dat denkt flint ook iddquote:
Flint lijkt me een intelligente jongen.quote:
nja, ik heb niet beweerd dat het goed zou klinkenquote:
kon marco even shinenquote:Op maandag 5 mei 2025 13:23 schreef Koen66 het volgende:
Ah in Wageningen werd de plechtigheid ook verstoord door van die kansloze elementen.
Het is maar goed dat je hier niet woontquote:Op maandag 5 mei 2025 13:23 schreef Koen66 het volgende:
Ah in Wageningen werd de plechtigheid ook verstoord door van die kansloze elementen.
Kan de handhaving weer een zakcentje bijverdienenquote:Op maandag 5 mei 2025 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Mooi wel hoe iedereen weer denkt te kunnen parkeren hier in de wijk
even lijstjes makenquote:
en daarna ff pissequote:Op maandag 5 mei 2025 13:28 schreef mschol het volgende:
[..]
heeftie ze professioneel gehoekt en begraven?
quote:
quote:Kroon stond in 2019 tijdens carnaval in Den Bosch in een kikkerpak tegen een hek te plassen. Toen agenten hem daarop aanspraken, zou hij zich hebben omgedraaid en een zwaaiende beweging met zijn geslachtsdeel hebben gemaakt naar een vrouwelijke agent. Bij zijn aanhouding gaf hij een kopstoot
Hey ik kan met iedereen wel door 1 deur, zowel links als rechts.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je hier niet woont
Het is 2025. Je moet een kant kiezen, trouw zijn aan die kant op elk onderwerp en daarbij de andere kant haten. Wees eens niet zo ouderwets.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hey ik kan met iedereen wel door 1 deur, zowel links als rechts.
Of ga je gewelddadig worden
quote:Op maandag 5 mei 2025 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekkende kraan op Werkspot gezet. Binnen 3 mnuten een reactie.
[ afbeelding ]
Heb er nou al spijt van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |