Oh dat krijg ik nooitquote:
Mogguhquote:
Moest lachenquote:Op zondag 4 mei 2025 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, vanavond waarschijnlijk een dikke zalm
Sommigen zijn wat strikter dan anderen, het is wat het is.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hier (in de BB) is er wel dodenherdenking vandaag. Ik denk dat er maar een paar uitzonderingen zijn en ik heb daar inderdaad ook geen last van.
Volgens Garmin sliep ik gister om 21.00u alquote:
dat was een goed slaapje danquote:Op zondag 4 mei 2025 11:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens Garmin sliep ik gister om 21.00u al
Maar toen hing ik onderuit gezakt op se bank met een wijntje
Slapenquote:
Zondagsrust heb je iedere week al. Mensen die het niet op kunnen brengen om ééns in de 365 weken uitgerekend de Dodenherdenking op zondag te zien plaatsvinden, hoef ik niets mee te maken te hebbenquote:Op zondag 4 mei 2025 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe heb jij er last van dat een groep mensen ver bij jou vandaan, op een ander moment stil staat hierbij?
Ja het was dat ik op de eerste rij in de schouwburg zat anders had ik ook graag mijn oogjes dicht gehad om 21uquote:
Goed dat je het vraagtquote:Op zondag 4 mei 2025 11:43 schreef Moeraskat het volgende:
Wanneer vertrekt de bus en mag ik ook mee?
Ben toe aan een leuke roadtrip en durf alleen met jullie.
Onze opa's wel. Die van hen niet.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kunnen we rest van de middag over hebben welke doden we allemaal wel en niet mogen herdenken.
ja dat doe ik ook altijd als ik met de bus gaquote:Op zondag 4 mei 2025 11:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Goed dat je het vraagt
Ik moet mijn fietsbanden nog oppompen.![]()
Moeraskat heeft het over dat plaatje in de OP..quote:Op zondag 4 mei 2025 11:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat doe ik ook altijd als ik met de bus ga
de opa's van mijn opa's leefden niet meer toen 4 mei een herdenkingsmoment werdquote:
Dat heeft niks te maken met opbrengen, maar dat jij geloof niet begrijpt.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zondagsrust heb je iedere week al. Mensen die het niet op kunnen brengen om ééns in de 365 weken uitgerekend de Dodenherdenking op zondag te zien plaatsvinden, hoef ik niets mee te maken te hebben
Die bus staat alweer een tijdje stil geloof ik. Die wacht ook nog wel even op @Moeraskatquote:Op zondag 4 mei 2025 11:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moeraskat heeft het over dat plaatje in de OP..
Bij de roadtripbus zie je een fiets met mijn Freddie UI
ja zo kom ik ook altijd op associaties uitquote:Op zondag 4 mei 2025 11:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moeraskat heeft het over dat plaatje in de OP..
Bij de roadtripbus zie je een fiets met mijn Freddie UI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |