Jawel hoor dat ding zit vlakbij mijn huis.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is de sirene niet dicht bij je huis geplaatst..
hier redelijk dichtbij dus hoor ik met de radio op normaal niveau het nieuws niet zo duidelijk
Met al dat geprocedeer zodra je ook maar een vinger uitsteekt naar een stuk groen buiten de bebouwde kom krijg je al snel dat de enige manier is om mensen nog te kunnen huisvesten zoiets is. Elk stukje braakliggende grond binnen de bebouwde kom is perfect voor een hoge flat.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:14 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon over flats neerzetten, willen ze hier ook, op de groenstroken rondom de voorweg
is dat zo? ik ben niet heel erg op de hoogte van alle bouwwerkzaamheden in de regio..quote:Op maandag 5 mei 2025 12:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In Zoetermeer lijkt vaak ieder bouwproject te falen
Oja?quote:Op maandag 5 mei 2025 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je wat het probleem met Nederland is? Iedereen vindt dat ze recht hebben op een tuin luchtplaats. En een parkeerplaats voor de deur.
2 parkeerplaatsen graagquote:Op maandag 5 mei 2025 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je wat het probleem met Nederland is? Iedereen vindt dat ze recht hebben op een tuin luchtplaats. En een parkeerplaats voor de deur.
De rand van die wijk ligt hemelsbreed meer dan een kilometer van dat duingebied af.quote:
ahquote:Op maandag 5 mei 2025 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De rand van die wijk ligt hemelsbreed meer dan een kilometer van dat duingebied af.
nee, 3 eigen garages, en een 3x te grote woning + tuinquote:Op maandag 5 mei 2025 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit lijkt me een prima stimulans om als armlastige en kansloze wat beter je best te doen qua werk.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:18 schreef bitterbal het volgende:
Hadden ze daar bij Den Haag centraal ook gedaan. Die ontwikkelaars. beloofd dat er 30% sociale woningbouw in die toren zou komen. Nadat alles goedgekeurd was bleek dat ineens toch niet haalbaar
Gelukkig zijn er nu strengere regels.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:18 schreef bitterbal het volgende:
Hadden ze daar bij Den Haag centraal ook gedaan. Die ontwikkelaars. beloofd dat er 30% sociale woningbouw in die toren zou komen. Nadat alles goedgekeurd was bleek dat ineens toch niet haalbaar
De wijk Entree is nou niet een voorbeeld van daadkracht. En benieuwd hoe het gaat met die nieuwe wijk bij het Maximaplein waar ze laatst van alles gekapt hebbenquote:Op maandag 5 mei 2025 12:18 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat zo? ik ben niet heel erg op de hoogte van alle bouwwerkzaamheden in de regio..
de flat achter mijn flat wordt toch gebouwd, ondanks dat ze niet genoeg verkocht kregen..
bij de praxis is een woonwijk uit de grond gestampt en daar in de buurt komt nog een zooi extra woningen (edisonpark) op lege grasvelden
stuur m hier ook even langsquote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijkt me een prima stimulans om als armlastige en kansloze wat beter je best te doen qua werk.
Beter Gerard Joling, die komt openlijk uit voor z'n politieke sympathiequote:
Lijkt me zo lekker de Nederlandse sores achter je te kunnen laten.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:18 schreef bitterbal het volgende:
Nou ja daar had ik ook geen last vanquote:Op maandag 5 mei 2025 12:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Lijkt me zo lekker de Nederlandse sores achter je te kunnen laten.
quote:Op maandag 5 mei 2025 12:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij mag ook komen hoor
als je het refrein maar kent van we will rock youDie eerste ken ik wel, die tweede is lastiger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
moet je t daarmee wel eens zijn....quote:Op maandag 5 mei 2025 12:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beter Gerard Joling, die komt openlijk uit voor z'n politieke sympathie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |