Ja, misschien is dat het wel ook.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met opbrengen, maar dat jij geloof niet begrijpt.
Niks mis mee, maar je zal je er maar zorgen om maken.
Ik ga vandaag eens gedode terroristen die graag met baby's en borsten voetballen gedenken.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kunnen we rest van de middag over hebben welke doden we allemaal wel en niet mogen herdenken.
Ik zit ook nog niet in die busquote:Op zondag 4 mei 2025 11:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moeraskat heeft het over dat plaatje in de OP..
Bij de roadtripbus zie je een fiets met mijn Freddie UI
Ja, de pro Pallie mafketels gaan de boel weer kapen.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga vandaag eens gedode terroristen die graag met baby's en borsten voetballen gedenken.
Wat ik zou een andere kater zoeken hoorquote:
En dan zeggen dat ik geloof niet begrijp. Pot ketel.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, de pro Pallie mafketels gaan de boel weer kapen.
Ik had graag een mandje voorop mijn fiets. Pas jij mooi inquote:
Jammer dat het aan moed ontbreekt en de middelen bij Justitie om er iets aan te doen, vanuit het oogpunt van fatsoen en beschaving.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, de pro Pallie mafketels gaan de boel weer kapen.
Ik tel even tot tien.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
de opa's van mijn opa's leefden niet meer toen 4 mei een herdenkingsmoment werd
9 8 7 6 5 3 2 1quote:
Ach, liever dat dan mensen die dodenherdenking kapen voor 'hun' probleem.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zondagsrust heb je iedere week al. Mensen die het niet op kunnen brengen om ééns in de 365 weken uitgerekend de Dodenherdenking op zondag te zien plaatsvinden, hoef ik niets mee te maken te hebben
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn, ook zat gelovigen, die moord en verkrachting goed praten. Zolang het maar om "de ander" gaat.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ik geloof niet begrijp. Pot ketel.
als ze gewoon tijdig afzeggen zou ik er niets over melden.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:02 schreef bitterbal het volgende:
als jullie met een vriend/vriendin hebben afgesproken om te gaan eten en die zegt af omdat hij/zij waarschijnlijk iemand anders heeft gevonden om mee te gaan eten zou je daar dan wat van zeggen of denken laat maar
en ineens zitten we weer op hetzelfde spoorquote:Op zondag 4 mei 2025 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn, ook zat gelovigen, die moord en verkrachting goed praten. Zolang het maar om "de ander" gaat.
Ik noem een Hasan Piker.
Dit lijkt grotendeels voort te komen uit geloof. Ik begrijp dit niet, en ik accepteer dit niet.
Ja tegen AZ. KUNNEN we van winnenquote:Op zondag 4 mei 2025 12:02 schreef Karzai het volgende:
gelukkig wordt er wel gewoon gevoetbald vandaag
Voor een deel moed, maar zitten er ook zat bij die er achter staan. Helaas.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jammer dat het aan moed ontbreekt en de middelen bij Justitie om er iets aan te doen, vanuit het oogpunt van fatsoen en beschaving.
ja uurtje geleden en de afspraak is 7 uurquote:Op zondag 4 mei 2025 12:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ze gewoon tijdig afzeggen zou ik er niets over melden.
als ze afzeggen met een kutsmoesje of last minute dan wel
Verschil is dat het wel in mijn buurt is, ik geef het tuig namelijk les.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en ineens zitten we weer op hetzelfde spoor
lijkt mij best lastigquote:Op zondag 4 mei 2025 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verschil is dat het wel in mijn buurt is, ik geef het tuig namelijk les.
Zal wel weer leuk worden dinsdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |