Broccoli houdt ook van jou.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de hele week alleen maar broccoli met gehakt
Zijn ze al een beetje lekker?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm, de aardbeien zijn in de aanbieding
Moet je ze bij de kraam (van de boer) halen, of in de Betuwe, of uit eigen tuin.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aan de aardbeien van tegenwoordig zit weinig smaak, in de aanbieding of niet.
Echte lekkere aardbeien heb ik al jaren niet meer gehad.
Ik heb een weekje geleden Hollandse aardbeien gekocht en die waren wel hdpquote:
Nou, precies wat bij je past, toch schat?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n leven alsof je een SBS6 zaterdagavond spelshow binnenstapt.
Ik had ooit Spaanse van de Lidl en dat waren net rode kiezelstenen.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een weekje geleden Hollandse aardbeien gekocht en die waren wel hdp
Gelukkig wel ja.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij houden allemaal van broccoli.
quote:Op maandag 5 mei 2025 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die azijnbeien. (in de aanbieding)
quote:
Ik koop nooit buitenlandse aardbeienquote:Op maandag 5 mei 2025 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had ooit Spaanse van de Lidl en dat waren net rode kiezelstenen.
Waar jij zo ongeveer woont had je veel kersenquote:Op maandag 5 mei 2025 10:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moet je ze bij de kraam (van de boer) halen, of in de Betuwe, of uit eigen tuin.
Heb jij tijd om daarop te letten?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik koop nooit buitenlandse aardbeien
Of sperziebonen uit Egypte of wat dan ook![]()
Alleen met zo'n Nederlands vlaggetje
Zet je dan ook je witte puntmuts op bij de kassa?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hier vlakbij ja.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar jij zo ongeveer woont had je veel kersen
ik ben trots op jequote:Op maandag 5 mei 2025 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb daar ook menig kilootje gehaaldquote:Op maandag 5 mei 2025 10:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, hier vlakbij ja.Als die kraam er weer staat dan ga ik ze altijd wel halen als ik langs de kraam kom.
Jazeker.quote:
quote:
Ze woont in Pulaski ja.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zet je dan ook je witte puntmuts op bij de kassa?
Vergeet het brandende kruis niet, maar dat mag eigenlijk niet meer, want dan is er wel een gevaar dat ik de winkel plat brand. Flauw he?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zet je dan ook je witte puntmuts op bij de kassa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |