met extra curryquote:Op maandag 5 mei 2025 12:56 schreef Nattekat het volgende:
Verdorie, nu heb ik trek in een frikandelbroodje.
Bestaat dat nog?quote:Op maandag 5 mei 2025 12:57 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ik had een Paiq account aangemaakt vorige week
Dank voor de herinnering in m'n mail Paiq.
Tijd dat de stok internationaal gaat en ook in Scandinavië rond gaat.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
het valt me trouwens nog mee dat @:fogel de stok niet heeft meegenomen op kroegentocht
hij mag overal heenquote:Op maandag 5 mei 2025 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tijd dat de stok internationaal gaat en ook in Scandinavië rond gaat.
Regels zijn er om gebroken te worden.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij mag overal heen
mits bij binnen 24 uur weer in nederland geplaatst wordt
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 5 mei 2025 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Regels zijn er om gebroken te worden.
En het is grappig om te zien hoe iedereen dan over de rooie gaat.
dat denkt flint ook iddquote:
Flint lijkt me een intelligente jongen.quote:
nja, ik heb niet beweerd dat het goed zou klinkenquote:
kon marco even shinenquote:Op maandag 5 mei 2025 13:23 schreef Koen66 het volgende:
Ah in Wageningen werd de plechtigheid ook verstoord door van die kansloze elementen.
Het is maar goed dat je hier niet woontquote:Op maandag 5 mei 2025 13:23 schreef Koen66 het volgende:
Ah in Wageningen werd de plechtigheid ook verstoord door van die kansloze elementen.
Kan de handhaving weer een zakcentje bijverdienenquote:Op maandag 5 mei 2025 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Mooi wel hoe iedereen weer denkt te kunnen parkeren hier in de wijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |