quote:Op maandag 5 mei 2025 10:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, precies wat bij je past, toch schat?
ZIT EENS NIET ZO MET MIJN PRIVE TE STROOIENquote:
Piep!quote:
Vijf caafs in het zitje van je winkelwagentje die het Horst Wessel-lied aanheffen.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vergeet het brandende kruis niet, maar dat mag eigenlijk niet meer, want dan is er wel een gevaar dat ik de winkel plat brand. Flauw he?
Iedereen wist hier al van hoor.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ZIT EENS NIET ZO MET MIJN PRIVE TE STROOIEN
waar?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm, de aardbeien zijn in de aanbieding
Dan gaan ze direct naar de auto en moeten ze daar maar even wachtenquote:Op maandag 5 mei 2025 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vijf caafs in het zitje van je winkelwagentje die het Horst Wessel-lied aanheffen.
Het waren zes werkloze soldaten cavia'squote:Op maandag 5 mei 2025 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vijf caafs in het zitje van je winkelwagentje die het Horst Wessel-lied aanheffen.
Dat maakt het niet goedquote:
Zie je alleen zo'n witte puntmuts door de supermarkt heen trippelen.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zet je dan ook je witte puntmuts op bij de kassa?
Wat dan wel?quote:
Time-out (wel met een stronkje broccoli)quote:Op maandag 5 mei 2025 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan gaan ze direct naar de auto en moeten ze daar maar even wachten
Lidl, 500 gram voor 2,79quote:
Eten.quote:
nicequote:Op maandag 5 mei 2025 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lidl, 500 gram voor 2,79
Graag gedaan
Heb vorige jaar aardbeien van de boer gehaald in zo boerderij winkel, zat geen smaak aan maar wel de hoofdrpijs betalen.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moet je ze bij de kraam (van de boer) halen, of in de Betuwe, of uit eigen tuin.
Oberstürmfeldwebel Wattenschijfje.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het waren zes werkloze soldaten cavia's
Zo'n kinderwinkelwagentje erbijquote:Op maandag 5 mei 2025 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie je alleen zo'n witte puntmuts door de supermarkt heen trippelen.
Waarom wil je mijn leuke weetjes voor jezelf houden?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik leer hier iedere dag nieuwe dingen. Heb je nog meer leuke weetjes? Mag ook via DM.
Ja, anders gaan ze de auto verbouwenquote:Op maandag 5 mei 2025 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Time-out (wel met een stronkje broccoli)
OKE SORRY HOORquote:Op maandag 5 mei 2025 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb vorige jaar aardbeien van de boer gehaald in zo boerderij winkel, zat geen smaak aan maar wel de hoofdrpijs betalen.
Ik ga niet helemaal naar de betuwe rijden voor een bakkie aardbeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |