quote:Op maandag 5 mei 2025 12:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik, mickytjuh, nog een man of 80
Als je meer de mentaliteit hebt van onderstaande landen dan wellicht wel, en ja echt vergelijken kan je niet want je zal dan vast wel andere dna enz hebbenquote:Op maandag 5 mei 2025 12:32 schreef UitStraling het volgende:
Maar ja, als je het in Nederland nog niet weet te redden behoor je niet echt tot de sterksten der Homo Sapiens, check out Rwanda, Soedan, Israël, Rusland, Botswana of Moldavië eens even dan.
niemand is verplicht om bij de groep te blijven de hele dag, we hebben WA groepen om mensen op de hoogte te houdenquote:Op maandag 5 mei 2025 12:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hou van metal en vind de Efteling ook leuk (en dichtbij). Maar ik ga liever mijn eigen weg in een pretpark
Wel een goed initiatief eigenlijkquote:Op maandag 5 mei 2025 12:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
niemand is verplicht om bij de groep te blijven de hele dag, we hebben WA groepen om mensen op de hoogte te houden
zijn genoeg af en aanhakers door de dag heen
en voor sommige is het juist ideaal omdat die het idee van alleen naar het pretpark gaan eng is
Gaat er dan niet ook in Groningen om elke groenstrook gevochten worden? Het is nou niet zo dat daar geen milieuclubjes zitten.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, vervolgens dan nul bouwen is ook geen oplossing. Maar het is natuurlijk wel een ding dat we lopen te vechten om iedere groenstrook die nog over is in de randstad. De boel spreiden zou wel handig zijn, dan is de impact oo de directe omgeving ook lager.
[..]
En het is niet alsof we het niet kunnen betalen, maar we moeten af van de houding dat het wel winstgevend moet zijn. Ja, zo krijg je mensen nooit de randstad uit.
frikandellunchquote:Op maandag 5 mei 2025 12:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
heb een mekkafood frikandel![]()
Alleen met deze lunch en ontbijt weinig kcal over voor het avondeten. Maar goed.
iemand moet het pieterpad beschermenquote:Op maandag 5 mei 2025 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat er dan niet ook in Groningen om elke groenstrook gevochten worden? Het is nou niet zo dat daar geen milieuclubjes zitten.
In 100 gemeentes 100 huizen bouwen levert minder ruimteproblemen op dan 1000 in 10 waar alles al vol zit.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat er dan niet ook in Groningen om elke groenstrook gevochten worden? Het is nou niet zo dat daar geen milieuclubjes zitten.
stel je voor dat we zeeland verbinden met de bewoonde wereld, daar is ook ruimtequote:Op maandag 5 mei 2025 12:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In 100 gemeentes 100 huizen bouwen levert minder ruimteproblemen op dan 1000 in 10 waar alles al vol zit.
zitten ze daar in brabant erop te wachten?quote:Op maandag 5 mei 2025 12:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
stel je voor dat we zeeland verbinden met de bewoonde wereld, daar is ook ruimte
helaas valt Brabant voortaan ook al voor een deel onder randstadquote:Op maandag 5 mei 2025 12:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
zitten ze daar in brabant erop te wachten?
we nemen het je niet kwalijk.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:45 schreef DeZwabber het volgende:
Oke dit is mijn schuld, maar mijn punt is niet dat we specifiek Groningen maar moeten asfalteren.
Dat bracht ik op vanwege de recente roof van het potje voor de Lelylijn.
Heeft Groningen niet maar 4 gemeentes ofzo?quote:Op maandag 5 mei 2025 12:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In 100 gemeentes 100 huizen bouwen levert minder ruimteproblemen op dan 1000 in 10 waar alles al vol zit.
Ik stond al helemaal klaar met mijn asfalteermachinequote:Op maandag 5 mei 2025 12:45 schreef DeZwabber het volgende:
Oke dit is mijn schuld, maar mijn punt is niet dat we specifiek Groningen maar moeten asfalteren.
Dat bracht ik op vanwege de recente roof van het potje voor de Lelylijn.
Bijvoorbeeld!quote:Op maandag 5 mei 2025 12:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
stel je voor dat we zeeland verbinden met de bewoonde wereld, daar is ook ruimte
op wikipedia tel ik er 10quote:Op maandag 5 mei 2025 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft Groningen niet maar 4 gemeentes ofzo?
had ook nog wel gewoon wat anders hoorquote:
Nee mijn vader heeft brood meegenomen voor mij uit Duitsland net en broodbeleg. Maar dat brood is net afgebakken.quote:
serieus in gaan op nattekat die weer in klaag en afkraakmodus is...quote:
ik zit er meer mee dat hij voor wikipedia kiest en niet de mooie Fok!stok sitequote:Op maandag 5 mei 2025 12:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
serieus in gaan op nattekat die weer in klaag en afkraakmodus is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |