Porsche is ook welquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind een Carrera lekkerder dan een mexicano. Maar die zie je vrijwel nergens. (Althans, voor zover ik weet)
*blockquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
drap gehuld in een drapje met wat restjes broodkruimels
Carrero's liggen toch in elke supermarktquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind een Carrera lekkerder dan een mexicano. Maar die zie je vrijwel nergens. (Althans, voor zover ik weet)
Autocorrectie, zit op mobiel. Excuus.quote:
Het voelt wel als een maandag vandaag. Enige voordeel is dat ik thuiswerk vandaag.quote:
Snackbar. Niet in de snackbarquote:
waarom tikt jouw telefoon het woord bitterbalk?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Autocorrectie, zit op mobiel. Excuus.
dacht al, welke snack is dat nou weerquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Autocorrectie, zit op mobiel. Excuus.
Ik heb hier 2 snackbarren om de hoek en die verkopen beide een andere mexicanoquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar dan moet je het wel drab noemenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
drap gehuld in een drapje met wat restjes broodkruimels
Nee, dat gebeurde niet. Ik deed (len) maar hij maakte er (ken) van.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom tikt jouw telefoon het woord bitterbalk?
Normaal zit je hier met je ogen dicht?quote:
Oh, daar kom ik nooitquote:
Een bitterbalk is gewoon een fancy naam voor kroketquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht al, welke snack is dat nou weer
Maar geen carreroquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 snackbarren om de hoek en die verkopen beide een andere mexicano
owwwwwwquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurde niet. Ik deed (len) maar hij maakte er (ken) van.
Cafetaria dan?quote:
nee. drap is leukerquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een bitterbalk is gewoon een fancy naam voor kroket
Precies, beetje vervelend ventje, die autocorrectie.quote:
Noice!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een bitterbalk is gewoon een fancy naam voor kroket
zeg maar tegen dat ventje dat Len de halfbroer van mn neefje is. dan luistert ie welquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies, beetje vervelend ventje, die autocorrectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |