SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Heb viandel denk ik alleen maar op met een bittergarnituurquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is een van de standaard snacks in (denk ik) elke snackbar, frituur, cafetaria etc. en ook in de supermarkt te koop voor zowel de vetpan als voor de airfryer en oven.
feit, een bij elkaar gedrukt drapje in een korstje van een ander soort drapquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:03 schreef gianni61 het volgende:
bij een frituursnack weet je toch nooit echt wat je eet...
Je kent hem net een half uurquote:
nu zin in een broodje mexicano en een sito stickquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
feit, een bij elkaar gedrukt drapje in een korstje van een ander soort drap
nou nou nou nou nou nou zegquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik vind een Carrero lekkerder dan een mexicano. Maar die zie je vrijwel nergens. (Althans, voor zover ik weet)quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu zin in een broodje mexicano en een sito stick
niet dan?quote:
maar ze zei ook een standaard snack, geen premium snackquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik als snack der snacks ken hem niet dus kan het nooit een premium snack zijn
En dan kom je naar Nederlandquote:
kan kloppenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind een Carrera lekkerder dan een mexicano. Maar die zie je vrijwel nergens. (Althans, voor zover ik weet)
nee ik ben een rond krokant balletje met een goudbruine gloed gevuld met een heerlijke smeuige salpicon van rundvleesquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet dan?
[..]
maar ze zei ook een standaard snack, geen premium snack
Oja, dat bedoel ik. Pardonquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan kloppen
die moet je met een o schrijven
[ afbeelding ]
is dat niet gewoon een merknaam?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind een Carrera lekkerder dan een mexicano. Maar die zie je vrijwel nergens. (Althans, voor zover ik weet)
wat is ene bitterbalkquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:07 schreef Moeraskat het volgende:
Premium - bitterbal(ken), frikandel, kroket, kaassoufflé?
Prinsesbalquote:
drap gehuld in een drapje met wat restjes broodkruimelsquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik ben een rond krokant balletje met een goudbruine gloed gevuld met een heerlijke smeuige salpicon van rundvlees
Nee, want dat is van Mora. En ze zijn niet zo ‘pittig’.quote:
En dat dan zo lekker maken, wie dat toch heeft bedachtquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Porsche is ook welquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
*blockquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
drap gehuld in een drapje met wat restjes broodkruimels
Carrero's liggen toch in elke supermarktquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Autocorrectie, zit op mobiel. Excuus.quote:
Het voelt wel als een maandag vandaag. Enige voordeel is dat ik thuiswerk vandaag.quote:
Snackbar. Niet in de snackbarquote:
waarom tikt jouw telefoon het woord bitterbalk?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Autocorrectie, zit op mobiel. Excuus.
dacht al, welke snack is dat nou weerquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Autocorrectie, zit op mobiel. Excuus.
Ik heb hier 2 snackbarren om de hoek en die verkopen beide een andere mexicanoquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar dan moet je het wel drab noemenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
drap gehuld in een drapje met wat restjes broodkruimels
Nee, dat gebeurde niet. Ik deed (len) maar hij maakte er (ken) van.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom tikt jouw telefoon het woord bitterbalk?
Normaal zit je hier met je ogen dicht?quote:
Oh, daar kom ik nooitquote:
Een bitterbalk is gewoon een fancy naam voor kroketquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht al, welke snack is dat nou weer
Maar geen carreroquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 snackbarren om de hoek en die verkopen beide een andere mexicano
owwwwwwquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurde niet. Ik deed (len) maar hij maakte er (ken) van.
Cafetaria dan?quote:
nee. drap is leukerquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een bitterbalk is gewoon een fancy naam voor kroket
Precies, beetje vervelend ventje, die autocorrectie.quote:
Noice!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een bitterbalk is gewoon een fancy naam voor kroket
zeg maar tegen dat ventje dat Len de halfbroer van mn neefje is. dan luistert ie welquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies, beetje vervelend ventje, die autocorrectie.
ik heb ook zin in vette bek maar..... vandaag maar even niet doenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
ja ga ook een broodje kroket eten met mayo
Daarna met een Lockheed C-5 Galaxy terug naar Thailand.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
ja ga ook een broodje kroket eten met mayo
had net google aangeslingerd voor het verschil.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:15 schreef Moeraskat het volgende:
Beide snacks zijn een licht pittige gehaktsnack. Bij de Mexicano ligt het accent op het pittige, bij de Carrero is er een barbecue smaak aan toegevoegd.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarna met een Lockheed C-5 Galaxy terug naar Thailand.
Dan moet je die gewoon in de supermarkt kopen en zelf bakkenquote:
Nee ook nietquote:
Oh echt? Dat had ik zelf nog niet bedacht.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je die gewoon in de supermarkt kopen en zelf bakken
of je koopt ze in de supermarkt en geeft ze aan de snackbarboer om ze te bakken bij de rest van je bestellingquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je die gewoon in de supermarkt kopen en zelf bakken
Scheelt weer ruimte in de vriezer.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
of je koopt ze in de supermarkt en geeft ze aan de snackbarboer om ze te bakken bij de rest van je bestelling
en vet vies makenquote:
Ja geen dank, ik geef graag tipsquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh echt? Dat had ik zelf nog niet bedacht.
Misschien eens in de 5 jaar ofzo?quote:
Kan je me nog een paar tips geven?quote:
Steker nog, ik héb niet eens een frituurpan.quote:
Kamerplanten eruit en de was ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan je me nog een paar tips geven?
Misschien over de onderhoud van kamerplanten of over vieze was?
ik ook niet, ik heb een aspergepan die is diep en die misbruik ik heel soms als iets echt ondergedompeld moet. anders flikker ik het in de koekepan of ninjaquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Steker nog, ik héb niet eens een frituurpan.
dat zijn nog eens tipsquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kamerplanten eruit en de was ook.
Boksquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waar uit?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kamerplanten eruit en de was ook.
Uit huis!quote:
Planten eens in de 1-2 weken water geven (afhankelijk van de temperatuur en tijd van het jaar), was in de wasmachine gooien met wasmiddelquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Carrero kun je prima in een koekenpan bakkenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kamerplanten kunnen in de vaatwasser en vieze was kun je te koop zetten op Marktplaats.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
instructies onduidelijk, planten ruiken naar wasmiddelquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Planten eens in de 1-2 weken water geven (afhankelijk van de temperatuur en tijd van het jaar), was in de wasmachine gooien met wasmiddel
Tijd voor een stappenplan.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
instructies onduidelijk, planten ruiken naar wasmiddel
miss vinden planten robijn wel heel lekkerquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
instructies onduidelijk, planten ruiken naar wasmiddel
"Die bladeren, mooie kleuren. Nieuw?"quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
miss vinden planten robijn wel heel lekker
Frank Govers!!!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Die bladeren, mooie kleuren. Nieuw?"
ja die kerel heb ik zaterdagavond nog gezien... druktemakerquote:
Bert Visscher, geweldigquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die kerel heb ik zaterdagavond nog gezien... druktemaker
he napo, zwaai je nog of houd je die hand daar?quote:
"Goedemiddag. Goedemiddag. Schikt het? Nee."quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
he napo, zwaai je nog of houd je die hand daar?
maar het belangrijkste bij het bloemschikkenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Goedemiddag. Goedemiddag. Schikt het? Nee."
"Oh ik glij uit!"quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar het belangrijkste bij het bloemschikken
de Helm!
Dit haalt herinneringen opquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar het belangrijkste bij het bloemschikken
de Helm!
da sint ja allemaal manner in jurchen... das ist ja eine ganz grosse travestietenshow!!quote:
Liefhebbers wetenquote:
"Ha ha ha, dar zind die leute mit zum leighten boot."quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
da sint ja allemaal manner in jurchen... das ist ja eine ganz grosse travestietenshow!!
Doe Orbán de groetenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Over een maandje ga ik al bijna naar Boedje
"Papa, taigahaaaaiiii!!!"quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:38 schreef Nizno het volgende:
allemaal een derde remlicht...
en dan denken die marsmannetjes:
WE GAAN NAAR DE HOERENNNNNNNNN
OEHOEquote:
weinig mensen die elkaar fijne bevrijding hebben gewenst met een kaartjequote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Alweer terug uit de wijk..
Vrij weinig post dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |