SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Heb viandel denk ik alleen maar op met een bittergarnituurquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is een van de standaard snacks in (denk ik) elke snackbar, frituur, cafetaria etc. en ook in de supermarkt te koop voor zowel de vetpan als voor de airfryer en oven.
feit, een bij elkaar gedrukt drapje in een korstje van een ander soort drapquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:03 schreef gianni61 het volgende:
bij een frituursnack weet je toch nooit echt wat je eet...
Je kent hem net een half uurquote:
nu zin in een broodje mexicano en een sito stickquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
feit, een bij elkaar gedrukt drapje in een korstje van een ander soort drap
nou nou nou nou nou nou zegquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik vind een Carrero lekkerder dan een mexicano. Maar die zie je vrijwel nergens. (Althans, voor zover ik weet)quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu zin in een broodje mexicano en een sito stick
niet dan?quote:
maar ze zei ook een standaard snack, geen premium snackquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik als snack der snacks ken hem niet dus kan het nooit een premium snack zijn
En dan kom je naar Nederlandquote:
kan kloppenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind een Carrera lekkerder dan een mexicano. Maar die zie je vrijwel nergens. (Althans, voor zover ik weet)
nee ik ben een rond krokant balletje met een goudbruine gloed gevuld met een heerlijke smeuige salpicon van rundvleesquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet dan?
[..]
maar ze zei ook een standaard snack, geen premium snack
Oja, dat bedoel ik. Pardonquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan kloppen
die moet je met een o schrijven
[ afbeelding ]
is dat niet gewoon een merknaam?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind een Carrera lekkerder dan een mexicano. Maar die zie je vrijwel nergens. (Althans, voor zover ik weet)
wat is ene bitterbalkquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:07 schreef Moeraskat het volgende:
Premium - bitterbal(ken), frikandel, kroket, kaassoufflé?
Prinsesbalquote:
drap gehuld in een drapje met wat restjes broodkruimelsquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik ben een rond krokant balletje met een goudbruine gloed gevuld met een heerlijke smeuige salpicon van rundvlees
Nee, want dat is van Mora. En ze zijn niet zo ‘pittig’.quote:
En dat dan zo lekker maken, wie dat toch heeft bedachtquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Porsche is ook welquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
*blockquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
drap gehuld in een drapje met wat restjes broodkruimels
Carrero's liggen toch in elke supermarktquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Autocorrectie, zit op mobiel. Excuus.quote:
Het voelt wel als een maandag vandaag. Enige voordeel is dat ik thuiswerk vandaag.quote:
Snackbar. Niet in de snackbarquote:
waarom tikt jouw telefoon het woord bitterbalk?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Autocorrectie, zit op mobiel. Excuus.
dacht al, welke snack is dat nou weerquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Autocorrectie, zit op mobiel. Excuus.
Ik heb hier 2 snackbarren om de hoek en die verkopen beide een andere mexicanoquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar dan moet je het wel drab noemenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
drap gehuld in een drapje met wat restjes broodkruimels
Nee, dat gebeurde niet. Ik deed (len) maar hij maakte er (ken) van.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom tikt jouw telefoon het woord bitterbalk?
Normaal zit je hier met je ogen dicht?quote:
Oh, daar kom ik nooitquote:
Een bitterbalk is gewoon een fancy naam voor kroketquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht al, welke snack is dat nou weer
Maar geen carreroquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 snackbarren om de hoek en die verkopen beide een andere mexicano
owwwwwwquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurde niet. Ik deed (len) maar hij maakte er (ken) van.
Cafetaria dan?quote:
nee. drap is leukerquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een bitterbalk is gewoon een fancy naam voor kroket
Precies, beetje vervelend ventje, die autocorrectie.quote:
Noice!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een bitterbalk is gewoon een fancy naam voor kroket
zeg maar tegen dat ventje dat Len de halfbroer van mn neefje is. dan luistert ie welquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies, beetje vervelend ventje, die autocorrectie.
ik heb ook zin in vette bek maar..... vandaag maar even niet doenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
ja ga ook een broodje kroket eten met mayo
Daarna met een Lockheed C-5 Galaxy terug naar Thailand.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
ja ga ook een broodje kroket eten met mayo
had net google aangeslingerd voor het verschil.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:15 schreef Moeraskat het volgende:
Beide snacks zijn een licht pittige gehaktsnack. Bij de Mexicano ligt het accent op het pittige, bij de Carrero is er een barbecue smaak aan toegevoegd.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarna met een Lockheed C-5 Galaxy terug naar Thailand.
Dan moet je die gewoon in de supermarkt kopen en zelf bakkenquote:
Nee ook nietquote:
Oh echt? Dat had ik zelf nog niet bedacht.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je die gewoon in de supermarkt kopen en zelf bakken
of je koopt ze in de supermarkt en geeft ze aan de snackbarboer om ze te bakken bij de rest van je bestellingquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je die gewoon in de supermarkt kopen en zelf bakken
Scheelt weer ruimte in de vriezer.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
of je koopt ze in de supermarkt en geeft ze aan de snackbarboer om ze te bakken bij de rest van je bestelling
en vet vies makenquote:
Ja geen dank, ik geef graag tipsquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh echt? Dat had ik zelf nog niet bedacht.
Misschien eens in de 5 jaar ofzo?quote:
Kan je me nog een paar tips geven?quote:
Steker nog, ik héb niet eens een frituurpan.quote:
Kamerplanten eruit en de was ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan je me nog een paar tips geven?
Misschien over de onderhoud van kamerplanten of over vieze was?
ik ook niet, ik heb een aspergepan die is diep en die misbruik ik heel soms als iets echt ondergedompeld moet. anders flikker ik het in de koekepan of ninjaquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Steker nog, ik héb niet eens een frituurpan.
dat zijn nog eens tipsquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kamerplanten eruit en de was ook.
Boksquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waar uit?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kamerplanten eruit en de was ook.
Uit huis!quote:
Planten eens in de 1-2 weken water geven (afhankelijk van de temperatuur en tijd van het jaar), was in de wasmachine gooien met wasmiddelquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Carrero kun je prima in een koekenpan bakkenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kamerplanten kunnen in de vaatwasser en vieze was kun je te koop zetten op Marktplaats.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
instructies onduidelijk, planten ruiken naar wasmiddelquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Planten eens in de 1-2 weken water geven (afhankelijk van de temperatuur en tijd van het jaar), was in de wasmachine gooien met wasmiddel
Tijd voor een stappenplan.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
instructies onduidelijk, planten ruiken naar wasmiddel
miss vinden planten robijn wel heel lekkerquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
instructies onduidelijk, planten ruiken naar wasmiddel
"Die bladeren, mooie kleuren. Nieuw?"quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
miss vinden planten robijn wel heel lekker
Frank Govers!!!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Die bladeren, mooie kleuren. Nieuw?"
ja die kerel heb ik zaterdagavond nog gezien... druktemakerquote:
Bert Visscher, geweldigquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die kerel heb ik zaterdagavond nog gezien... druktemaker
he napo, zwaai je nog of houd je die hand daar?quote:
"Goedemiddag. Goedemiddag. Schikt het? Nee."quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
he napo, zwaai je nog of houd je die hand daar?
maar het belangrijkste bij het bloemschikkenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Goedemiddag. Goedemiddag. Schikt het? Nee."
"Oh ik glij uit!"quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar het belangrijkste bij het bloemschikken
de Helm!
Dit haalt herinneringen opquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar het belangrijkste bij het bloemschikken
de Helm!
da sint ja allemaal manner in jurchen... das ist ja eine ganz grosse travestietenshow!!quote:
Liefhebbers wetenquote:
"Ha ha ha, dar zind die leute mit zum leighten boot."quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
da sint ja allemaal manner in jurchen... das ist ja eine ganz grosse travestietenshow!!
Doe Orbán de groetenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Over een maandje ga ik al bijna naar Boedje
"Papa, taigahaaaaiiii!!!"quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:38 schreef Nizno het volgende:
allemaal een derde remlicht...
en dan denken die marsmannetjes:
WE GAAN NAAR DE HOERENNNNNNNNN
OEHOEquote:
weinig mensen die elkaar fijne bevrijding hebben gewenst met een kaartjequote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Alweer terug uit de wijk..
Vrij weinig post dus
"En Roderick-Jan-Flip-Hein zegt..."quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
OEHOE
wanneer eenmaal vorige eeuw.
ja lach maar, maar er is dus een vent in een knickerbocker die dat allemaal opschrijft
"Fout in de oorlog, het was 1945, de juf vroeg hoeveel is 2 + 2, ik zei 5, dat is fout."quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:41 schreef Nizno het volgende:
Hans Reiswekker
Hij bedoelt klok!
hij zei het fout
je zou denken dat mensen het zo doen dat dit zaterdag binnenkomt.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
weinig mensen die elkaar fijne bevrijding hebben gewenst met een kaartje
nee dat hoort niet voor die tijd. dat is tarten van het lot.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
je zou denken dat mensen het zo doen dat dit zaterdag binnenkomt.
Het leeft hier sws niet. Eindhoven viert ieder jaar de bevrijding in September, omdat we hier in die maand in 44 al bevrijd waren van de Nazi'squote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
weinig mensen die elkaar fijne bevrijding hebben gewenst met een kaartje
Oh ja, binnenkort ergens.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dat hoort niet voor die tijd. dat is tarten van het lot.
Net als dat je ieniminimuis nog niet mag feliciteren!
quote:
Stiekem willen jullie je gewoon afscheiden van Nederland he? Veel plezier met Belg zijn hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het leeft hier sws niet. Eindhoven viert ieder jaar de bevrijding in September, omdat we hier in die maand in 44 al bevrijd waren van de Nazi's
Alleen wit Eindhoven viert dit, het overige gedeelte zal meer hebben met de verjaardag van Hassan Sheikh Mohamud of het festival van de hongerige geesten.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het leeft hier sws niet. Eindhoven viert ieder jaar de bevrijding in September, omdat we hier in die maand in 44 al bevrijd waren van de Nazi's
De droom was voor kerst alles te bevrijden maar je kunt bij Arnhem vragen hoe dat gingquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is me een brug te verquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De droom was voor kerst alles te bevrijden maar je kunt bij Arnhem vragen hoe dat ging
Volgens mij heb ik daar een film over gezienquote:
Prima tijdstip om een bonk vette zooi te besprekenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan kloppen
die moet je met een o schrijven
[ afbeelding ]
quote:
Goede film wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar een film over gezien
ja ik heb nog niet ontbeten. en gisteravond werd mn avondeten ook weer geretourneerd. en heb ik alleen een pakje mini crackertjes gehad nog rond 12u snachtsquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Prima tijdstip om een bonk vette zooi te bespreken
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik heb nog niet ontbeten. en gisteravond werd mn avondeten ook weer geretourneerd. en heb ik alleen een pakje mini crackertjes gehad nog rond 12u snachts
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik heb nog niet ontbeten. en gisteravond werd mn avondeten ook weer geretourneerd. en heb ik alleen een pakje mini crackertjes gehad nog rond 12u snachts
neuj ik vermoed dat het vandaag wel weer goed gaat, zoals elke keer weer. maar had alleen gisteravond geen zin om nog een keer te gaan eten ofzo... en ontbijt eigenlijk nooit voor 11u...quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
Beschuitje met aardbeien dan maar?
lijkt me vrij onaangenaamquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hoop dat ik stenen in mijn lijf gewoon kan overslaan
ik hoop dat die stenen echt de oorzaak zijn. dan ben ik er na donderdag vanaf.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hoop dat ik stenen in mijn lijf gewoon kan overslaan
dat was toch een soort teams?quote:
nee een soort msnquote:
oh ja, Msn was fijnquote:
en ICQquote:
Z'n huis in NY staat ook te koop.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:05 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
poffertjes zeg! als ik de staatsloterij toch zou winnen dan zou ik best in zukke huisjes in GB willen wonen
ik zie nu wel dat die in GB midden tussen hoogbouw staat dus buiten amper privacyquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Z'n huis in NY staat ook te koop.
Allebei leuke stekjes.
foto'squote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
In Florence is er midden in een groot park en prachtig huisje, daar wil ik wel wonen
ow dat ziet er idd wel erg mooi uitquote:
lekker, beetje tuinieren en zoquote:
Klapraampjes open in de ochtend en met een kop thee naar buiten kijkenquote:
en de familie steekmug trekt binnen no time door alle kiertjes naar binnen en zorgt voor mooie muggebultjesquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Klapraampjes open in de ochtend en met een kop thee naar buiten kijken
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
en de familie steekmug trekt binnen no time door alle kiertjes naar binnen en zorgt voor mooie muggebultjes
slapen onder de klamboequote:
Stap 1 goudvissen in de vijverquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
en de familie steekmug trekt binnen no time door alle kiertjes naar binnen en zorgt voor mooie muggebultjes
kan ik mee leven.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Stap 1 goudvissen in de vijver
Stap 2 ieder gerecht bereiden met knoflook
stap 3, vraag nattekat niet om je horren op te hangenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Stap 1 goudvissen in de vijver
Stap 2 ieder gerecht bereiden met knoflook
Die blijft gewoon in Nederlandquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
stap 3, vraag nattekat niet om je horren op te hangen
Waar hang je uit danquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
das wel een klein dingetjequote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Dertig kilometer rijden naar de dichtstbijzijnde supermarkt.
zou ik geen seconde midden, gebruik ik in NL ook nietquote:Geen thuisbezorgd.
dat zal best een verademing zijn eigenlijkquote:Geen (stabiel) internet.
mwachquote:Beestjes.
heb je in NL ookquote:Onderhoud.
daar heb je al die bomen voorquote:Takkeheet.
Dit is in centrum florence dus meeste daarvan gaat niet opquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Geen thuisbezorgd.
Geen (stabiel) internet.
Beestjes.
Onderhoud.
Takkeheet.
thuisquote:
Zo,n oud boerderijtje kopen met houtworm en oneindig verbouwenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Geen thuisbezorgd.
Geen (stabiel) internet.
Beestjes.
Onderhoud.
Takkeheet.
geen mensen in je omgevingquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Geen thuisbezorgd.
Geen (stabiel) internet.
Beestjes.
Onderhoud.
Takkeheet.
geen zin om de vettebek er ook uit te gooienquote:
en nog even 1400 trappen beklimmen?quote:
heeft ze een pleister op je ellenboog geplakt?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:43 schreef Ama het volgende:
Vrouw van thuiszorg loopt weg, ik stoot mn elleboog keihard tegen de deurklink.Ze vroeg nog of het ging.
Neuhquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
heeft ze een pleister op je ellenboog geplakt?
Hdp op je telefoonbotje?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:43 schreef Ama het volgende:
Vrouw van thuiszorg loopt weg, ik stoot mn elleboog keihard tegen de deurklink.Ze vroeg nog of het ging.
Wie is Ellen?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
heeft ze een pleister op je ellenboog geplakt?
wat gaat er gelunched worden?quote:
Eerst nog cardioquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Geen thuisbezorgd.
Geen (stabiel) internet.
Beestjes.
Onderhoud.
Takkeheet.
google chrome zegt dat elleboog niet bestaat en ellenboog welquote:
gezwommen of gedoucht?quote:
Neequote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
google chrome zegt dat elleboog niet bestaat en ellenboog wel
vreemdquote:
Gelukkig is alles wat Google zegt waarheid.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vond het ergens ook al vreemd maar dacht ach laat ik chrome dan maar aanhouden.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig is alles wat Google zegt waarheid.
Oh, wacht.
he ik ben niet fit... dus ik dacht laat ik even zorgen dat er geen rode kriebeltjes onder mn letters staan.quote:
Nietes want na mij de zondvloedquote:
Ja, irritant vooral.quote:
dat is wel het planquote:
Ik wil nog niet.quote:
nee, voorlopig nog even niet, maar uiteindelijkquote:
Vakantiemanquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Over een maandje ga ik al bijna naar Boedje
je weet wel altijd de positieve dingen te benoemen hequote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Geen thuisbezorgd.
Geen (stabiel) internet.
Beestjes.
Onderhoud.
Takkeheet.
Zo ben ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je weet wel altijd de positieve dingen te benoemen he
ik vind geen thuisbezorgd eigenlijk niet in dit lijstje horen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je weet wel altijd de positieve dingen te benoemen he
Jij hebt duidelijk niet ‘reizen’ als hobby op je CV staan.quote:
Daarom niet je teksten laten schrijven door AI.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat moet je aan google chrome vragen
ow en aan het diakonessenhuis
Misschien op m'n cv.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet ‘reizen’ als hobby op je CV staan.
was ik ook niet van planquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom niet je teksten laten schrijven door AI.
Niet klakkeloos alles laten fiksen door spellcheck.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom niet je teksten laten schrijven door AI.
Die vriendin die mij gecanceld had en gisteren mij was vergeten had mij voor vanaaf uitgenodigd maar ik ga niet denk ikquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet ‘reizen’ als hobby op je CV staan.
Doe het dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:05 schreef Ama het volgende:
Iedereen die hier komt van Thuiszorg is het eens dat ik een second opinion in Groningen moet aanvragen.
quote:Het woord ‘el’ is een oud woord voor ‘onderarm’. Vroeger werd het ook gebruikt als lengtemaat (ca. 69 centimeter) (nice). Maar omdat het geen hedendaags woord meer is, noemt men ‘elleboog’ een versteende samenstelling en komt er geen tussen-n.
Of je gaat wel en vertelt waarom dit niet tof is. Want anders is het mogelijk straks geen vriendin meerquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die vriendin die mij gecanceld had en gisteren mij was vergeten had mij voor vanaaf uitgenodigd maar ik ga niet denk ik
Zuid-Korea lijkt me leuk. Of Maleisië.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil je nog andere landen in azie bezoeken?
Misschien reizenquote:
Nee want er is ook iemand anders bij en sowieso vind ik het al te laat en had ik al geen zinquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of je gaat wel en vertelt waarom dit niet tof is. Want anders is het mogelijk straks geen vriendin meer
waarom zuid korea?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zuid-Korea lijkt me leuk. Of Maleisië.
Ga je het wel een andere keer bespreken?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want er is ook iemand anders bij en sowieso vind ik het al te laat en had ik al geen zin
Het lijkt me een soort Japan.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom zuid korea?
zij staan hier heel slecht bekend. Als onaardige mensen
ja denk ik wel. ze zei gisteren wel sorry dat ze het vergeten was.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ga je het wel een andere keer bespreken?
Ah ja zo.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Reizen vind ik kut. Ergens zijn is prima.
Nee daar ben ik te anaal voor.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah ja zo.snap ik wel.
Dus geen roadtrip bijvoorbeeld?
Oké dat is al iets.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk ik wel. ze zei gisteren wel sorry dat ze het vergeten was.
Dit. Geen zin om lang ergens naar toe te moeten, maar ik wil best op andere plekken zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Reizen vind ik kut. Ergens zijn is prima.
Misschien eten met Schlomo en een andere vriendquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké dat is al iets.
Wat ga je dan doen vanavond?
Goede naam.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien eten met Schlomo en een andere vriend
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:13 schreef bitterbal het volgende:
dat is blijkbaar een wordt in het engels leerde ik laatst
To be anal about something
Ik vind lange vluchten echt kut. Ik blaas helemaal op, hou vocht vast, hou lucht vast, je zit met je knieën in je nek, mensen maken geluiden, je komt half dood aan en dan moet je nog drie weken.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit. Geen zin om lang ergens naar toe te moeten, maar ik wil best op andere plekken zijn.
Niet gewoon naast het hotelquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag in zo’n walking video pas na 6 minuten een 711
ja zo heet die nietquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goede naam.![]()
En wie is die andere vriend?![]()
Maar leuk, weet je al waar?
Met de auto is ook geen optie dan dus?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind lange vluchten echt kut. Ik blaas helemaal op, hou vocht vast, hou lucht vast, je zit met je knieën in je nek, mensen maken geluiden, je komt half dood aan en dan moet je nog drie weken.
De treinquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Met de auto is ook geen optie dan dus?
Max 4u vliegen?
Ik heb nu de premium economy ontdekt. DAt maakt echt een wereld van verschilquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind lange vluchten echt kut. Ik blaas helemaal op, hou vocht vast, hou lucht vast, je zit met je knieën in je nek, mensen maken geluiden, je komt half dood aan en dan moet je nog drie weken.
hier is de 7/11 niet zo leuk. Familymart hadden we ook op het eiland maar die zijn allemaal overgenomen door Tops Dailyquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of in het hotel, zoals wij hadden in Osaka
Gewoon automaten met halve liters bier in de lobby.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of in het hotel, zoals wij hadden in Osaka
Ik ben ook geen fan van lange autoritten.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ohquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zo heet die nietDie andere vriend heet Tal en hij is heel klein
![]()
Ja bij ons favo restaurant No Name. Heb nu een nieuw gerecht op de kaart ontdekt , met kip en noodles in een soep
wat heb je daar gedaan?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van lange autoritten.![]()
Zondag naar Breugel geweest. Dat was wel weer ver genoeg.
Ja sommige gerechten wel ja. Geloof dat de thaise keuken er wel om bekend staat idd.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
Schattig![]()
Oeh. Dat klinkt wel goed. Strooien ze veel koriander in het eten? Of is dat daar niet gebruikelijk.
Tal dopen we om in Tiny Piep.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zo heet die nietDie andere vriend heet Tal en hij is heel klein
![]()
Ja bij ons favo restaurant No Name. Heb nu een nieuw gerecht op de kaart ontdekt , met kip en noodles in een soep
Ja die had ik ook naar Shanghai. Scheelde enorm. Maar op de terugweg zaten we eerste klas en toen was ik helemaal kapot en ik blies steeds op van de luchtquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb nu de premium economy ontdekt. DAt maakt echt een wereld van verschil
Ah! Dat kan ook nog. Daar denk ik dan weer niet aan.quote:
Afgesproken met wat mensen om Magic the Gathering te spelen.quote:
Die paar extra centimeter aan beenruimte dat scheelt wel inderdaad.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb nu de premium economy ontdekt. DAt maakt echt een wereld van verschil
Oef, dat zou voor mij best lastig worden. Eten met hindernissen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja sommige gerechten wel ja. Geloof dat de thaise keuken er wel om bekend staat idd.
Alleen jammer dat vliegen goedkoper is.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah! Dat kan ook nog. Daar denk ik dan weer niet aan.
ja dacht per vlucht 150 euro meer?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die had ik ook naar Shanghai. Scheelde enorm. Maar op de terugweg zaten we eerste klas en toen was ik helemaal kapot en ik blies steeds op van de luchtWas zo blij dat ik kon liggen. Maar dat is een duur geintje.
*schrapt Thailandquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier is de 7/11 niet zo leuk. Familymart hadden we ook op het eiland maar die zijn allemaal overgenomen door Tops Daily
Weinig Tal dan.quote:
ohh was dat daarquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Afgesproken met wat mensen om Magic the Gathering te spelen.
Ja en je stoel kan ook meer naar achterquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die paar extra centimeter aan beenruimte dat scheelt wel inderdaad.
Hoe lang is dat vliegen?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen jammer dat vliegen goedkoper is.
Maar ik wil nog graag naar de oostkust in de VS of naar Canada ofzo dus zal er toch een keer aan moeten geloven.
Ik heb nul bier gedronken in Japan. Ook geen saké. Maar ik heb me kostelijk vermaakt met alle frisdrankenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon automaten met halve liters bier in de lobby.
7u valt mee.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vancouver in Canada is wel een kuteind.
Oostkust valt mee, denk een uurtje of 7?
Ja vanaf Singapore was het ook zoiets. Maar ik was helemaal kapot die vlucht. Zal zo vol lucht, voelde me ontzettend ongemakkelijk en ellendig.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
7u valt mee.
Ecuador was 12u vliegen, vanaf Madrid. Dat vond ik erg lang… maar heb het grootste gedeelte van de reis geslapen.
Het heeft me er in elk geval niet van weerhouden om drie keer naar Ecuador te vliegen ( En terug )
Ja, dat is wel een nadeel inderdaad.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja vanaf Singapore was het ook zoiets. Maar ik was helemaal kapot die vlucht. Zal zo vol lucht, voelde me ontzettend ongemakkelijk en ellendig.
Je kan in thailand vrijwel overal westers eten. Tenzij je het plattenland opgaat waar geen toeristen komenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oef, dat zou voor mij best lastig worden. Eten met hindernissen.
ja eerste klas , daar heb ik het toch niet overquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerste klas is een paar duizend euro meer
Flink winden en met een vies gezicht naar anderen wijzen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja vanaf Singapore was het ook zoiets. Maar ik was helemaal kapot die vlucht. Zal zo vol lucht, voelde me ontzettend ongemakkelijk en ellendig.
Maar ik welquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja eerste klas , daar heb ik het toch niet over
Dat was het nou juist, ik zat potdicht met luchtquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Flink winden en met een vies gezicht naar anderen wijzen.
Ja, dat had ik op de heenreis ookquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was het nou juist, ik zat potdicht met luchtGing steeds naar de wc om wat luchtkleppen open te zetten maar het lukte niet.
Op de terugweg niet?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat had ik op de heenreis ook
Wil er nog heenquote:
Goh, verrassend.quote:
Je bent er toch in de buurt; dus gewoon iemand van KSC zo gek krijgen dat ze weer met je mee gaan.quote:
Maar lijkt me wel heel mooi.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn in Europa ook nog plekken waar ik naartoe wil, maar IJsland is echt debiel duur.
Kan wel alleen op en neer. 300 euro voor retourtjequote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent er toch in de buurt; dus gewoon iemand van KSC zo gek krijgen dat ze weer met je mee gaan.
ik heb wel gekeken naar een cruise die kant op, maar zo'n cruiseschip lijkt me eigenlijk niksquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn in Europa ook nog plekken waar ik naartoe wil, maar IJsland is echt debiel duur.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:39 schreef essnhills het volgende:
Ik was vorige week naar de tandarts, in totaal 15 minuten in het gebouw geweest. Inclusief het zitten in de wachtkamer en nieuwe afspraak maken.
¤62,85...![]()
Oh damn.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja
Maar volgens mij duurder dan Japan ondertussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |