frikandellunchquote:Op maandag 5 mei 2025 12:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
heb een mekkafood frikandel![]()
Alleen met deze lunch en ontbijt weinig kcal over voor het avondeten. Maar goed.
iemand moet het pieterpad beschermenquote:Op maandag 5 mei 2025 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat er dan niet ook in Groningen om elke groenstrook gevochten worden? Het is nou niet zo dat daar geen milieuclubjes zitten.
In 100 gemeentes 100 huizen bouwen levert minder ruimteproblemen op dan 1000 in 10 waar alles al vol zit.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat er dan niet ook in Groningen om elke groenstrook gevochten worden? Het is nou niet zo dat daar geen milieuclubjes zitten.
stel je voor dat we zeeland verbinden met de bewoonde wereld, daar is ook ruimtequote:Op maandag 5 mei 2025 12:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In 100 gemeentes 100 huizen bouwen levert minder ruimteproblemen op dan 1000 in 10 waar alles al vol zit.
zitten ze daar in brabant erop te wachten?quote:Op maandag 5 mei 2025 12:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
stel je voor dat we zeeland verbinden met de bewoonde wereld, daar is ook ruimte
helaas valt Brabant voortaan ook al voor een deel onder randstadquote:Op maandag 5 mei 2025 12:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
zitten ze daar in brabant erop te wachten?
we nemen het je niet kwalijk.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:45 schreef DeZwabber het volgende:
Oke dit is mijn schuld, maar mijn punt is niet dat we specifiek Groningen maar moeten asfalteren.
Dat bracht ik op vanwege de recente roof van het potje voor de Lelylijn.
Heeft Groningen niet maar 4 gemeentes ofzo?quote:Op maandag 5 mei 2025 12:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In 100 gemeentes 100 huizen bouwen levert minder ruimteproblemen op dan 1000 in 10 waar alles al vol zit.
Ik stond al helemaal klaar met mijn asfalteermachinequote:Op maandag 5 mei 2025 12:45 schreef DeZwabber het volgende:
Oke dit is mijn schuld, maar mijn punt is niet dat we specifiek Groningen maar moeten asfalteren.
Dat bracht ik op vanwege de recente roof van het potje voor de Lelylijn.
Bijvoorbeeld!quote:Op maandag 5 mei 2025 12:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
stel je voor dat we zeeland verbinden met de bewoonde wereld, daar is ook ruimte
op wikipedia tel ik er 10quote:Op maandag 5 mei 2025 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft Groningen niet maar 4 gemeentes ofzo?
had ook nog wel gewoon wat anders hoorquote:
Nee mijn vader heeft brood meegenomen voor mij uit Duitsland net en broodbeleg. Maar dat brood is net afgebakken.quote:
serieus in gaan op nattekat die weer in klaag en afkraakmodus is...quote:
ik zit er meer mee dat hij voor wikipedia kiest en niet de mooie Fok!stok sitequote:Op maandag 5 mei 2025 12:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
serieus in gaan op nattekat die weer in klaag en afkraakmodus is...
1 frikandel zou ook wel heel karig zijn..quote:Op maandag 5 mei 2025 12:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
had ook nog wel gewoon wat anders hoor
Best wel jaquote:Op maandag 5 mei 2025 12:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 frikandel zou ook wel heel karig zijn..
Dus 10x100 huizen. Ja, ik denk dat daar wel ruimte voor moet zijn.quote:
FOK!Stokquote:Op maandag 5 mei 2025 12:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zit er meer mee dat hij voor wikipedia kiest en niet de mooie Fok!stok site
kat is toch 1 van de notoire zeikerds die dat hele topic om zeep hebben geholpen?quote:Op maandag 5 mei 2025 12:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zit er meer mee dat hij voor wikipedia kiest en niet de mooie Fok!stok site
hoeveel frikandellen kan je aan?quote:Op maandag 5 mei 2025 12:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 frikandel zou ook wel heel karig zijn..
geen zorgen er zijn nu nog zeikers daar die vinden dat als mensen het spelletje spelen binnen de ruimte van de regels er alsnog valsgespeeld wordtquote:Op maandag 5 mei 2025 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kat is toch 1 van de notoire zeikerds die dat hele topic om zeep hebben geholpen?
Kat is juist één van de eersten die van het schip sprong toen het om zeep werd geholpen.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kat is toch 1 van de notoire zeikerds die dat hele topic om zeep hebben geholpen?
nooit geprobeerd eigenlijk.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hoeveel frikandellen kan je aan?
oh, dat geloof ik best.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geen zorgen er zijn nu nog zeikers daar die vinden dat als mensen het spelletje spelen binnen de ruimte van de regels er alsnog valsgespeeld wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |