SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Zonder wrijving geen glans
trui en jasquote:Op zondag 4 mei 2025 08:32 schreef LTVDK het volgende:
Gisteren nog lekker zweten in korte broek en nu ben ik nog aan het bedenken of ik zo een trui en jas aan moet
Weet niet of dat misschien te warm is met lopenquote:
Hier heb je zelfs een paraplu nodig op het moment.quote:Op zondag 4 mei 2025 08:32 schreef LTVDK het volgende:
Gisteren nog lekker zweten in korte broek en nu ben ik nog aan het bedenken of ik zo een trui en jas aan moet
Ik heb vannochtend 45 min op de loopband gedaanquote:Op zondag 4 mei 2025 08:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of dat misschien te warm is met lopen
Hoeveel stapjes?quote:Op zondag 4 mei 2025 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb vannochtend 45 min op de loopband gedaan
Matigquote:Op zondag 4 mei 2025 08:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier heb je zelfs een paraplu nodig op het moment.
Goed bezig, de hapjes terugverdienenquote:Op zondag 4 mei 2025 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb vannochtend 45 min op de loopband gedaan
Lokaal buitje dan. Hier nog geen druppel gezien.quote:Op zondag 4 mei 2025 08:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier heb je zelfs een paraplu nodig op het moment.
Was even 5 minuutjesquote:Op zondag 4 mei 2025 08:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lokaal buitje dan. Hier nog geen druppel gezien.
ja probeer alleen nog maar water en groene thee te drinken. Lukt niet elke dag. Gisteren had ik een blikje ice tea peachquote:
komt er iets speciaals?quote:Op zondag 4 mei 2025 08:52 schreef Haags het volgende:
Ga straks even vliegtuigspotten bij Schiphol denk ik.
Weet je waar Bridget Maaslandquote:Op zondag 4 mei 2025 08:52 schreef Haags het volgende:
Ga straks even vliegtuigspotten bij Schiphol denk ik.
Ga je hem ook nog aansluiten en aanzetten?quote:
dat weet ik nog nietquote:Op zondag 4 mei 2025 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je hem ook nog aansluiten en aanzetten?
Dacht dat je dat gisteren al zou gaan doenquote:
Inmiddels is dat buitje hier ook langs geweest.quote:
Zou kunnen ja.quote:Op zondag 4 mei 2025 00:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat de Belgen ons landje jarenlang bezet hebben gehouden?
Proleten die op zondag klusherrie maken.quote:
Ga je dat dan ook doen?quote:
kloptquote:Op zondag 4 mei 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat je dat gisteren al zou gaan doen
Hey Katjequote:
Weer uitstelgedragquote:
Maar wel stipt 09.45 een kwartier lang met die klokken rammen om het volk op te trommelenquote:
Op grond van artikel 3 van de Zondagswet is het verboden om op zondagen geluid te maken dat op een afstand van meer dan 200 meter hoorbaar is, overtreders riskeren een gevangenisstraf van drie dagen.quote:
gelukkig gebeurd dat neitquote:Op zondag 4 mei 2025 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op grond van artikel 3 van de Zondagswet is het verboden om op zondagen geluid te maken dat op een afstand van meer dan 200 meter hoorbaar is, overtreders riskeren een gevangenisstraf van drie dagen.
hier ook geen regen maar wel woei. Als is hij nu gaan liggen. Ik ga lekker m’n bed uit en een joggingpak aantrekken.quote:Op zondag 4 mei 2025 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Katje![]()
Valt hier wel mee met de woei en ook geen regen ( zo hebben we gelijk het weerpraatje weer gehad)
Heeerlijk die rust.quote:Op zondag 4 mei 2025 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op grond van artikel 3 van de Zondagswet is het verboden om op zondagen geluid te maken dat op een afstand van meer dan 200 meter hoorbaar is, overtreders riskeren een gevangenisstraf van drie dagen.
Zou stemmen.quote:Op zondag 4 mei 2025 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Afkickverschijnselen van de muffins?quote:Op zondag 4 mei 2025 10:04 schreef Nattekat het volgende:
De hoofdpijn van gisteravond is niet verdwenen
Zou dat niet moeten starten direct na het stoppen?quote:Op zondag 4 mei 2025 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afkickverschijnselen van de muffins?
Het wordt dertien graden vandaag.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:10 schreef UitStraling het volgende:
Straks tijdens de dodenherdenking gaat de thermometer in de kont van Nederland, wat denken jullie?
Dat je al aan het voorsorteren bent op iets.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:10 schreef UitStraling het volgende:
Straks tijdens de dodenherdenking gaat de thermometer in de kont van Nederland, wat denken jullie?
Geen idee. Misschien was de late kwalificatie de nekslag voor je.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou dat niet moeten starten direct na het stoppen?
Als het gaat regenen kun je maar beter een pluutje bij je hebben.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat je al aan het voorsorteren bent op iets.
Ja ga maar lief spelen. Wie weet krijg je dan wel een beloning aan het eind van de dag omdat je zo lief gespeeld hebtquote:Op zondag 4 mei 2025 10:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hier ook geen regen maar wel woei. Als is hij nu gaan liggen. Ik ga lekker m’n bed uit en een joggingpak aantrekken.![]()
Broodjes afbakken en verder met m’n LEGO.ik klink wel 12
Ja, ik kom dan normaal gesproken gewoon werkenquote:
Ik had er daarvoor al last van.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien was de late kwalificatie de nekslag voor je.
Ik vergeet het niet, heb er gewoon geen zin in en verdring het.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:13 schreef mschol het volgende:
https://www.ibood.com/nl/(...)140-x-200-cm/2356956
voor de mensen die vergeten hun dekbed op te maken 's avonds laat
Alicequote:Op zondag 4 mei 2025 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://shop.nationalarch(...)-in-18-young-lives-1
ook valide redenen voor die 'deal' (geen idee namelijk of het wel echt een deal is)quote:Op zondag 4 mei 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vergeet het niet, heb er gewoon geen zin in en verdring het.
Dotjequote:
Jaquote:Op zondag 4 mei 2025 10:10 schreef UitStraling het volgende:
Dikke kansquote:Op zondag 4 mei 2025 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ga maar lief spelen. Wie weet krijg je dan wel een beloning aan het eind van de dag omdat je zo lief gespeeld hebt
Jij dacht ik wil nog een keer, dus vandaag maar weer lief spelenquote:Op zondag 4 mei 2025 10:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dikke kanskreeg ik gisteren ook.
toen was ik ook al zo lief geweest.
Hier ook zon dan weer zon weg, dan weer zon, dan weer terug , En maar maar 11 graden dus echt warm is het nietquote:Op zondag 4 mei 2025 10:34 schreef Nattekat het volgende:
Mij is vandaag een sombere koude dag beloofd vandaag.
De zon schijnt.
Nouquote:Op zondag 4 mei 2025 10:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dikke kanskreeg ik gisteren ook.
toen was ik ook al zo lief geweest.
Ach, je bent in ieder geval in beweging. Al mijn stappen van vandaag zijn bed -> wc -> keuken -> bank.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Niet vooruit te branden met klimmen vandaag.
Over een poosje hebben we Hamas en IS dag, is het nog veel gezelliger.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ouden-om-zondagsrust
elke 7 jaar weer dit gezeik
Ja, vanavond waarschijnlijk een dikke zalmquote:Op zondag 4 mei 2025 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij dacht ik wil nog een keer, dus vandaag maar weer lief spelen
Hoe heb jij er last van dat een groep mensen ver bij jou vandaan, op een ander moment stil staat hierbij?quote:Op zondag 4 mei 2025 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ouden-om-zondagsrust
elke 7 jaar weer dit gezeik
quote:Op zondag 4 mei 2025 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, vanavond waarschijnlijk een dikke zalm
Hier (in de BB) is er wel dodenherdenking vandaag. Ik denk dat er maar een paar uitzonderingen zijn en ik heb daar inderdaad ook geen last van.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe heb jij er last van dat een groep mensen ver bij jou vandaan, op een ander moment stil staat hierbij?
Wat dacht jij dan?quote:
Hier tot nu toe ook. En dat zijn er al 780quote:Op zondag 4 mei 2025 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, je bent in ieder geval in beweging. Al mijn stappen van vandaag zijn bed -> wc -> keuken -> bank.
dit en ten tweede door schrikkeljaar is het niet om de 7 jaarquote:Op zondag 4 mei 2025 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe heb jij er last van dat een groep mensen ver bij jou vandaan, op een ander moment stil staat hierbij?
Een lekkere massage of zoquote:
Oh dat krijg ik nooitquote:
Mogguhquote:
Moest lachenquote:Op zondag 4 mei 2025 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, vanavond waarschijnlijk een dikke zalm
Sommigen zijn wat strikter dan anderen, het is wat het is.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hier (in de BB) is er wel dodenherdenking vandaag. Ik denk dat er maar een paar uitzonderingen zijn en ik heb daar inderdaad ook geen last van.
Volgens Garmin sliep ik gister om 21.00u alquote:
dat was een goed slaapje danquote:Op zondag 4 mei 2025 11:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens Garmin sliep ik gister om 21.00u al
Maar toen hing ik onderuit gezakt op se bank met een wijntje
Slapenquote:
Zondagsrust heb je iedere week al. Mensen die het niet op kunnen brengen om ééns in de 365 weken uitgerekend de Dodenherdenking op zondag te zien plaatsvinden, hoef ik niets mee te maken te hebbenquote:Op zondag 4 mei 2025 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja het was dat ik op de eerste rij in de schouwburg zat anders had ik ook graag mijn oogjes dicht gehad om 21uquote:
Goed dat je het vraagtquote:Op zondag 4 mei 2025 11:43 schreef Moeraskat het volgende:
Wanneer vertrekt de bus en mag ik ook mee?
Ben toe aan een leuke roadtrip en durf alleen met jullie.
Onze opa's wel. Die van hen niet.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kunnen we rest van de middag over hebben welke doden we allemaal wel en niet mogen herdenken.
ja dat doe ik ook altijd als ik met de bus gaquote:Op zondag 4 mei 2025 11:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Goed dat je het vraagt
Ik moet mijn fietsbanden nog oppompen.![]()
Moeraskat heeft het over dat plaatje in de OP..quote:Op zondag 4 mei 2025 11:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat doe ik ook altijd als ik met de bus ga
de opa's van mijn opa's leefden niet meer toen 4 mei een herdenkingsmoment werdquote:
Dat heeft niks te maken met opbrengen, maar dat jij geloof niet begrijpt.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zondagsrust heb je iedere week al. Mensen die het niet op kunnen brengen om ééns in de 365 weken uitgerekend de Dodenherdenking op zondag te zien plaatsvinden, hoef ik niets mee te maken te hebben
Die bus staat alweer een tijdje stil geloof ik. Die wacht ook nog wel even op @Moeraskatquote:Op zondag 4 mei 2025 11:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moeraskat heeft het over dat plaatje in de OP..
Bij de roadtripbus zie je een fiets met mijn Freddie UI
ja zo kom ik ook altijd op associaties uitquote:Op zondag 4 mei 2025 11:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, misschien is dat het wel ook.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met opbrengen, maar dat jij geloof niet begrijpt.
Niks mis mee, maar je zal je er maar zorgen om maken.
Ik ga vandaag eens gedode terroristen die graag met baby's en borsten voetballen gedenken.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kunnen we rest van de middag over hebben welke doden we allemaal wel en niet mogen herdenken.
Ik zit ook nog niet in die busquote:Op zondag 4 mei 2025 11:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, de pro Pallie mafketels gaan de boel weer kapen.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga vandaag eens gedode terroristen die graag met baby's en borsten voetballen gedenken.
Wat ik zou een andere kater zoeken hoorquote:
En dan zeggen dat ik geloof niet begrijp. Pot ketel.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, de pro Pallie mafketels gaan de boel weer kapen.
Ik had graag een mandje voorop mijn fiets. Pas jij mooi inquote:
Jammer dat het aan moed ontbreekt en de middelen bij Justitie om er iets aan te doen, vanuit het oogpunt van fatsoen en beschaving.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, de pro Pallie mafketels gaan de boel weer kapen.
Ik tel even tot tien.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
de opa's van mijn opa's leefden niet meer toen 4 mei een herdenkingsmoment werd
9 8 7 6 5 3 2 1quote:
Ach, liever dat dan mensen die dodenherdenking kapen voor 'hun' probleem.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zondagsrust heb je iedere week al. Mensen die het niet op kunnen brengen om ééns in de 365 weken uitgerekend de Dodenherdenking op zondag te zien plaatsvinden, hoef ik niets mee te maken te hebben
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn, ook zat gelovigen, die moord en verkrachting goed praten. Zolang het maar om "de ander" gaat.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ik geloof niet begrijp. Pot ketel.
als ze gewoon tijdig afzeggen zou ik er niets over melden.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:02 schreef bitterbal het volgende:
als jullie met een vriend/vriendin hebben afgesproken om te gaan eten en die zegt af omdat hij/zij waarschijnlijk iemand anders heeft gevonden om mee te gaan eten zou je daar dan wat van zeggen of denken laat maar
en ineens zitten we weer op hetzelfde spoorquote:Op zondag 4 mei 2025 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn, ook zat gelovigen, die moord en verkrachting goed praten. Zolang het maar om "de ander" gaat.
Ik noem een Hasan Piker.
Dit lijkt grotendeels voort te komen uit geloof. Ik begrijp dit niet, en ik accepteer dit niet.
Ja tegen AZ. KUNNEN we van winnenquote:Op zondag 4 mei 2025 12:02 schreef Karzai het volgende:
gelukkig wordt er wel gewoon gevoetbald vandaag
Voor een deel moed, maar zitten er ook zat bij die er achter staan. Helaas.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jammer dat het aan moed ontbreekt en de middelen bij Justitie om er iets aan te doen, vanuit het oogpunt van fatsoen en beschaving.
ja uurtje geleden en de afspraak is 7 uurquote:Op zondag 4 mei 2025 12:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ze gewoon tijdig afzeggen zou ik er niets over melden.
als ze afzeggen met een kutsmoesje of last minute dan wel
Verschil is dat het wel in mijn buurt is, ik geef het tuig namelijk les.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en ineens zitten we weer op hetzelfde spoor
lijkt mij best lastigquote:Op zondag 4 mei 2025 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verschil is dat het wel in mijn buurt is, ik geef het tuig namelijk les.
Zal wel weer leuk worden dinsdag.
Is die ander stervende of alleen deze week in het land ofzo?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:02 schreef bitterbal het volgende:
als jullie met een vriend/vriendin hebben afgesproken om te gaan eten en die zegt af omdat hij/zij waarschijnlijk iemand anders heeft gevonden om mee te gaan eten zou je daar dan wat van zeggen of denken laat maar
Begrijpen ze jou wel?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verschil is dat het wel in mijn buurt is, ik geef het tuig namelijk les.
Zal wel weer leuk worden dinsdag.
nou das mijn vermoede dat zij liever met een ander gaat eten .Op zondag is er altijd een avond markt en daar is ze al heen en ze gaat daar eten zegt ze. Dat doet ze denk ik niet alleenquote:Op zondag 4 mei 2025 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is die ander stervende of alleen deze week in het land ofzo?
En ze vraagt niet of jij daarheen wil komen?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou das mijn vermoede dat zij liever met een ander gaat eten .Op zondag is er altijd een avond markt en daar is ze al heen en ze gaat daar eten zegt ze. Dat doet ze denk ik niet alleen
Onwetendheid, naïviteit, antisemitisme en tegen elke prijs willen "deugen"quote:Op zondag 4 mei 2025 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor een deel moed, maar zitten er ook zat bij die er achter staan. Helaas.
in NL is dat 8u van te voren... geen idee hoe laat het bij jou was een uur geledenquote:Op zondag 4 mei 2025 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja uurtje geleden en de afspraak is 7 uur
quote:Op zondag 4 mei 2025 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Er is hier een dode gevonden in het boswaarschijnlijk iemand die z'n hond uitliet.
Wat voor iets?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Er is hier een dode gevonden in het boswaarschijnlijk iemand die z'n hond uitliet.
ohquote:Op zondag 4 mei 2025 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat ze wil zeggen dat ze een uurtje geleden heeft afgezegd en dat de afspraak tien minuten geleden was.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
in NL is dat 8u van te voren... geen idee hoe laat het bij jou was een uur geleden
Jammer dat bijna de hele lagere vormen van onderwijs bestaat uit radicaal linkse vrouwen. Ik gebruik hier expres radicaal ipv extreem, aangezien het geen communisten zijn.quote:
Nee ze zegt dat we morgen kunnen gaan eten.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ze vraagt niet of jij daarheen wil komen?
ja tis nu 5 dus rond 4 zei ze datquote:Op zondag 4 mei 2025 12:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
in NL is dat 8u van te voren... geen idee hoe laat het bij jou was een uur geleden
Zo'n blaffend ding op vier poten dat paardenstront eet en z'n neus in je kruis duwt.quote:
kan je niet aan andere groepen les geven?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat bijna de hele lagere vormen van onderwijs bestaat uit radicaal linkse vrouwen. Ik gebruik hier expres radicaal ipv extreem, aangezien het geen communisten zijn.
Stond 1,5 jaar terug wel op het punt van opstappen hierdoor. Gelukkig was er 1 teamleider aanwezig die niet volslagen laf is.
3 uur vooraf vind ik nog wel okequote:
ja daarom onthoud ik niet meer want ik zit er altijd naastquote:
Afgunst, zelfhaat.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onwetendheid, naïviteit, antisemitisme en tegen elke prijs willen "deugen"
Ik zou het jammer vinden maar als ze meteen vraagt of het morgen ook kan is het wel oké.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2025 11:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had graag een mandje voorop mijn fiets. Pas jij mooi in
Maar @:kwiwi moet eens een keer gaan aanpassen, als ze daar uberhaupt zin in heeft. Ook Zwabber kan er nog we bij bij en misschien nog wel meer (Luctor bijvoorbeeld)
ik persoonlijk niet nee. als de ander met iemand op een evenement is en daar gaat eten dan is dat mooi voor die anderquote:
quote:Op zondag 4 mei 2025 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n blaffend ding op vier poten dat paardenstront eet en z'n neus in je kruis duwt.
Zit ik weleens aan te denken, maar het gras is niet altijd groener aan de overkant.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je niet aan andere groepen les geven?
nou ja heb nog niet gereageerd. Laatste tijd komt het alleen maar van mij uit. Als ik niet app hoor ik niets van haar. en vandaag appte ze ineens wat ik ging doen dus overdag regen. Dus stelde voor omdat savonds te gaan eten zei ze ja is goed. En dan ineens blijkt ze toch met iemand anders te gaan.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou het jammer vinden maar als ze meteen vraagt of het morgen ook kan is het wel oké.
Yups en ik vind het vrij bizar en gevaarlijk dat zo weinig mensen dit echt doorhebben.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Afgunst, zelfhaat.
Zoveel dat er achter zit.
quote:Op zondag 4 mei 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weleens mensen gehad die afzeggen terwijl ik op het punt stond om ze op te halen op het station en de lasagne zo de oven in kon.dat had iets eerder gemogen.
Nee maar zou toch wel een verschil moeten maken. Denk als je ze als tuig omschrijft het eigenlijk al een beetje te laat is?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit ik weleens aan te denken, maar het gras is niet altijd groener aan de overkant.
ja dat vind ik dus idd wel asociaalquote:Op zondag 4 mei 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weleens mensen gehad die afzeggen terwijl ik op het punt stond om ze op te halen op het station en de lasagne zo de oven in kon.dat had iets eerder gemogen.
Heb je toen wel alles lekker zelf opgegeten?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Gemiddelde mens is dan ook niet erg intelligent.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yups en ik vind het vrij bizar en gevaarlijk dat zo weinig mensen dit echt doorhebben.
Er rust een zware taak op onze schouders.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gemiddelde mens is dan ook niet erg intelligent.
laat maar zitten joh, dweilen met de kraan openquote:Op zondag 4 mei 2025 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er rust een zware taak op onze schouders.
Ik geef al jaren les aan groepen waarvan je weet dat er een paar de bak in draaien, ja. Denk dat de term tuig wel geschikt is voor drugshandelaren, mishandelaars, overvallers etc.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar zou toch wel een verschil moeten maken. Denk als je ze als tuig omschrijft het eigenlijk al een beetje te laat is?
Dat lijkt me heel erg naar. Fijn dat het nu wel erkend wordt (als ik het goed begrijp tenminste).quote:Op zondag 4 mei 2025 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet wel dat het voor mij oma en haar familie het een issue was dat hun vader, die in de oorlog vermist is geraakt, niet als oorlogsslachtoffer werd erkend door de overheid. Hebben ze lang voor moeten vechten.
Moest er aan denken toen ik vorige maand oma haar uitvaart had en ze werd bijgezet in het familiegraf. Blij dat hij er tegenwoordig ook op staat, al ligt hij er niet.
Knap dat je dat kuntquote:Op zondag 4 mei 2025 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geef al jaren les aan groepen waarvan je weet dat er een paar de bak in draaien, ja. Denk dat de term tuig wel geschikt is voor drugshandelaren, mishandelaars, overvallers etc.
Zitten ook prima kinderen bij, uiteraard. Maar die lijden wel onder de rest. Is ook een reden dat ik er nog ben. Deze kinderen hebben hulp nodig.
zeg je dat welles tegen ze, dat je denkt dat dat is waar ze eindigen?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geef al jaren les aan groepen waarvan je weet dat er een paar de bak in draaien, ja. Denk dat de term tuig wel geschikt is voor drugshandelaren, mishandelaars, overvallers etc.
Zitten ook prima kinderen bij, uiteraard. Maar die lijden wel onder de rest. Is ook een reden dat ik er nog ben. Deze kinderen hebben hulp nodig.
Van de generatie die hem gekend heeft, leven er nog 2. Weet dat zij er veel waarde aan hechten.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel erg naar. Fijn dat het nu wel erkend wordt (als ik het goed begrijp tenminste).
Respect voor jou.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou wat zijn zeg.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zeg je dat welles tegen ze, dat je denkt dat dat is waar ze eindigen?
Dat is ook wel logisch. Al blijft het wel familie.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van de generatie die hem gekend heeft, leven er nog 2. Weet dat zij er veel waarde aan hechten.
Voor de rest van ons, betekent het natuurlijk minder.
You are a better man than I.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie dit binnen anderhalve seconde aan welke kleuter, peuter en puber dan ook.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou wat zijn zeg.
"Pietje! Astronaut, jij wordt 94."
"Eefje! Jij wordt de nieuwe topvrouw van de Shell."
"Klaas! Jij ligt voor je dertigste met 6 kogels in je bast meet je neus omhoog."
Gezellig schooldagje allen![]()
Al de wurmpjes om kwart over drie lijkbleek naar huis
ik had ooit een leraar op het mbo die mij kansloos noemdequote:Op zondag 4 mei 2025 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou wat zijn zeg.
"Pietje! Astronaut, jij wordt 94."
"Eefje! Jij wordt de nieuwe topvrouw van de Shell."
"Klaas! Jij ligt voor je dertigste met 6 kogels in je bast met je neus omhoog."
Gezellig schooldagje allen![]()
Al de wurmpjes om kwart over drie lijkbleek naar huis
dat wisten we al ver voor de post van kaneelquote:
Wist die leraar van Takkie en Badr?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had ooit een leraar op het mbo die mij kansloos noemde![]()
Dus ik dat thuis vertellen , kwamen mijn ouders verhaal halen op school. dat vond ik nog het ergste
Okee Nattekatquote:Op zondag 4 mei 2025 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie dit binnen anderhalve seconde aan welke kleuter, peuter en puber dan ook.
Nou zeg.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat wisten we al ver voor de post van kaneel
Hmm, niet op die manier. Je kunt dezelfde boodschap ook anders verpakken.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zeg je dat welles tegen ze, dat je denkt dat dat is waar ze eindigen?
Maar is het ook uitgekomen?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus ik dat thuis vertellen , kwamen mijn ouders verhaal halen op school. dat vond ik nog het ergste
Beetje huisjes melken en in de zon liggen. Dacht dat het wel minder konquote:
quote:
Hehe, begrijpelijk wel.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo erg . Heb dat thuis niet verteld omdat ik wilde dat daar iets mee gebeurde. Mijn ouders namen het wat serieuzer :pquote:Op zondag 4 mei 2025 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, begrijpelijk wel.
Snap dat een docent soms iets zegt uit frustratie, boosheid, machteloosheid wat dan ook. Moet je ook niet al te zwaar aan tillen.
Alleen als kind is dat lastig in te schatten.
* TheStigsDutchCousin even op bezoek komtquote:Op zondag 4 mei 2025 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou das aan andere om te beoordelen eigenlijk
quote:Op zondag 4 mei 2025 12:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin even op bezoek komt
Op het MBO viel een leraar een leerling aan zelfsquote:Op zondag 4 mei 2025 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, begrijpelijk wel.
Snap dat een docent soms iets zegt uit frustratie, boosheid, machteloosheid wat dan ook. Moet je ook niet al te zwaar aan tillen.
Alleen als kind is dat lastig in te schatten.
Mijn bloedeigen oma zei regelmatig tegen me dat ik voor galg en rad op zou groeien, dat vertelde ze tegen iedereen.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou das aan andere om te beoordelen eigenlijk
Zou ook wel op de stoep staan als vader.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo erg . Heb dat thuis niet verteld omdat ik wilde dat daar iets mee gebeurde. Mijn ouders namen het wat serieuzer :p
Had ze er toch kijk op!quote:Op zondag 4 mei 2025 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn bloedeigen oma zei regelmatig tegen me dat ik voor galg en rad op zou groeien, dat vertelde ze tegen iedereen.
Damn. Hoe kwam dat zo?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op het MBO viel een leraar een leerling aan zelfs
En wat scheelt het..?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn bloedeigen oma zei regelmatig tegen me dat ik voor galg en rad op zou groeien, dat vertelde ze tegen iedereen.
oh dat weet ik eigenlijk niet meer zo goed. Ik spijbelde wel dacht ik en had weinig interesse in de lesstof. Ben na 2 jaar daar ook gestopt trouwens. Was het MTRO . Toerisme.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou ook wel op de stoep staan als vader.
Zoiets kan een keer gebeuren, dus even over spreken dat het niet weer gebeurt.
Waarom had de docent het gezegd?
Een beetje van beide kanten, wat ik me er nog van herinner. De leraar was echt heel erg snel kwaad en de klas was niet al te best. Op een moment pakte hij er eentje vast bij hoofd en mond en stuurde hem de klas uit. Letterlijk.quote:
Kijk en nu ga je zelfs op vakantie tijdens vakantie, die kutleraren ook met hun doemdenken.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat weet ik eigenlijk niet meer zo goed. Ik spijbelde wel dacht ik en had weinig interesse in de lesstof. Ben na 2 jaar daar ook gestopt trouwens. Was het MTRO . Toerisme.
En nu ben je een verhuisde toeristquote:Op zondag 4 mei 2025 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat weet ik eigenlijk niet meer zo goed. Ik spijbelde wel dacht ik en had weinig interesse in de lesstof. Ben na 2 jaar daar ook gestopt trouwens. Was het MTRO . Toerisme.
Oh dat had ik op het volwassenenonderwijs ookquote:Op zondag 4 mei 2025 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 mei 2025 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk en nu ga je zelfs op vakantie tijdens vakantie, die kutleraren ook met hun doemdenken.
Oh, dat valt nog mee.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een beetje van beide kanten, wat ik me er nog van herinner. De leraar was echt heel erg snel kwaad en de klas was niet al te best. Op een moment pakte hij er eentje vast bij hoofd en mond en stuurde hem de klas uit. Letterlijk.
Mja. NOu goed moest wel wat doen van mijn ouders en kon niet naar HBO dus ben ik een jaar gaan werken in de horeca en toen ben ik met mijn slimme hoofd het zelfde gaan doen maar dan in Leiden. Ook weer mbo toerisme. recreatie. Nou ja dat liep helemaal dramatisch dus ben ik na 2 jaar ook weer gestoptquote:Op zondag 4 mei 2025 12:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En nu ben je een verhuisde toerist
quote:Op zondag 4 mei 2025 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat had ik op het volwassenenonderwijs ookWas van het gymn afgetrapt en moest toen 5 en 6 VWO in 1 jaar doen.
Maar toen kreeg ik een OV studentenkaart en ging letterlijk de wereld voor me open![]()
De vorm van onderwijs is niet voor iedereen geschikt helaas.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja. NOu goed moest wel wat doen van mijn ouders en kon niet naar HBO dus ben ik een jaar gaan werken in de horeca en toen ben ik met mijn slimme hoofd het zelfde gaan doen maar dan in Leiden. Ook weer mbo toerisme. recreatie. Nou ja dat liep helemaal dramatisch dus ben ik na 2 jaar ook weer gestopt
nee ik moest de afkortingen van vliegvelden uit mijn hoofd leren en toen in leiden was de lesstof dat je met 65 plussers niet moest gaan volleyballen als vorm van recreatiequote:Op zondag 4 mei 2025 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De vorm van onderwijs is niet voor iedereen geschikt helaas.
not surprised...quote:Op zondag 4 mei 2025 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar toen kreeg ik een OV studentenkaart en ging letterlijk de wereld voor me open![]()
Lolquote:Op zondag 4 mei 2025 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik moest de afkortingen van vliegvelden uit mijn hoofd leren en toen in leiden was de lesstof dat je met 65 plussers niet moest gaan volleyballen als vorm van recreatie
Ja dat, hij wist ook meteen dat hij wat fout had gedaan. Zei niets meer en na een paar minuten stuurde hij ons het lokaal uit. Hij werkte daarna nog wel gewoon.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog mee.
Je moet natuurlijk altijd uitkijken met aanraken van kinderen.
Ja goede vraag he. Maar wie heeft het antwoord?quote:Op zondag 4 mei 2025 11:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Goed dat je het vraagt
Ik moet mijn fietsbanden nog oppompen.![]()
Kloptquote:Op zondag 4 mei 2025 11:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij kan er niks aan doen.quote:
heeft die nieuwe nodig?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij kan er niks aan doen.hij heeft die onuitspreekbare ziekte in z’n vingers. Fi nog wat. Geen zin om te googelen.
fibromyalgie? O dan is het een ander verhaal. Wel vervelend voor hem.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij kan er niks aan doen.hij heeft die onuitspreekbare ziekte in z’n vingers. Fi nog wat. Geen zin om te googelen.
Oh neequote:Op zondag 4 mei 2025 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Oké is goed.quote:
ja datquote:Op zondag 4 mei 2025 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
fibromyalgie? O dan is het een ander verhaal. Wel vervelend voor hem.
waar gaan jullie naar toe?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:53 schreef Moeraskat het volgende:
@:kwiwi mag ik mee in de bus?pleeeeeeaaaseeee
Waarom mocht je niet gewoon mee of die iemand mee naar jullie afspraak?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ze zegt dat we morgen kunnen gaan eten.
Geen idee, dat vroeg ze niet.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom mocht je niet gewoon mee of die iemand mee naar jullie afspraak?
Vind er altijd wel wat van indien mensen afzeggen omdat ze een zelfde soort afspraak ineens hebben met een ander.
Das ellende.quote:
Multikwijt.quote:
Ik ook niet. Vind dat niet okéquote:Op zondag 4 mei 2025 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee, dat vroeg ze niet.
Ik zou dit niet doen bij andere
Ja blijkbaar gaat hij weg als ik naar een andere pagina ga. ;-;quote:
301 posts per pagina hebben, dan is dat probleem niet aan de orde.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja blijkbaar gaat hij weg als ik naar een andere pagina ga. ;-;
Te veel scrollen mobiel.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
301 posts per pagina hebben, dan is dat probleem niet aan de orde.
geen last van. mobiel zit ik zo goed als nooit op FOK!quote:
Dat heb ik nietquote:Op zondag 4 mei 2025 12:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
301 posts per pagina hebben, dan is dat probleem niet aan de orde.
En wat zijn je nieuwe plannen?quote:
om maar niet te spreken over de snelheid met laden als er een flinke zooi plaatjes worden geplaatstquote:
Geen last van.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:06 schreef mschol het volgende:
[..]
om maar niet te spreken over de snelheid met laden als er een flinke zooi plaatjes worden geplaatst(maar sowieso het laden dan is drama, of je nou een gbit verbinding hebt of niet..)
zeker als mensen plaatjes van 4000*3000 blijven plaatsen en niet even img=450 er bij zettenquote:Op zondag 4 mei 2025 13:06 schreef mschol het volgende:
[..]
om maar niet te spreken over de snelheid met laden als er een flinke zooi plaatjes worden geplaatst(maar sowieso het laden dan is drama, of je nou een gbit verbinding hebt of niet..)
maar dan wordt dat grote plaatje nog steeds geladen alleen door fok geresized tochquote:Op zondag 4 mei 2025 13:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
zeker als mensen plaatjes van 4000*3000 blijven plaatsen en niet even img=450 er bij zetten
Nou dat is het niet hoor.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:07 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan, hebben we andere standaarden wat betreft "werkbaar"
ja maar dan heb je in elk geval niet dat die pagina steeds verspringt.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:08 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan wordt dat grote plaatje nog steeds geladen alleen door fok geresized toch
quote:Op zondag 4 mei 2025 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zo alleen eten. weet nog niet wat. misschien sushi maar dat had ik eergisteren ook
Wij zijn mentaal bij je in deze zware tijd.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zo alleen eten. weet nog niet wat. misschien sushi maar dat had ik eergisteren ook
nee heb alleen met OK gereageerdquote:
Heb wel eens dat FOK! Mega traag is. Maar dan heeft iedereen er wel last van. Dus dat ligt dan niet aan mijn telefoon. (Gelukkig).quote:Op zondag 4 mei 2025 13:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar dan heb je in elk geval niet dat die pagina steeds verspringt.
Nogmaals ik zit weinig op mobiel om echt laadproblemen te zien
dankjequote:Op zondag 4 mei 2025 13:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij zijn mentaal bij je in deze zware tijd.
Je weet nu wel dat die persoon niet veel waarden hecht aan een afspraak. Dus als jij eens op het laatste moment moet afzeggen hoef je je niet schuldig te voelen.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb alleen met OK gereageerd![]()
maakt niet uit. even bedenken wat ik ga eten en verder gewoon thuis smurfen
Nee het is trouwens ook niet de eerste keer. misschien is het ook iets thais ofzo. Geen idee.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je weet nu wel dat die persoon niet veel waarden hecht aan een afspraak. Dus als jij eens op het laatste moment moet afzeggen hoef je je niet schuldig te voelen.
Nee geen wind. Maar als het goed is is er vanaf de 6e weer wind. Dus als het verder niet onweert kunnen we dan weer gaanquote:Op zondag 4 mei 2025 13:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
nog aan t kitesurfen geweest laatste dagen?
Heb je nu een andere vlieger nodig?quote:Op zondag 4 mei 2025 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee geen wind. Maar als het goed is is er vanaf de 6e weer wind. Dus als het verder niet onweert kunnen we dan weer gaan
taartquote:Op zondag 4 mei 2025 13:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
nog aan t kitesurfen geweest laatste dagen?
Zou kunnenquote:Op zondag 4 mei 2025 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee het is trouwens ook niet de eerste keer. misschien is het ook iets thais ofzo. Geen idee.
nou goed , schoenen aan en
Zeker!quote:
sssssssssssssssssssssssssssquote:Op zondag 4 mei 2025 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb alleen met OK gereageerd![]()
maakt niet uit. even bedenken wat ik ga eten en verder gewoon thuis smurfen
Meh.quote:
may the fourth be with youquote:
LEGOquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is voor mij nog wat overdreven maar mensen die kunnen kitesurfen hebben idd 2 a 3 kites van verschillende formaten zodat ze met bijna elke windkracht wel kunnen gaanquote:Op zondag 4 mei 2025 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nu een andere vlieger nodig?
K ga een burger proberen die K nog niet eerder heb gegeten. Wel duur. Met patat en flesje water 390 bahtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |