SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Laten we een hogesnelheidslijn aanleggen naar meer dunbevolkte gebieden in NL, bijvoorbeeld Groningen, zodat mensen verder buiten de randstand kunnen wonen waar meer plek is.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met al dat geprocedeer zodra je ook maar een vinger uitsteekt naar een stuk groen buiten de bebouwde kom krijg je al snel dat de enige manier is om mensen nog te kunnen huisvesten zoiets is. Elk stukje braakliggende grond binnen de bebouwde kom is perfect voor een hoge flat.
entree is wel een goeie ja, geen idee waarom ze daar hun vingers niet aan durven brandenquote:Op maandag 5 mei 2025 12:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De wijk Entree is nou niet een voorbeeld van daadkracht. En benieuwd hoe het gaat met die nieuwe wijk bij het Maximaplein waar ze laatst van alles gekapt hebben
Groningen is de 6e stad van het land...quote:Op maandag 5 mei 2025 12:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Laten we een hogesnelheidslijn aanleggen naar meer dunbevolkte gebieden in NL, bijvoorbeeld Groningen, zodat mensen verder buiten de randstand kunnen wonen waar meer plek is.
Oh wacht.
Ja die beslissing is echt te zot voor woordenquote:Op maandag 5 mei 2025 12:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Laten we een hogesnelheidslijn aanleggen naar meer dunbevolkte gebieden in NL, bijvoorbeeld Groningen, zodat mensen verder buiten de randstand kunnen wonen waar meer plek is.
Oh wacht.
Er werd gehint naar een Nederlandse Trumpquote:Op maandag 5 mei 2025 12:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
moet je t daarmee wel eens zijn....
quote:Op maandag 5 mei 2025 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh is er weer een metal Efteling meet?
Ik bedoel niet dat Groningen een kleine stad is.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Groningen is de 6e stad van het land...
Ik kan me tegenstanders herinneren die er helemaal niet op zaten te wachten omdat dat het woningtekort zou vergroten in het noordenquote:Op maandag 5 mei 2025 12:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh wacht.
Oh, dan heb ik nog even.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je hebt nog tot 23 augustus om te leren
Groningen stad is best leuk en genoeg te doen. Leeuwarden ook.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Lijkt me wel zo afgelegen om daar te wonen in Grunn...
Wie komen er allemaal?quote:Op maandag 5 mei 2025 12:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
twee keer per jaar
ben nu een attractie erbij aan het tekenen voor de boomers
Ik hou van metal en vind de Efteling ook leuk (en dichtbij). Maar ik ga liever mijn eigen weg in een pretparkquote:Op maandag 5 mei 2025 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh is er weer een metal Efteling meet?
ik, mickytjuh, nog een man of 80quote:
Ja, vervolgens dan nul bouwen is ook geen oplossing. Maar het is natuurlijk wel een ding dat we lopen te vechten om iedere groenstrook die nog over is in de randstad. De boel spreiden zou wel handig zijn, dan is de impact op de directe omgeving ook lager.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan me tegenstanders herinneren die er helemaal niet op zaten te wachten omdat dat het woningtekort zou vergroten in het noorden
En het is niet alsof we het niet kunnen betalen, maar we moeten af van de houding dat het wel winstgevend moet zijn. Ja, zo krijg je mensen nooit de randstad uit.quote:Maar ja, dat is ook wel een enorme flopshow. Het geheel wordt te duur, dus in plaats van onderzoeken hoe het met minder geld toch deels gerealiseerd kan worden schrappen we het hele zooitje.
heb een mekkafood frikandelquote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 12:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik, mickytjuh, nog een man of 80
Als je meer de mentaliteit hebt van onderstaande landen dan wellicht wel, en ja echt vergelijken kan je niet want je zal dan vast wel andere dna enz hebbenquote:Op maandag 5 mei 2025 12:32 schreef UitStraling het volgende:
Maar ja, als je het in Nederland nog niet weet te redden behoor je niet echt tot de sterksten der Homo Sapiens, check out Rwanda, Soedan, Israël, Rusland, Botswana of Moldavië eens even dan.
niemand is verplicht om bij de groep te blijven de hele dag, we hebben WA groepen om mensen op de hoogte te houdenquote:Op maandag 5 mei 2025 12:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hou van metal en vind de Efteling ook leuk (en dichtbij). Maar ik ga liever mijn eigen weg in een pretpark
Wel een goed initiatief eigenlijkquote:Op maandag 5 mei 2025 12:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
niemand is verplicht om bij de groep te blijven de hele dag, we hebben WA groepen om mensen op de hoogte te houden
zijn genoeg af en aanhakers door de dag heen
en voor sommige is het juist ideaal omdat die het idee van alleen naar het pretpark gaan eng is
Gaat er dan niet ook in Groningen om elke groenstrook gevochten worden? Het is nou niet zo dat daar geen milieuclubjes zitten.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, vervolgens dan nul bouwen is ook geen oplossing. Maar het is natuurlijk wel een ding dat we lopen te vechten om iedere groenstrook die nog over is in de randstad. De boel spreiden zou wel handig zijn, dan is de impact oo de directe omgeving ook lager.
[..]
En het is niet alsof we het niet kunnen betalen, maar we moeten af van de houding dat het wel winstgevend moet zijn. Ja, zo krijg je mensen nooit de randstad uit.
frikandellunchquote:Op maandag 5 mei 2025 12:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
heb een mekkafood frikandel![]()
Alleen met deze lunch en ontbijt weinig kcal over voor het avondeten. Maar goed.
iemand moet het pieterpad beschermenquote:Op maandag 5 mei 2025 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat er dan niet ook in Groningen om elke groenstrook gevochten worden? Het is nou niet zo dat daar geen milieuclubjes zitten.
In 100 gemeentes 100 huizen bouwen levert minder ruimteproblemen op dan 1000 in 10 waar alles al vol zit.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat er dan niet ook in Groningen om elke groenstrook gevochten worden? Het is nou niet zo dat daar geen milieuclubjes zitten.
stel je voor dat we zeeland verbinden met de bewoonde wereld, daar is ook ruimtequote:Op maandag 5 mei 2025 12:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In 100 gemeentes 100 huizen bouwen levert minder ruimteproblemen op dan 1000 in 10 waar alles al vol zit.
zitten ze daar in brabant erop te wachten?quote:Op maandag 5 mei 2025 12:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
stel je voor dat we zeeland verbinden met de bewoonde wereld, daar is ook ruimte
helaas valt Brabant voortaan ook al voor een deel onder randstadquote:Op maandag 5 mei 2025 12:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
zitten ze daar in brabant erop te wachten?
we nemen het je niet kwalijk.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:45 schreef DeZwabber het volgende:
Oke dit is mijn schuld, maar mijn punt is niet dat we specifiek Groningen maar moeten asfalteren.
Dat bracht ik op vanwege de recente roof van het potje voor de Lelylijn.
Heeft Groningen niet maar 4 gemeentes ofzo?quote:Op maandag 5 mei 2025 12:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In 100 gemeentes 100 huizen bouwen levert minder ruimteproblemen op dan 1000 in 10 waar alles al vol zit.
Ik stond al helemaal klaar met mijn asfalteermachinequote:Op maandag 5 mei 2025 12:45 schreef DeZwabber het volgende:
Oke dit is mijn schuld, maar mijn punt is niet dat we specifiek Groningen maar moeten asfalteren.
Dat bracht ik op vanwege de recente roof van het potje voor de Lelylijn.
Bijvoorbeeld!quote:Op maandag 5 mei 2025 12:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
stel je voor dat we zeeland verbinden met de bewoonde wereld, daar is ook ruimte
op wikipedia tel ik er 10quote:Op maandag 5 mei 2025 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft Groningen niet maar 4 gemeentes ofzo?
had ook nog wel gewoon wat anders hoorquote:
Nee mijn vader heeft brood meegenomen voor mij uit Duitsland net en broodbeleg. Maar dat brood is net afgebakken.quote:
serieus in gaan op nattekat die weer in klaag en afkraakmodus is...quote:
ik zit er meer mee dat hij voor wikipedia kiest en niet de mooie Fok!stok sitequote:Op maandag 5 mei 2025 12:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
serieus in gaan op nattekat die weer in klaag en afkraakmodus is...
1 frikandel zou ook wel heel karig zijn..quote:Op maandag 5 mei 2025 12:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
had ook nog wel gewoon wat anders hoor
Best wel jaquote:Op maandag 5 mei 2025 12:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 frikandel zou ook wel heel karig zijn..
Dus 10x100 huizen. Ja, ik denk dat daar wel ruimte voor moet zijn.quote:
FOK!Stokquote:Op maandag 5 mei 2025 12:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zit er meer mee dat hij voor wikipedia kiest en niet de mooie Fok!stok site
kat is toch 1 van de notoire zeikerds die dat hele topic om zeep hebben geholpen?quote:Op maandag 5 mei 2025 12:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zit er meer mee dat hij voor wikipedia kiest en niet de mooie Fok!stok site
hoeveel frikandellen kan je aan?quote:Op maandag 5 mei 2025 12:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 frikandel zou ook wel heel karig zijn..
geen zorgen er zijn nu nog zeikers daar die vinden dat als mensen het spelletje spelen binnen de ruimte van de regels er alsnog valsgespeeld wordtquote:Op maandag 5 mei 2025 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kat is toch 1 van de notoire zeikerds die dat hele topic om zeep hebben geholpen?
Kat is juist één van de eersten die van het schip sprong toen het om zeep werd geholpen.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kat is toch 1 van de notoire zeikerds die dat hele topic om zeep hebben geholpen?
nooit geprobeerd eigenlijk.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hoeveel frikandellen kan je aan?
oh, dat geloof ik best.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geen zorgen er zijn nu nog zeikers daar die vinden dat als mensen het spelletje spelen binnen de ruimte van de regels er alsnog valsgespeeld wordt
met extra curryquote:Op maandag 5 mei 2025 12:56 schreef Nattekat het volgende:
Verdorie, nu heb ik trek in een frikandelbroodje.
Bestaat dat nog?quote:Op maandag 5 mei 2025 12:57 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ik had een Paiq account aangemaakt vorige week
Dank voor de herinnering in m'n mail Paiq.
Tijd dat de stok internationaal gaat en ook in Scandinavië rond gaat.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
het valt me trouwens nog mee dat @:fogel de stok niet heeft meegenomen op kroegentocht
hij mag overal heenquote:Op maandag 5 mei 2025 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tijd dat de stok internationaal gaat en ook in Scandinavië rond gaat.
Regels zijn er om gebroken te worden.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij mag overal heen
mits bij binnen 24 uur weer in nederland geplaatst wordt
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 5 mei 2025 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Regels zijn er om gebroken te worden.
En het is grappig om te zien hoe iedereen dan over de rooie gaat.
dat denkt flint ook iddquote:
Flint lijkt me een intelligente jongen.quote:
nja, ik heb niet beweerd dat het goed zou klinkenquote:
kon marco even shinenquote:Op maandag 5 mei 2025 13:23 schreef Koen66 het volgende:
Ah in Wageningen werd de plechtigheid ook verstoord door van die kansloze elementen.
Het is maar goed dat je hier niet woontquote:Op maandag 5 mei 2025 13:23 schreef Koen66 het volgende:
Ah in Wageningen werd de plechtigheid ook verstoord door van die kansloze elementen.
Kan de handhaving weer een zakcentje bijverdienenquote:Op maandag 5 mei 2025 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Mooi wel hoe iedereen weer denkt te kunnen parkeren hier in de wijk
even lijstjes makenquote:
en daarna ff pissequote:Op maandag 5 mei 2025 13:28 schreef mschol het volgende:
[..]
heeftie ze professioneel gehoekt en begraven?
quote:
quote:Kroon stond in 2019 tijdens carnaval in Den Bosch in een kikkerpak tegen een hek te plassen. Toen agenten hem daarop aanspraken, zou hij zich hebben omgedraaid en een zwaaiende beweging met zijn geslachtsdeel hebben gemaakt naar een vrouwelijke agent. Bij zijn aanhouding gaf hij een kopstoot
Hey ik kan met iedereen wel door 1 deur, zowel links als rechts.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je hier niet woont
Het is 2025. Je moet een kant kiezen, trouw zijn aan die kant op elk onderwerp en daarbij de andere kant haten. Wees eens niet zo ouderwets.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hey ik kan met iedereen wel door 1 deur, zowel links als rechts.
Of ga je gewelddadig worden
quote:Op maandag 5 mei 2025 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekkende kraan op Werkspot gezet. Binnen 3 mnuten een reactie.
[ afbeelding ]
Heb er nou al spijt van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |