Daarom niet je teksten laten schrijven door AI.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat moet je aan google chrome vragen
ow en aan het diakonessenhuis
Misschien op m'n cv.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet ‘reizen’ als hobby op je CV staan.
was ik ook niet van planquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom niet je teksten laten schrijven door AI.
Niet klakkeloos alles laten fiksen door spellcheck.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom niet je teksten laten schrijven door AI.
Die vriendin die mij gecanceld had en gisteren mij was vergeten had mij voor vanaaf uitgenodigd maar ik ga niet denk ikquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet ‘reizen’ als hobby op je CV staan.
Doe het dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:05 schreef Ama het volgende:
Iedereen die hier komt van Thuiszorg is het eens dat ik een second opinion in Groningen moet aanvragen.
quote:Het woord ‘el’ is een oud woord voor ‘onderarm’. Vroeger werd het ook gebruikt als lengtemaat (ca. 69 centimeter) (nice). Maar omdat het geen hedendaags woord meer is, noemt men ‘elleboog’ een versteende samenstelling en komt er geen tussen-n.
Of je gaat wel en vertelt waarom dit niet tof is. Want anders is het mogelijk straks geen vriendin meerquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die vriendin die mij gecanceld had en gisteren mij was vergeten had mij voor vanaaf uitgenodigd maar ik ga niet denk ik
Zuid-Korea lijkt me leuk. Of Maleisië.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil je nog andere landen in azie bezoeken?
Misschien reizenquote:
Nee want er is ook iemand anders bij en sowieso vind ik het al te laat en had ik al geen zinquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of je gaat wel en vertelt waarom dit niet tof is. Want anders is het mogelijk straks geen vriendin meer
waarom zuid korea?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zuid-Korea lijkt me leuk. Of Maleisië.
Ga je het wel een andere keer bespreken?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want er is ook iemand anders bij en sowieso vind ik het al te laat en had ik al geen zin
Het lijkt me een soort Japan.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom zuid korea?
zij staan hier heel slecht bekend. Als onaardige mensen
ja denk ik wel. ze zei gisteren wel sorry dat ze het vergeten was.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ga je het wel een andere keer bespreken?
Ah ja zo.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Reizen vind ik kut. Ergens zijn is prima.
Nee daar ben ik te anaal voor.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah ja zo.snap ik wel.
Dus geen roadtrip bijvoorbeeld?
Oké dat is al iets.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk ik wel. ze zei gisteren wel sorry dat ze het vergeten was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |