Dit. Geen zin om lang ergens naar toe te moeten, maar ik wil best op andere plekken zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Reizen vind ik kut. Ergens zijn is prima.
Misschien eten met Schlomo en een andere vriendquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké dat is al iets.
Wat ga je dan doen vanavond?
Goede naam.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien eten met Schlomo en een andere vriend
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:13 schreef bitterbal het volgende:
dat is blijkbaar een wordt in het engels leerde ik laatst
To be anal about something
Ik vind lange vluchten echt kut. Ik blaas helemaal op, hou vocht vast, hou lucht vast, je zit met je knieën in je nek, mensen maken geluiden, je komt half dood aan en dan moet je nog drie weken.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit. Geen zin om lang ergens naar toe te moeten, maar ik wil best op andere plekken zijn.
Niet gewoon naast het hotelquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag in zo’n walking video pas na 6 minuten een 711
ja zo heet die nietquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goede naam.![]()
En wie is die andere vriend?![]()
Maar leuk, weet je al waar?
Met de auto is ook geen optie dan dus?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind lange vluchten echt kut. Ik blaas helemaal op, hou vocht vast, hou lucht vast, je zit met je knieën in je nek, mensen maken geluiden, je komt half dood aan en dan moet je nog drie weken.
De treinquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Met de auto is ook geen optie dan dus?
Max 4u vliegen?
Ik heb nu de premium economy ontdekt. DAt maakt echt een wereld van verschilquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind lange vluchten echt kut. Ik blaas helemaal op, hou vocht vast, hou lucht vast, je zit met je knieën in je nek, mensen maken geluiden, je komt half dood aan en dan moet je nog drie weken.
hier is de 7/11 niet zo leuk. Familymart hadden we ook op het eiland maar die zijn allemaal overgenomen door Tops Dailyquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of in het hotel, zoals wij hadden in Osaka
Gewoon automaten met halve liters bier in de lobby.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of in het hotel, zoals wij hadden in Osaka
Ik ben ook geen fan van lange autoritten.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ohquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zo heet die nietDie andere vriend heet Tal en hij is heel klein
![]()
Ja bij ons favo restaurant No Name. Heb nu een nieuw gerecht op de kaart ontdekt , met kip en noodles in een soep
wat heb je daar gedaan?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van lange autoritten.![]()
Zondag naar Breugel geweest. Dat was wel weer ver genoeg.
Ja sommige gerechten wel ja. Geloof dat de thaise keuken er wel om bekend staat idd.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
Schattig![]()
Oeh. Dat klinkt wel goed. Strooien ze veel koriander in het eten? Of is dat daar niet gebruikelijk.
Tal dopen we om in Tiny Piep.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zo heet die nietDie andere vriend heet Tal en hij is heel klein
![]()
Ja bij ons favo restaurant No Name. Heb nu een nieuw gerecht op de kaart ontdekt , met kip en noodles in een soep
Ja die had ik ook naar Shanghai. Scheelde enorm. Maar op de terugweg zaten we eerste klas en toen was ik helemaal kapot en ik blies steeds op van de luchtquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb nu de premium economy ontdekt. DAt maakt echt een wereld van verschil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |