1 frikandel zou ook wel heel karig zijn..quote:Op maandag 5 mei 2025 12:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
had ook nog wel gewoon wat anders hoor
Best wel jaquote:Op maandag 5 mei 2025 12:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 frikandel zou ook wel heel karig zijn..
Dus 10x100 huizen. Ja, ik denk dat daar wel ruimte voor moet zijn.quote:
FOK!Stokquote:Op maandag 5 mei 2025 12:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zit er meer mee dat hij voor wikipedia kiest en niet de mooie Fok!stok site
kat is toch 1 van de notoire zeikerds die dat hele topic om zeep hebben geholpen?quote:Op maandag 5 mei 2025 12:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zit er meer mee dat hij voor wikipedia kiest en niet de mooie Fok!stok site
hoeveel frikandellen kan je aan?quote:Op maandag 5 mei 2025 12:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 frikandel zou ook wel heel karig zijn..
geen zorgen er zijn nu nog zeikers daar die vinden dat als mensen het spelletje spelen binnen de ruimte van de regels er alsnog valsgespeeld wordtquote:Op maandag 5 mei 2025 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kat is toch 1 van de notoire zeikerds die dat hele topic om zeep hebben geholpen?
Kat is juist één van de eersten die van het schip sprong toen het om zeep werd geholpen.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kat is toch 1 van de notoire zeikerds die dat hele topic om zeep hebben geholpen?
nooit geprobeerd eigenlijk.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hoeveel frikandellen kan je aan?
oh, dat geloof ik best.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geen zorgen er zijn nu nog zeikers daar die vinden dat als mensen het spelletje spelen binnen de ruimte van de regels er alsnog valsgespeeld wordt
met extra curryquote:Op maandag 5 mei 2025 12:56 schreef Nattekat het volgende:
Verdorie, nu heb ik trek in een frikandelbroodje.
Bestaat dat nog?quote:Op maandag 5 mei 2025 12:57 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ik had een Paiq account aangemaakt vorige week
Dank voor de herinnering in m'n mail Paiq.
Tijd dat de stok internationaal gaat en ook in Scandinavië rond gaat.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
het valt me trouwens nog mee dat @:fogel de stok niet heeft meegenomen op kroegentocht
hij mag overal heenquote:Op maandag 5 mei 2025 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tijd dat de stok internationaal gaat en ook in Scandinavië rond gaat.
Regels zijn er om gebroken te worden.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij mag overal heen
mits bij binnen 24 uur weer in nederland geplaatst wordt
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 5 mei 2025 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Regels zijn er om gebroken te worden.
En het is grappig om te zien hoe iedereen dan over de rooie gaat.
dat denkt flint ook iddquote:
Flint lijkt me een intelligente jongen.quote:
nja, ik heb niet beweerd dat het goed zou klinkenquote:
kon marco even shinenquote:Op maandag 5 mei 2025 13:23 schreef Koen66 het volgende:
Ah in Wageningen werd de plechtigheid ook verstoord door van die kansloze elementen.
Het is maar goed dat je hier niet woontquote:Op maandag 5 mei 2025 13:23 schreef Koen66 het volgende:
Ah in Wageningen werd de plechtigheid ook verstoord door van die kansloze elementen.
Kan de handhaving weer een zakcentje bijverdienenquote:Op maandag 5 mei 2025 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Mooi wel hoe iedereen weer denkt te kunnen parkeren hier in de wijk
even lijstjes makenquote:
en daarna ff pissequote:Op maandag 5 mei 2025 13:28 schreef mschol het volgende:
[..]
heeftie ze professioneel gehoekt en begraven?
quote:
quote:Kroon stond in 2019 tijdens carnaval in Den Bosch in een kikkerpak tegen een hek te plassen. Toen agenten hem daarop aanspraken, zou hij zich hebben omgedraaid en een zwaaiende beweging met zijn geslachtsdeel hebben gemaakt naar een vrouwelijke agent. Bij zijn aanhouding gaf hij een kopstoot
Hey ik kan met iedereen wel door 1 deur, zowel links als rechts.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je hier niet woont
Het is 2025. Je moet een kant kiezen, trouw zijn aan die kant op elk onderwerp en daarbij de andere kant haten. Wees eens niet zo ouderwets.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hey ik kan met iedereen wel door 1 deur, zowel links als rechts.
Of ga je gewelddadig worden
quote:Op maandag 5 mei 2025 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekkende kraan op Werkspot gezet. Binnen 3 mnuten een reactie.
[ afbeelding ]
Heb er nou al spijt van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |