Misschien vinden ze nu ook een smoesje om het ongeldig te laten verklaren?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De mensen hebben niet gestemd zoals de EU dat opgedragen heeft.
dank jequote:
goedkopere arbeidersquote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nou ja wat missen we aan Roemenië?
balletje kent nu al de snackjes niet meerquote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh je bent serieus.
https://www.sligro.nl/ima(...)3.image/2/large.jpeg
Jouw woorden.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Extreemrechtse proRussische kandidaat heeft overtuigend gewonnen.
ja. ik ken dat nietquote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh je bent serieus.
https://www.sligro.nl/ima(...)3.image/2/large.jpeg
Make Romania Great Again!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
Jouw woorden.
Hij zegt zelf hij is pro Roemeens.
Bizarquote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
balletje kent nu al de snackjes niet meer
een soort frikandel maar dan met een krokant korstje. is niet lekker dus dat je het niet kent mis je niets aan.quote:
oke.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
een soort frikandel maar dan met een krokant korstje. is niet lekker dus dat je het niet kent mis je niets aan.
mijn mening
Sorrry hoor. ik sta gewoon perplex en dacht dat je me in de maling nam.quote:
Hongarije met die clown aan het roer ligt al jaren dwars bij alles, en al helemaal als het over Oekraïne gaat. Als het geen EU land was, was het allemaal niet zo boeiend geweest, maar helaas.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nou ja wat missen we aan Roemenië?
Het is een van de standaard snacks in (denk ik) elke snackbar, frituur, cafetaria etc. en ook in de supermarkt te koop voor zowel de vetpan als voor de airfryer en oven.quote:
Hij wil die idioot die uitgesloten was van de verkiezingen voordragen. Dat is echt een figuur die dagelijks bij Poetin onder het bureau zit, deze is niet heel erg veel beter.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
Jouw woorden.
Uiteraard. Wel de lusten, niet de lasten.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel komende 10 jaar nog blijven profiteren van de EU waarschijnlijk.
ik vind het geen premium snackquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is een van de standaard snacks in (denk ik) elke snackbar, frituur, cafetaria etc. en ook in de supermarkt te koop voor zowel de vetpan als voor de airfryer en oven.
Benieuwd over een paar maandenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
Jouw woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |