SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik wist wel dat je het kon.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik nietquote:Op woensdag 7 mei 2025 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mis alleen nog het plaatje in de OP![]()
![]()
zitting?quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:39 schreef hemarookworst het volgende:
had een hele matige zitting vanochtendThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
en wat was de uitspraak?quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:43 schreef greysbones het volgende:
ik zat in de rechtzaal![]()
met mijn gedachtenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Idemquote:Op woensdag 7 mei 2025 11:43 schreef greysbones het volgende:
ik zat in de rechtzaal![]()
met mijn gedachten![]()
![]()
soms lopen real life en FOK!life door elkaarquote:
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jawelquote:Op woensdag 7 mei 2025 11:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
soms lopen real life en FOK!life door elkaar![]()
![]()
Dat was hetquote:Op woensdag 7 mei 2025 11:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
daarom zat @:Hemarookworst al in de rechtszaal![]()
![]()
ik ben de schijtende rechterquote:Op woensdag 7 mei 2025 11:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
daarom zat @:Hemarookworst al in de rechtszaalUw ADH vitamine Worst
en dat is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doenUw ADH vitamine Worst
zou een leuke toevoeging zijnquote:
op dat uber brave gedoetjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
een drolletje als stempelquote:Op woensdag 7 mei 2025 11:46 schreef hemarookworst het volgende:
en dat is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Hopjes vlaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Heb je dit gelezen?quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
daarom zat @:Hemarookworst al in de rechtszaal
https://www.destentor.nl/(...)n-zutphen~ab6b5b22f/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
WerkzeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Stond ergens in de krant, heb dat niet bewaardquote:Op woensdag 7 mei 2025 12:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
@:Dotteke had jij hier geen filmpje van met een auto?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan kijk je niet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die vind ik ook minder mooi worden eerlijk gezegd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ach jeequote:Op woensdag 7 mei 2025 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dit gelezen?
https://www.destentor.nl/(...)n-zutphen~ab6b5b22f/Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gaat wat worden. En als Brummen bij Zutphen komt komen er nog eens 3500 of 3800 bij las ik eldersquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik hoop dat Brummen een eigen gemeente blijftquote:Op woensdag 7 mei 2025 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat wat worden. En als Brummen bij Zutphen komt komen er nog eens 3500 of 3800 bij las ik elders
en anders bij VoorstThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maakt mij allemaal nooit wat uit eigenlijk. Wie wat waar bij komtquote:Op woensdag 7 mei 2025 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dat Brummen een eigen gemeente blijft
en anders bij VoorstWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zutphen is nu net niet waar je onder wil vallenquote:Op woensdag 7 mei 2025 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maakt mij allemaal nooit wat uit eigenlijk. Wie wat waar bij komtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
We worden allemaal minder mooi op den duur. Maar een 10 wordt nooit een 5.quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:25 schreef Dotteke het volgende:
Die vind ik ook minder mooi worden eerlijk gezegd.![]()
Ik vind oudere mensen niet perse minder mooiquote:Op woensdag 7 mei 2025 12:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
We worden allemaal minder mooi op den duur. Maar een 10 wordt nooit een 5.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een prachtig model op haar 21e of 91e vind je even mooi?quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind oudere mensen niet perse minder mooi![]()
![]()
Ja waarom nietquote:Op woensdag 7 mei 2025 12:52 schreef roos94 het volgende:
[..]
Een prachtig model op haar 21e of 91e vind je even mooi?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bolkje.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind oudere mensen niet perse minder mooi
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
They see me bolkin', they hatin'?I'm surrounded by morons!
Nei9nI'm surrounded by morons!
JaI'm surrounded by morons!
Wat lunch je?I'm surrounded by morons!
Een bmp, wa's da?I'm surrounded by morons!
Genietenquote:Op woensdag 7 mei 2025 13:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Limoensap en gemalen gember. Schudden en klaar.![]()
Ik blijf altijd een 10.quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
We worden allemaal minder mooi op den duur. Maar een 10 wordt nooit een 5.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Goed planquote:Op woensdag 7 mei 2025 13:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Op nuchtere maag
Volgende keer een grotere fles![]()
![]()
Nog steeds een 10.quote:
Zelfs wiskunde heeft geen grip op mij. Ik sta boven alle natuurwetten.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Niet 13?quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Voel me af en toe een 0 maar ben een 8Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Op een schaal van 1 tot 1000 zijn we afgerond allemaal een 10quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Voel me af en toe een 0 maar ben een 8
#tegeltjeswijsheid![]()
Of een 100quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot 1000 zijn we afgerond allemaal een 10
#tegeltjeswijsheid![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot 1000 zijn we afgerond allemaal een 10
#tegeltjeswijsheid
Werewolf![]()
Geen groot liefhebber van vis jongensOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Alsof er maar 1 soort vis is. Maar weinig mensen zeggen dat ze geen liefhebber van "vlees" zijn (tenzij vegetariër)quote:![]()
Ik ben er allergisch voor en ik ga niet testen welke me wel en welke me niet probeert te vermoordenquote:Op woensdag 7 mei 2025 13:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Alsof er maar 1 soort vis is. Maar weinig mensen zeggen dat ze geen liefhebber van "vlees" zijn (tenzij vegetariër)
Dus nee geen liefhebberOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ben geen liefhebber van de meeste soorten vis.quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Alsof er maar 1 soort vis is. Maar weinig mensen zeggen dat ze geen liefhebber van "vlees" zijn (tenzij vegetariër)
Wat uit de zee komt moet je lekker daar laten zwemmen![]()
![]()
Jij bent een optie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ok, een allergie is een fair argument.quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik ben er allergisch voor en ik ga niet testen welke me wel en welke me niet probeert te vermoorden
Dus nee geen liefhebberDus vis uit een river kan wel?quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ben geen liefhebber van de meeste soorten vis.
Wat uit de zee komt moet je lekker daar laten zwemmen![]()
Vlees is wel een feestjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het is altijd een optie, maar ik mot het nietquote:Op woensdag 7 mei 2025 13:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ok, een allergie is een fair argument.
[..]
Dus vis uit een river kan wel?![]()
![]()
Je bent zelf een optie.quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is altijd een optie, maar ik mot het niet
Oh, dat was al gezegd![]()
![]()
Het is vleesch nog vischquote:Op woensdag 7 mei 2025 13:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent zelf een optie.
Oh, dat was al gezegd![]()
![]()
Het isch wat het ischOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
SowiesoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Lekker poepen ligt wel in mijn aard
alleen was ik al weer vergeten dat ik bietjes had gegeten tot ik in de pot keek![]()
Goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 7 mei 2025 14:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heerlijk umbro shirt. Had ik vroeger ook als kind![]()
![]()
![]()
Mijn dochter heeft sinds wat weken roze umbro slippers. Beetje jaloers wel
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Die zal shinen hoorquote:Op woensdag 7 mei 2025 14:24 schreef StevenHyde het volgende:
Mijn dochter heeft sinds wat weken roze umbro slippers. Beetje jaloers wel![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-05-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1782 / +249 / +188 / 3893 / 4104
2. Harrie / 243 / +57 / +61 / 359 / 461
3. devzero / 225 / +79 / +65 / 147 / 194
4. Dr.Mikey / 186 / +10 / +12 / 102 / 150
5. HappyCharly / 181 / +15 / +71 / 247 / 304
6. KillemWieft / 141 / +19 / +4 / 126 / 194
7. Homijn / 133 / +0 / +0 / 76 / 114
8. gebrokenglas / 126 / +4 / +0 / 538 / 672
9. _UserName_ / 123 / +19 / +17 / 81 / 126
10. hemarookworst / 121 / +19 / +9 / 337 / 450
11. aeque / 94 / +23 / +9 / 583 / 723
12. Bally-b / 90 / +0 / +0 / 6 / 15
13. mario390 / 85 / +16 / +3 / 29 / 53
14. KoningWouter / 82 / +21 / +0 / 393 / 477
15. sp3c / 79 / +4 / +0 / 146 / 175
16. Rob / 73 / +0 / +3 / 38 / 58
17. Moeraskat / 63 / +0 / +0 / 507 / 553
18. Moonlight / 61 / +5 / +2 / 142 / 177
19. MizzezAmy / 56 / +9 / +1 / 452 / 530
20. kree / 50 / +49 / +0 / 134 / 171SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Koop ook voor jezelf dan?quote:Op woensdag 7 mei 2025 14:24 schreef StevenHyde het volgende:
Mijn dochter heeft sinds wat weken roze umbro slippers. Beetje jaloers welI'm surrounded by morons!
Koop twee paar en ga creatief doen met lijm ofzoquote:
I'm surrounded by morons!
Ahja dat kan ook. Zat al eraan te denken om stukkies van mijn tenen af te snijden.quote:Op woensdag 7 mei 2025 14:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Koop twee paar en ga creatief doen met lijm ofzoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Tokkiesquote:Op woensdag 7 mei 2025 14:24 schreef StevenHyde het volgende:
Mijn dochter heeft sinds wat weken roze umbro slippers. Beetje jaloers wel
Ook een optiequote:Op woensdag 7 mei 2025 14:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ahja dat kan ook. Zat al eraan te denken om stukkies van mijn tenen af te snijden.![]()
Ik ben vanaf morgen een paar dagen in Spanje trouwens. Voor vragen en aanmeldingen voor de meet van 31 Mei verwijs ik jullie tot en met maandag naar @hemarookworst en @Harrie
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Met mijn joggingbroek witte sportsokken en action badslippers steel ik ook de showquote:Op woensdag 7 mei 2025 14:24 schreef StevenHyde het volgende:
Mijn dochter heeft sinds wat weken roze umbro slippers. Beetje jaloers welUw ADH vitamine Worst
Veel plezier in Spanje man!quote:Op woensdag 7 mei 2025 14:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben vanaf morgen een paar dagen in Spanje trouwens. Voor vragen en aanmeldingen voor de meet van 31 Mei verwijs ik jullie tot en met maandag naar @:hemarookworst en @:Harrie![]()
![]()
Dank uquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dan zie ik jou dus helemaal gebronst terugquote:Op woensdag 7 mei 2025 14:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben vanaf morgen een paar dagen in Spanje trouwens. Voor vragen en aanmeldingen voor de meet van 31 Mei verwijs ik jullie tot en met maandag naar @:hemarookworst en @:Harrie
Uw ADH vitamine Worst
Zal meevallen, het weer lijkt nogal tegen te gaan vallen, maar wie weetquote:Op woensdag 7 mei 2025 14:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan zie ik jou dus helemaal gebronst terug
[ afbeelding ]
Oh, dat kan altijd nog alt het knippen en plakken niet lukt.quote:Op woensdag 7 mei 2025 14:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ahja dat kan ook. Zat al eraan te denken om stukkies van mijn tenen af te snijden.I'm surrounded by morons!
Kun je het meest actuele info bulletin hier even delen dan kan ik die opslaan zodat ik het administratief kan bijhouden tijdens jouw afwezigheidquote:Op woensdag 7 mei 2025 14:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben vanaf morgen een paar dagen in Spanje trouwens. Voor vragen en aanmeldingen voor de meet van 31 Mei verwijs ik jullie tot en met maandag naar @:hemarookworst en @:Harrie![]()
![]()
Das deze denk ik:quote:Op woensdag 7 mei 2025 14:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kun je het meest actuele info bulletin hier even delen dan kan ik die opslaan zodat ik het administratief kan bijhouden tijdens jouw afwezigheid
Meetupdate van 7-5-2025
Voor Harrie, omdat ome Grrrrrrrr even een lang weekend in Spanje zit.
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @Grotetijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @KoningWouter (komt zeker!)
🟩 @Mickytjuh (kwam vroeger veel bij de Nacht, kijkt wel of ze nog na de rest van de meet met wildvreemde mannen er naar toe durft)
🟩 @loveyoulongtime (als ie de vlucht kan omboeken wat ie toch niet doet)
🟩 @Monsterkoekie (komt ook gewoon als Killem en ik komen omdat ze zich dan wel vermaakt)
🟪 @:DerRabbit
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Mikeytt
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @:Aapje30 ( Ik kom niet) betekent slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨@loveislikeakiss (een misschien want half in de burnout)
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
🟨 @Stoorzendert Gaat het tijdig in zijn agenda zetten dat hij wel komt met het vervoer enzo.
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat moment daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Heb je specifieke in gedachten?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Vroeger keek ik weleens bij C.V.V. Vriendenschaar.quote:Op woensdag 7 mei 2025 14:56 schreef StevenHyde het volgende:
Ik deed vroeger op het veld nog weleens een schaar
[ afbeelding ]
Komt wel dichtbij zo.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
* Harrie gaat even afscheid nemen van zijn vader dus bij wijzigingen in de meet aanwezigheid graag even een mention dan zal ik die straks administratief verwerken want ik ga niks terug lezen nie![]()
![]()
Sterktequote:Op woensdag 7 mei 2025 15:03 schreef Harrie het volgende:
* Harrie gaat even afscheid nemen van zijn vader dus bij wijzigingen in de meet aanwezigheid graag even een mention dan zal ik die straks administratief verwerken want ik ga niks terug lezen nieUw ADH vitamine Worst
* Harrie gaat even afscheid nemen van zijn vader dus bij wijzigingen in de meet aanwezigheid graag even een mention dan zal ik die straks administratief verwerken want ik ga niks terug lezen nie![]()
![]()
Oeh ik val net binnen. Heftig.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:03 schreef Harrie het volgende:
* Harrie gaat even afscheid nemen van zijn vader dus bij wijzigingen in de meet aanwezigheid graag even een mention dan zal ik die straks administratief verwerken want ik ga niks terug lezen nie
Sterkte Harrie.![]()
![]()
* Harrie gaat even afscheid nemen van zijn vader dus bij wijzigingen in de meet aanwezigheid graag even een mention dan zal ik die straks administratief verwerken want ik ga niks terug lezen nie
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Mmmmm, dat wordt smullenquote:Op woensdag 7 mei 2025 15:21 schreef KoningWouter het volgende:
Eventjes boodschappen doen.
Het wordt:
- Tortelinni
- Pesto
- Spinazie
- Cherrytomaatjes
![]()
![]()
Iehl spinaziequote:Op woensdag 7 mei 2025 15:21 schreef KoningWouter het volgende:
Eventjes boodschappen doen.
Het wordt:
- Tortelinni
- Pesto
- Spinazie
- Cherrytomaatjes
Trotste mama van Ambar
Spinazie zou verboden moeten wordenquote:Trotste mama van Ambar
Net als kaasquote:Op woensdag 7 mei 2025 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Spinazie zou verboden moeten worden![]()
Sterkte Harriequote:Op woensdag 7 mei 2025 15:03 schreef Harrie het volgende:
* Harrie gaat even afscheid nemen van zijn vader dus bij wijzigingen in de meet aanwezigheid graag even een mention dan zal ik die straks administratief verwerken want ik ga niks terug lezen nieBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Elke keer als jij 'Iehl' typt dan zie ik dat voor me met de echte stem van ieniemienie en zo'n ingezakt snuitjequote:
Dat is correct en tevens juistquote:Op woensdag 7 mei 2025 15:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Elke keer als jij 'Iehl' typt dan zie ik dat voor me met de echte stem van ieniemienie en zo'n ingezakt snuitjeTrotste mama van Ambar
Dat is geen iehl gezicht dat is meer een uhmpf gezichtquote:Trotste mama van Ambar
Wanneer trek je zo'n gezicht?quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is geen iehl gezicht dat is meer een uhmpf gezicht![]()
Ik ben gek en heb niet schoongemaakt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Veel wolken hier, af en toe wel zonquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup heerlijk weer.
Zit in mijn tshirtje in de tuin.
Hoe is het daar dan?![]()
Ja ook moe. Heb maar een bakkie koffie gezet wat ik anders nooit doe op dit tijdstip. Even wakker blijven nog
Hoe was het afscheid Harrie?quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:09 schreef Harrie het volgende:
Heb ik nog aanmeldingen gemist tijdens mijn afwezigheid![]()
Nee ik hou alles goed in de gatenquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dan weet ik genoegjij mist dat soort zaken volgens mij niet snel
![]()
![]()
Wat zal ik er van zeggen... Het was vreemd en voor sommige heel emotioneel dus ik heb mijn plicht gedaan. Het is goed zo.quote:![]()
Netjes van je. Sterktequote:Op woensdag 7 mei 2025 17:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wat zal ik er van zeggen... Het was vreemd en voor sommige heel emotioneel dus ik heb mijn plicht gedaan. Het is goed zo.![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wat zal ik er van zeggen... Het was vreemd en voor sommige heel emotioneel dus ik heb mijn plicht gedaan. Het is goed zo.![]()
![]()
bijna vergeten, er zit gewoon een 5 in de tijd![]()
![]()
Plopperdeplopperdeplop hoe kon ik dat als alcoholist toch bijna vergeten![]()
Proost
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Haaai
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heb je iemand anders vandaag al een punt gegund?
Maar inmiddels lunchtijd?quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Appel, banaan, en mandarijntje. Allemaal al op voor 10 uur![]()
Nee, kippensoep. Af en toe koop ik een hele kip en maak daar een enorme pot soep mee. Dat vries ik in in porties en neem dat dan mee naar werk.quote:![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee ik eet nu een kabeljauwfilet.Lekker
![]()
![]()
Daarom eerst even een halve liter lauwe schultenbrau klappen, dan kan de vis daar lekker in verder zwemmenquote:Op woensdag 7 mei 2025 18:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nope... Wat uit de zee (en rivier) komt moet je daar lekker laten zwemmen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Vanwege dit soort reacties had ik het woordje 'daar' al toegevoegdquote:Op woensdag 7 mei 2025 18:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom eerst even een halve liter lauwe schultenbrau klappen, dan kan de vis daar lekker in verder zwemmen![]()
![]()
Mooizoquote:Op woensdag 7 mei 2025 18:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ook goed hoor.
Heeft Liev je nog de groeten gedaan?
Ja dat heeft ze
Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: