
Escape zoeken nummer zoveelquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij en feiten, chadi... hopeloos.
Te tribalistisch.
quote:
Oh, die heb ik niet nodig chad...quote:
Die twee vergelijkbaar maken.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat nethanyahu in een jaar doet, is al vele malen erger dan wat zij in hun hele bestaan gedaan hebben.
Wishful thinking. Maar ik wil je natte droom niet verpesten.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Binnenkort helemaal niet meer nodig. Kan het de shredder door.
Netanyahu is inderdaad vele malen moordzuchtiger dan Hamas ooit heeft kunnen zijn. Genocide, uithongering enzo.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Die twee vergelijkbaar maken.
Echt, raap me op.
Hamas is echt geweldig. Een lichtend voorbeeld voor de regio. Verademing.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
Netanyahu is inderdaad vele malen moordzuchtiger dan Hamas ooit heeft kunnen zijn. Genocide, uithongering enzo.
Ze hebben een tintje en zijn islamitisch, dan zijn de woke studenten meteen om.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Hamas is echt geweldig. Een lichtend voorbeeld voor de regio. Verademing.
Ik vind het ook een rare vergelijking. Genocide vergelijken met wat een terroristische organisatie doet.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Die twee vergelijkbaar maken.
Echt, raap me op.
Heb je al een internationaal rechtelijke uitspraak over die zogenaamde 'genocide' van je?quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind het ook een rare vergelijking. Genocide vergelijken met wat een terroristische organisatie doet.
Aha.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind het ook een rare vergelijking. Genocide vergelijken met wat een terroristische organisatie doet.
Hoe kun je hier Israël gaan staan verdedigen? Als je het zo erg vindt wat hamas doet, dan zou je dat van Israël minstens zo erg vinden.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe kun je Hamas hier gaan staan verdedigen, kerel? Echt wouw.
quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Aha.
Een terroristische organisatie die wil samenleven.
Draag me weg.
Geen zorgen VoMy, je hebt je deugpunten al een tijdje binnen hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:04 schreef VoMy het volgende:
Uiteindelijk voert Israël een uithongeringsbeleid tegenover miljoenen Palestijnen, in combinatie met executies, bombarderen en opblazen van alle infrastructuur en woonlocaties - inclusief slapende families. Een zuivere genocide, gericht op het vernietigen van de Palestijnse samenleving en de mensenlevens.
Nog wijzen naar Hamas als erger tegenover een hoeveelheid bewust en vol trots door Israël aangebracht en door politici aangekondigd leed dat de schaal van de Holocaust begint te naderen, is alle schaamte voorbij.
Een genocide. Erger krijg je het niet, letterlijk de zwaarste misdaad die je kunt begaan.
Niemand doet dat. Ik ook niet.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe kun je Hamas hier gaan staan verdedigen, kerel? Echt wouw.
We hebben het hier over een genocide en mevrouw is lekker aan het lachen. Ben je wel goed in de bovenkamer? Lekker warm en comfy thuis lachend de situatie bagatelliseren. Misselijkmakend.quote:
Alle mensen die strijden (in dit geval speldenprikken want strijd is wel een heel groot woord als we kijken naar de machtsbalans) tegen onderdrukking en genocide zijn terroristen vanuit het perspectief van de onderdrukkende staat. Het is nooit anders geweest. De zwarten in de VS waren ook terroristen in hun strijd tegen slavernij en institutionele discriminatie (voor vele generaties want ze gingen tegen de wetten en autoriteiten in), hetzelfde gold voor apartheid in Rhodesia (Zimbabwe) en Zuid-Afrika en talloze andere onafhankelijkheidsoorlogen in de 'derde wereld'.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Aha.
Een terroristische organisatie die wil samenleven.
Draag me weg.
Ja, dansende mensen onthoofden.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:07 schreef Peppert het volgende:
[..]
We hebben het hier over een genocide en mevrouw is lekker aan het lachen. Ben je wel goed in de bovenkamer? Lekker warm en comfy thuis lachend de situatie bagatelliseren. Misselijkmakend.
[..]
Alle mensen die strijd tegen onderdrukking en genocide zijn terroristen vanuit het perspectief van de onderdrukkende staat. Het is nooit anders geweest. De zwarten in de VS waren ook terroristen in hun strijd tegen slavernij en institutionele discriminatie, hetzelfde gold voor apartheid in Rhodesia (Zimbabwe) en Zuid-Afrika en talloze andere onafhankelijkheidsoorlogen in de 'derde wereld'.
Je praat tegen iemand die denkt dat Palestijnse ouders hun kinderen expres laten verhongeren om Israël in een slecht daglicht te plaatsen. Dus ja, dat beantwoordt je vraag wel.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:07 schreef Peppert het volgende:
[..]
We hebben het hier over een genocide en mevrouw is lekker aan het lachen. Ben je wel goed in de bovenkamer?
We hebben het hier over 80 jaar staatsonderdrukking door een rechtsextremistische regering. Hamas is jarenlang ook gefinancierd door Tel Aviv om tweespalt te zaaien onder Palestijnse kringen. Het is ook een Israelische creatie. Jij hebt geen last van een 80-jarige onderdrukking, massamoorden en vernederingen maar de Palestijnen al 2 generaties. Het is makkelijk praten als je geen zorgen hebt behalve het hoogste woord halen op een kleine obscuur forumpje.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dansende mensen onthoofden.
De helden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |