abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 7 mei 2025 @ 22:26:00 #176
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217570971
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 22:21 schreef Hexagon het volgende:
Wel bijzonder dat een user, die enkel bij het songfestival af en toe opduikt. ineens op de Israel bandwagon springt.
:')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 7 mei 2025 @ 22:26:31 #177
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217570977
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 22:26 schreef sp3c het volgende:

[..]
:')
Niet dan?
  Moderator woensdag 7 mei 2025 @ 22:28:31 #178
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217571009
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 22:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Niet dan?
Ik vind het vooral bijzonder dat je er een punt van denkt te moeten maken
  Moderator woensdag 7 mei 2025 @ 22:33:11 #179
236264 crew  capricia
pi_217571086
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 22:21 schreef Hexagon het volgende:
Wel bijzonder dat een user, die enkel bij het songfestival af en toe opduikt. ineens op de Israel bandwagon springt.
Ach, laat mensen gewoon lekker kletsen in ieder topic dat ze willen.
Meer zielen is meer vreugd. O+

(Niet meteen dat achterdochtige)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217571138
Ik vermoed dat ik die user ben en de hetze tegen Israël op het Eurovisieforum heeft me eigenlijk naar de NWS geleid. Voorheen las ik hier nooit mee, laat staan dat ik hier ooit postte. Maar wat ik daar las is net zo walgelijk als hetgeen ik hier af en toe lees.
Op beide forums teveel mensen met compleet ontbrekend realiteitsbesef. Als je dat een Israëlbandwagon wilt noemen, moet je zelf weten.
  woensdag 7 mei 2025 @ 22:38:40 #181
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217571165
Nouja roepen dat mensen hier in het topic 7 miljoen joden dood willen is vooral ontbrekend realiteitsbesef.
  Moderator woensdag 7 mei 2025 @ 22:39:19 #182
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217571174
Das waar
pi_217571276
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 22:38 schreef Hexagon het volgende:
Nouja roepen dat mensen hier in het topic 7 miljoen joden dood willen is vooral ontbrekend realiteitsbesef.
Alsof ze er niet zijn. Ze zeggen het niet zo open, want dan heb je waarschijnlijk voor je het weet een wijkagent aan je deur die vraagt wat je morgen gaat doen. Maar het niet overzien van de gevolgen en alleen Israël als de boeman neerzetten is idd het onvermogen om te beseffen wat de gevolgen hiervan zijn. En dan ook nog eens niet inzien hoe ontwrichtend dat is voor (West) Europa.
Ik zit hier zo beknopt mogelijk te schrijven en dan nog zijn het al hele lappen tekst. Als ik moet uitleggen waarom ik het gevaarlijk vindt dat men tegen Israël is en hoe dit na gaat dreunen in o.a. Nederland, zijn we 10 kantjes verder.
pi_217571277
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 21:23 schreef Ann-Lynn het volgende:

[..]
Dit is wat ik bedoel met naïviteit. Wat ik hier lees is doorspekt met het idee dat als Israël zich terugtrekt en beperkingen tegen Palestijnen opheft, zowel aan de grens met Gaza als op de West Bank, dat het allemaal goed komt.

Het besef van de immense diepe haat tegen joden lijkt compleet te ontbreken. En de gevolgen voor Israël on the long run lijkt men of niet te beseffen of het prima te vinden. En die gevolgen zullen er zijn. Maar goed, dan schrijven we gewoon op het forum "wir haben es nicht gewusst".
Je hebt helemaal gelijk. Wil je asjeblieft in dit topic blijven? je hebt echt een aanwinst namelijk. Discussie omtrent dit conflict heeft nogal de neiging dat het al snel een discussie wordt tussen uiterste. Zonder nuance.

Jij laat zien dat het wel gewoon kan. Weloverwogen, zonder voorkeur voor een kant je opinie geven. Mijn complimenten.
pi_217571284
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 22:49 schreef Ann-Lynn het volgende:

[..]
Alsof ze er niet zijn. Ze zeggen het niet zo open, want dan heb je waarschijnlijk voor je het weet een wijkagent aan je deur die vraagt wat je morgen gaat doen. Maar het niet overzien van de gevolgen en alleen Israël als de boeman neerzetten is idd het onvermogen om te beseffen wat de gevolgen hiervan zijn. En dan ook nog eens niet inzien hoe ontwrichtend dat is voor (West) Europa.
Ik zit hier zo beknopt mogelijk te schrijven en dan nog zijn het al hele lappen tekst. Als ik moet uitleggen waarom ik het gevaarlijk vindt dat men tegen Israël is en hoe dit na gaat dreunen in o.a. Nederland, zijn we 10 kantjes verder.
Zou je willen doen? zo interessant.
pi_217571303
nu niet, want ik ga pitten. Truste allemaal!
  woensdag 7 mei 2025 @ 22:54:33 #187
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217571319
quote:

[..]
Verreweg de meesten hier zijn gewoon voor het bestaan van de staat Israel. Maar wel een staat Israel met een regering die geen mensen uithongert, of ziekenhuizen aanvalt om doelen te bereiken.

Als je dat graag overschreeuwt met dat we dan 7 miljoen joden dood willen, doet dat eerder vragen oprijzen over jouw eigen ideeen die je niet opschrijft.
pi_217571360
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 22:53 schreef Ann-Lynn het volgende:
nu niet, want ik ga pitten. Truste allemaal!
Truust queen. Wil je asje asjeblieft morgen wel weer met je bijdrage komen?
  Moderator woensdag 7 mei 2025 @ 23:02:48 #189
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217571408
doe niet zo raar joh
  woensdag 7 mei 2025 @ 23:35:27 #190
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_217571739
quote:

[..]
Leg het morgen maar even uit dan. Met namen, rugnummers, onderbouwing. Lijkt me enig.
Antifa
pi_217571989
Ze laten steeds een uitgemergeld kind zien op tv wat dan moet tonen dat er hongersnood is. Alle volwassenen eromheen inclusief moeder met bolle wangen. Later zag ik ergens dat de moeder vertelt dat het kind diarree heeft de hele tijd, dus die heeft iets onder de leden, wellicht door de slechte hygienische omstandigheden. Dat de situatie kut is voor de mensen daar is duidelijk maar tegen die misleiding door de media (en Hamas/de mensen daar) kan ik niet zo goed. Begrijp verder wel dat ze alles aangrijpen daar dus het is meer de media waar ik een probleem mee heb.
pi_217572057
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 22:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Verreweg de meesten hier zijn gewoon voor het bestaan van de staat Israel. Maar wel een staat Israel met een regering die geen mensen uithongert, of ziekenhuizen aanvalt om doelen te bereiken.

Als je dat graag overschreeuwt met dat we dan 7 miljoen joden dood willen, doet dat eerder vragen oprijzen over jouw eigen ideeen die je niet opschrijft.
Onzin. Het is heel menselijk wat Israël doet. Bekijk het nou eens op een nuchtere wijze. Als jij in een man-op-man gevecht bent en die ander wil maar 1 ding: jouw vermoorden. Wat voor keus heb je dan anders om te trachten die ander zo snel mogelijk om zeep te helpen? Je hebt dus geen keuze. Israël mag van mij tot het gaatje gaan totdat die moordenaars, verkrachters en terroristen met wortel en tak zijn uitgeroeid.

Neemt niet weg dat het kut is voor de Palestijnse bevolking. Maar ja, Hamas hè? Het is niet anders.
  donderdag 8 mei 2025 @ 06:41:20 #193
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217572085
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 06:28 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Onzin. Het is heel menselijk wat Israël doet. Bekijk het nou eens op een nuchtere wijze. Als jij in een man-op-man gevecht bent en die ander wil maar 1 ding: jouw vermoorden. Wat voor keus heb je dan anders om te trachten die ander zo snel mogelijk om zeep te helpen? Je hebt dus geen keuze. Israël mag van mij tot het gaatje gaan totdat die moordenaars, verkrachters en terroristen met wortel en tak zijn uitgeroeid.

Neemt niet weg dat het kut is voor de Palestijnse bevolking. Maar ja, Hamas hè? Het is niet anders.
Het is dus geen man tot man gevecht, dus daar gaat je vergelijking al de mist in.
pi_217572094
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 06:41 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Het is dus geen man tot man gevecht, dus daar gaat je vergelijking al de mist in.
Gebruik je verbeeldingskracht, je kunt het.

Het gaat om naakte feiten, namelijk overleven.
  donderdag 8 mei 2025 @ 07:11:53 #195
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217572128
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 06:47 schreef Bassie48 het volgende:

[..]

Ze overleven het ook wel zonder bevolkingsgroepen als geheel uit te hongeren.

Problemen kunnen op meerdere manieren worden opgelost.
pi_217572135
quote:

[..]

Gebruik je verbeelding minder en blijf bij de feiten. Kom op je kunt het!
pi_217572169
quote:

[..]

Naakte feiten de 50.000 doden in gaza.

De 10.000en verdreven Palestijnen van de westbank.

The Huge, Under-the-Radar Shift Happening in the West Bank

Die naakte feiten onnodig leed wat israel veroorzaakt en natuurlijk weer tot de volgende escalatie gaat leiden.
pi_217572180
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 07:19 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Naakte feiten de 50.000 doden in gaza.

De 10.000en verdreven Palestijnen van de westbank.

The Huge, Under-the-Radar Shift Happening in the West Bank

Die naakte feiten onnodig leed wat israel veroorzaakt en natuurlijk weer tot de volgende escalatie gaat leiden.
Ja, dat gebeurt er als je omringd wordt door moordenaars. Het is de menselijke wil tot overleven.

Ben jij een schaap of een wolf?
pi_217572209
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 07:21 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Ja, dat gebeurt er als je omringd wordt door moordenaars. Het is de menselijke wil tot overleven.

Alle mensen daar degraderen tot moordenaars wat een simplistische zwqrt wit wereld wereld moet je het maken om elke nuance dood te slaan in een discussie. :')
  donderdag 8 mei 2025 @ 08:15:32 #200
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_217572428
Mijn schoonmoeder was al zo’n typische oudere blanke vrouw die van die Palestina steun propaganda postte… maar nu is mijn broer ook begonnen.. echt.. wat bezielt ze?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')