quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:21 schreef Hexagon het volgende:
Wel bijzonder dat een user, die enkel bij het songfestival af en toe opduikt. ineens op de Israel bandwagon springt.
Ik vind het vooral bijzonder dat je er een punt van denkt te moeten makenquote:
Ach, laat mensen gewoon lekker kletsen in ieder topic dat ze willen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:21 schreef Hexagon het volgende:
Wel bijzonder dat een user, die enkel bij het songfestival af en toe opduikt. ineens op de Israel bandwagon springt.
Alsof ze er niet zijn. Ze zeggen het niet zo open, want dan heb je waarschijnlijk voor je het weet een wijkagent aan je deur die vraagt wat je morgen gaat doen. Maar het niet overzien van de gevolgen en alleen Israël als de boeman neerzetten is idd het onvermogen om te beseffen wat de gevolgen hiervan zijn. En dan ook nog eens niet inzien hoe ontwrichtend dat is voor (West) Europa.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:38 schreef Hexagon het volgende:
Nouja roepen dat mensen hier in het topic 7 miljoen joden dood willen is vooral ontbrekend realiteitsbesef.
Je hebt helemaal gelijk. Wil je asjeblieft in dit topic blijven? je hebt echt een aanwinst namelijk. Discussie omtrent dit conflict heeft nogal de neiging dat het al snel een discussie wordt tussen uiterste. Zonder nuance.quote:Op woensdag 7 mei 2025 21:23 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Dit is wat ik bedoel met naïviteit. Wat ik hier lees is doorspekt met het idee dat als Israël zich terugtrekt en beperkingen tegen Palestijnen opheft, zowel aan de grens met Gaza als op de West Bank, dat het allemaal goed komt.
Het besef van de immense diepe haat tegen joden lijkt compleet te ontbreken. En de gevolgen voor Israël on the long run lijkt men of niet te beseffen of het prima te vinden. En die gevolgen zullen er zijn. Maar goed, dan schrijven we gewoon op het forum "wir haben es nicht gewusst".
Zou je willen doen? zo interessant.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:49 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Alsof ze er niet zijn. Ze zeggen het niet zo open, want dan heb je waarschijnlijk voor je het weet een wijkagent aan je deur die vraagt wat je morgen gaat doen. Maar het niet overzien van de gevolgen en alleen Israël als de boeman neerzetten is idd het onvermogen om te beseffen wat de gevolgen hiervan zijn. En dan ook nog eens niet inzien hoe ontwrichtend dat is voor (West) Europa.
Ik zit hier zo beknopt mogelijk te schrijven en dan nog zijn het al hele lappen tekst. Als ik moet uitleggen waarom ik het gevaarlijk vindt dat men tegen Israël is en hoe dit na gaat dreunen in o.a. Nederland, zijn we 10 kantjes verder.
Verreweg de meesten hier zijn gewoon voor het bestaan van de staat Israel. Maar wel een staat Israel met een regering die geen mensen uithongert, of ziekenhuizen aanvalt om doelen te bereiken.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:49 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Alsof ze er niet zijn. Ze zeggen het niet zo open, want dan heb je waarschijnlijk voor je het weet een wijkagent aan je deur die vraagt wat je morgen gaat doen. Maar het niet overzien van de gevolgen en alleen Israël als de boeman neerzetten is idd het onvermogen om te beseffen wat de gevolgen hiervan zijn. En dan ook nog eens niet inzien hoe ontwrichtend dat is voor (West) Europa.
Ik zit hier zo beknopt mogelijk te schrijven en dan nog zijn het al hele lappen tekst. Als ik moet uitleggen waarom ik het gevaarlijk vindt dat men tegen Israël is en hoe dit na gaat dreunen in o.a. Nederland, zijn we 10 kantjes verder.
Truust queen. Wil je asje asjeblieft morgen wel weer met je bijdrage komen?quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:53 schreef Ann-Lynn het volgende:
nu niet, want ik ga pitten. Truste allemaal!
Leg het morgen maar even uit dan. Met namen, rugnummers, onderbouwing. Lijkt me enig.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:49 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Onzin. Het is heel menselijk wat Israël doet. Bekijk het nou eens op een nuchtere wijze. Als jij in een man-op-man gevecht bent en die ander wil maar 1 ding: jouw vermoorden. Wat voor keus heb je dan anders om te trachten die ander zo snel mogelijk om zeep te helpen? Je hebt dus geen keuze. Israël mag van mij tot het gaatje gaan totdat die moordenaars, verkrachters en terroristen met wortel en tak zijn uitgeroeid.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Verreweg de meesten hier zijn gewoon voor het bestaan van de staat Israel. Maar wel een staat Israel met een regering die geen mensen uithongert, of ziekenhuizen aanvalt om doelen te bereiken.
Als je dat graag overschreeuwt met dat we dan 7 miljoen joden dood willen, doet dat eerder vragen oprijzen over jouw eigen ideeen die je niet opschrijft.
Het is dus geen man tot man gevecht, dus daar gaat je vergelijking al de mist in.quote:Op donderdag 8 mei 2025 06:28 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Onzin. Het is heel menselijk wat Israël doet. Bekijk het nou eens op een nuchtere wijze. Als jij in een man-op-man gevecht bent en die ander wil maar 1 ding: jouw vermoorden. Wat voor keus heb je dan anders om te trachten die ander zo snel mogelijk om zeep te helpen? Je hebt dus geen keuze. Israël mag van mij tot het gaatje gaan totdat die moordenaars, verkrachters en terroristen met wortel en tak zijn uitgeroeid.
Neemt niet weg dat het kut is voor de Palestijnse bevolking. Maar ja, Hamas hè? Het is niet anders.
Gebruik je verbeeldingskracht, je kunt het.quote:Op donderdag 8 mei 2025 06:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is dus geen man tot man gevecht, dus daar gaat je vergelijking al de mist in.
Ze overleven het ook wel zonder bevolkingsgroepen als geheel uit te hongeren.quote:Op donderdag 8 mei 2025 06:47 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Gebruik je verbeeldingskracht, je kunt het.
Het gaat om naakte feiten, namelijk overleven.
Gebruik je verbeelding minder en blijf bij de feiten. Kom op je kunt het!quote:Op donderdag 8 mei 2025 06:47 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Naakte feiten de 50.000 doden in gaza.quote:Op donderdag 8 mei 2025 06:47 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt er als je omringd wordt door moordenaars. Het is de menselijke wil tot overleven.quote:Op donderdag 8 mei 2025 07:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Naakte feiten de 50.000 doden in gaza.
De 10.000en verdreven Palestijnen van de westbank.
The Huge, Under-the-Radar Shift Happening in the West Bank
Die naakte feiten onnodig leed wat israel veroorzaakt en natuurlijk weer tot de volgende escalatie gaat leiden.
Alle mensen daar degraderen tot moordenaars wat een simplistische zwqrt wit wereld wereld moet je het maken om elke nuance dood te slaan in een discussie.quote:Op donderdag 8 mei 2025 07:21 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt er als je omringd wordt door moordenaars. Het is de menselijke wil tot overleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |