Wist die leraar van Takkie en Badr?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had ooit een leraar op het mbo die mij kansloos noemde![]()
Dus ik dat thuis vertellen , kwamen mijn ouders verhaal halen op school. dat vond ik nog het ergste
Okee Nattekatquote:Op zondag 4 mei 2025 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie dit binnen anderhalve seconde aan welke kleuter, peuter en puber dan ook.
Nou zeg.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat wisten we al ver voor de post van kaneel
Hmm, niet op die manier. Je kunt dezelfde boodschap ook anders verpakken.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zeg je dat welles tegen ze, dat je denkt dat dat is waar ze eindigen?
Maar is het ook uitgekomen?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus ik dat thuis vertellen , kwamen mijn ouders verhaal halen op school. dat vond ik nog het ergste
Beetje huisjes melken en in de zon liggen. Dacht dat het wel minder konquote:
quote:
Hehe, begrijpelijk wel.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo erg . Heb dat thuis niet verteld omdat ik wilde dat daar iets mee gebeurde. Mijn ouders namen het wat serieuzer :pquote:Op zondag 4 mei 2025 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, begrijpelijk wel.
Snap dat een docent soms iets zegt uit frustratie, boosheid, machteloosheid wat dan ook. Moet je ook niet al te zwaar aan tillen.
Alleen als kind is dat lastig in te schatten.
* TheStigsDutchCousin even op bezoek komtquote:Op zondag 4 mei 2025 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou das aan andere om te beoordelen eigenlijk
quote:Op zondag 4 mei 2025 12:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin even op bezoek komt
Op het MBO viel een leraar een leerling aan zelfsquote:Op zondag 4 mei 2025 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, begrijpelijk wel.
Snap dat een docent soms iets zegt uit frustratie, boosheid, machteloosheid wat dan ook. Moet je ook niet al te zwaar aan tillen.
Alleen als kind is dat lastig in te schatten.
Mijn bloedeigen oma zei regelmatig tegen me dat ik voor galg en rad op zou groeien, dat vertelde ze tegen iedereen.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou das aan andere om te beoordelen eigenlijk
Zou ook wel op de stoep staan als vader.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo erg . Heb dat thuis niet verteld omdat ik wilde dat daar iets mee gebeurde. Mijn ouders namen het wat serieuzer :p
Had ze er toch kijk op!quote:Op zondag 4 mei 2025 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn bloedeigen oma zei regelmatig tegen me dat ik voor galg en rad op zou groeien, dat vertelde ze tegen iedereen.
Damn. Hoe kwam dat zo?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op het MBO viel een leraar een leerling aan zelfs
En wat scheelt het..?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn bloedeigen oma zei regelmatig tegen me dat ik voor galg en rad op zou groeien, dat vertelde ze tegen iedereen.
oh dat weet ik eigenlijk niet meer zo goed. Ik spijbelde wel dacht ik en had weinig interesse in de lesstof. Ben na 2 jaar daar ook gestopt trouwens. Was het MTRO . Toerisme.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou ook wel op de stoep staan als vader.
Zoiets kan een keer gebeuren, dus even over spreken dat het niet weer gebeurt.
Waarom had de docent het gezegd?
Een beetje van beide kanten, wat ik me er nog van herinner. De leraar was echt heel erg snel kwaad en de klas was niet al te best. Op een moment pakte hij er eentje vast bij hoofd en mond en stuurde hem de klas uit. Letterlijk.quote:
Kijk en nu ga je zelfs op vakantie tijdens vakantie, die kutleraren ook met hun doemdenken.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat weet ik eigenlijk niet meer zo goed. Ik spijbelde wel dacht ik en had weinig interesse in de lesstof. Ben na 2 jaar daar ook gestopt trouwens. Was het MTRO . Toerisme.
En nu ben je een verhuisde toeristquote:Op zondag 4 mei 2025 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat weet ik eigenlijk niet meer zo goed. Ik spijbelde wel dacht ik en had weinig interesse in de lesstof. Ben na 2 jaar daar ook gestopt trouwens. Was het MTRO . Toerisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |