"En Roderick-Jan-Flip-Hein zegt..."quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
OEHOE
wanneer eenmaal vorige eeuw.
ja lach maar, maar er is dus een vent in een knickerbocker die dat allemaal opschrijft
"Fout in de oorlog, het was 1945, de juf vroeg hoeveel is 2 + 2, ik zei 5, dat is fout."quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:41 schreef Nizno het volgende:
Hans Reiswekker
Hij bedoelt klok!
hij zei het fout
je zou denken dat mensen het zo doen dat dit zaterdag binnenkomt.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
weinig mensen die elkaar fijne bevrijding hebben gewenst met een kaartje
nee dat hoort niet voor die tijd. dat is tarten van het lot.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
je zou denken dat mensen het zo doen dat dit zaterdag binnenkomt.
Het leeft hier sws niet. Eindhoven viert ieder jaar de bevrijding in September, omdat we hier in die maand in 44 al bevrijd waren van de Nazi'squote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
weinig mensen die elkaar fijne bevrijding hebben gewenst met een kaartje
Oh ja, binnenkort ergens.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dat hoort niet voor die tijd. dat is tarten van het lot.
Net als dat je ieniminimuis nog niet mag feliciteren!
quote:
Stiekem willen jullie je gewoon afscheiden van Nederland he? Veel plezier met Belg zijn hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het leeft hier sws niet. Eindhoven viert ieder jaar de bevrijding in September, omdat we hier in die maand in 44 al bevrijd waren van de Nazi's
Alleen wit Eindhoven viert dit, het overige gedeelte zal meer hebben met de verjaardag van Hassan Sheikh Mohamud of het festival van de hongerige geesten.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het leeft hier sws niet. Eindhoven viert ieder jaar de bevrijding in September, omdat we hier in die maand in 44 al bevrijd waren van de Nazi's
De droom was voor kerst alles te bevrijden maar je kunt bij Arnhem vragen hoe dat gingquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is me een brug te verquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De droom was voor kerst alles te bevrijden maar je kunt bij Arnhem vragen hoe dat ging
Prima tijdstip om een bonk vette zooi te besprekenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan kloppen
die moet je met een o schrijven
[ afbeelding ]
quote:
Goede film wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar een film over gezien
ja ik heb nog niet ontbeten. en gisteravond werd mn avondeten ook weer geretourneerd. en heb ik alleen een pakje mini crackertjes gehad nog rond 12u snachtsquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Prima tijdstip om een bonk vette zooi te bespreken
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik heb nog niet ontbeten. en gisteravond werd mn avondeten ook weer geretourneerd. en heb ik alleen een pakje mini crackertjes gehad nog rond 12u snachts
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik heb nog niet ontbeten. en gisteravond werd mn avondeten ook weer geretourneerd. en heb ik alleen een pakje mini crackertjes gehad nog rond 12u snachts
neuj ik vermoed dat het vandaag wel weer goed gaat, zoals elke keer weer. maar had alleen gisteravond geen zin om nog een keer te gaan eten ofzo... en ontbijt eigenlijk nooit voor 11u...quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
Beschuitje met aardbeien dan maar?
lijkt me vrij onaangenaamquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hoop dat ik stenen in mijn lijf gewoon kan overslaan
ik hoop dat die stenen echt de oorzaak zijn. dan ben ik er na donderdag vanaf.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hoop dat ik stenen in mijn lijf gewoon kan overslaan
nee een soort msnquote:
en ICQquote:
Z'n huis in NY staat ook te koop.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:05 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
poffertjes zeg! als ik de staatsloterij toch zou winnen dan zou ik best in zukke huisjes in GB willen wonen
ik zie nu wel dat die in GB midden tussen hoogbouw staat dus buiten amper privacyquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Z'n huis in NY staat ook te koop.
Allebei leuke stekjes.
foto'squote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
In Florence is er midden in een groot park en prachtig huisje, daar wil ik wel wonen
ow dat ziet er idd wel erg mooi uitquote:
Klapraampjes open in de ochtend en met een kop thee naar buiten kijkenquote:
en de familie steekmug trekt binnen no time door alle kiertjes naar binnen en zorgt voor mooie muggebultjesquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Klapraampjes open in de ochtend en met een kop thee naar buiten kijken
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
en de familie steekmug trekt binnen no time door alle kiertjes naar binnen en zorgt voor mooie muggebultjes
slapen onder de klamboequote:
Stap 1 goudvissen in de vijverquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
en de familie steekmug trekt binnen no time door alle kiertjes naar binnen en zorgt voor mooie muggebultjes
kan ik mee leven.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Stap 1 goudvissen in de vijver
Stap 2 ieder gerecht bereiden met knoflook
stap 3, vraag nattekat niet om je horren op te hangenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Stap 1 goudvissen in de vijver
Stap 2 ieder gerecht bereiden met knoflook
Die blijft gewoon in Nederlandquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
stap 3, vraag nattekat niet om je horren op te hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |