Is die ander stervende of alleen deze week in het land ofzo?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:02 schreef bitterbal het volgende:
als jullie met een vriend/vriendin hebben afgesproken om te gaan eten en die zegt af omdat hij/zij waarschijnlijk iemand anders heeft gevonden om mee te gaan eten zou je daar dan wat van zeggen of denken laat maar
Begrijpen ze jou wel?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verschil is dat het wel in mijn buurt is, ik geef het tuig namelijk les.
Zal wel weer leuk worden dinsdag.
nou das mijn vermoede dat zij liever met een ander gaat eten .Op zondag is er altijd een avond markt en daar is ze al heen en ze gaat daar eten zegt ze. Dat doet ze denk ik niet alleenquote:Op zondag 4 mei 2025 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is die ander stervende of alleen deze week in het land ofzo?
En ze vraagt niet of jij daarheen wil komen?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou das mijn vermoede dat zij liever met een ander gaat eten .Op zondag is er altijd een avond markt en daar is ze al heen en ze gaat daar eten zegt ze. Dat doet ze denk ik niet alleen
Onwetendheid, naīviteit, antisemitisme en tegen elke prijs willen "deugen"quote:Op zondag 4 mei 2025 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor een deel moed, maar zitten er ook zat bij die er achter staan. Helaas.
in NL is dat 8u van te voren... geen idee hoe laat het bij jou was een uur geledenquote:Op zondag 4 mei 2025 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja uurtje geleden en de afspraak is 7 uur
quote:Op zondag 4 mei 2025 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Er is hier een dode gevonden in het boswaarschijnlijk iemand die z'n hond uitliet.
Wat voor iets?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Er is hier een dode gevonden in het boswaarschijnlijk iemand die z'n hond uitliet.
ohquote:Op zondag 4 mei 2025 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat ze wil zeggen dat ze een uurtje geleden heeft afgezegd en dat de afspraak tien minuten geleden was.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
in NL is dat 8u van te voren... geen idee hoe laat het bij jou was een uur geleden
Jammer dat bijna de hele lagere vormen van onderwijs bestaat uit radicaal linkse vrouwen. Ik gebruik hier expres radicaal ipv extreem, aangezien het geen communisten zijn.quote:
Nee ze zegt dat we morgen kunnen gaan eten.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ze vraagt niet of jij daarheen wil komen?
ja tis nu 5 dus rond 4 zei ze datquote:Op zondag 4 mei 2025 12:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
in NL is dat 8u van te voren... geen idee hoe laat het bij jou was een uur geleden
Zo'n blaffend ding op vier poten dat paardenstront eet en z'n neus in je kruis duwt.quote:
kan je niet aan andere groepen les geven?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat bijna de hele lagere vormen van onderwijs bestaat uit radicaal linkse vrouwen. Ik gebruik hier expres radicaal ipv extreem, aangezien het geen communisten zijn.
Stond 1,5 jaar terug wel op het punt van opstappen hierdoor. Gelukkig was er 1 teamleider aanwezig die niet volslagen laf is.
3 uur vooraf vind ik nog wel okequote:
ja daarom onthoud ik niet meer want ik zit er altijd naastquote:
Afgunst, zelfhaat.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onwetendheid, naīviteit, antisemitisme en tegen elke prijs willen "deugen"
Ik zou het jammer vinden maar als ze meteen vraagt of het morgen ook kan is het wel oké.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2025 11:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had graag een mandje voorop mijn fiets. Pas jij mooi in
Maar @:kwiwi moet eens een keer gaan aanpassen, als ze daar uberhaupt zin in heeft. Ook Zwabber kan er nog we bij bij en misschien nog wel meer (Luctor bijvoorbeeld)
ik persoonlijk niet nee. als de ander met iemand op een evenement is en daar gaat eten dan is dat mooi voor die anderquote:
quote:Op zondag 4 mei 2025 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n blaffend ding op vier poten dat paardenstront eet en z'n neus in je kruis duwt.
Zit ik weleens aan te denken, maar het gras is niet altijd groener aan de overkant.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je niet aan andere groepen les geven?
nou ja heb nog niet gereageerd. Laatste tijd komt het alleen maar van mij uit. Als ik niet app hoor ik niets van haar. en vandaag appte ze ineens wat ik ging doen dus overdag regen. Dus stelde voor omdat savonds te gaan eten zei ze ja is goed. En dan ineens blijkt ze toch met iemand anders te gaan.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou het jammer vinden maar als ze meteen vraagt of het morgen ook kan is het wel oké.
Yups en ik vind het vrij bizar en gevaarlijk dat zo weinig mensen dit echt doorhebben.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Afgunst, zelfhaat.
Zoveel dat er achter zit.
quote:Op zondag 4 mei 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weleens mensen gehad die afzeggen terwijl ik op het punt stond om ze op te halen op het station en de lasagne zo de oven in kon.dat had iets eerder gemogen.
Nee maar zou toch wel een verschil moeten maken. Denk als je ze als tuig omschrijft het eigenlijk al een beetje te laat is?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit ik weleens aan te denken, maar het gras is niet altijd groener aan de overkant.
ja dat vind ik dus idd wel asociaalquote:Op zondag 4 mei 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weleens mensen gehad die afzeggen terwijl ik op het punt stond om ze op te halen op het station en de lasagne zo de oven in kon.dat had iets eerder gemogen.
Heb je toen wel alles lekker zelf opgegeten?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Gemiddelde mens is dan ook niet erg intelligent.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yups en ik vind het vrij bizar en gevaarlijk dat zo weinig mensen dit echt doorhebben.
Er rust een zware taak op onze schouders.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gemiddelde mens is dan ook niet erg intelligent.
laat maar zitten joh, dweilen met de kraan openquote:Op zondag 4 mei 2025 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er rust een zware taak op onze schouders.
Ik geef al jaren les aan groepen waarvan je weet dat er een paar de bak in draaien, ja. Denk dat de term tuig wel geschikt is voor drugshandelaren, mishandelaars, overvallers etc.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar zou toch wel een verschil moeten maken. Denk als je ze als tuig omschrijft het eigenlijk al een beetje te laat is?
Dat lijkt me heel erg naar. Fijn dat het nu wel erkend wordt (als ik het goed begrijp tenminste).quote:Op zondag 4 mei 2025 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet wel dat het voor mij oma en haar familie het een issue was dat hun vader, die in de oorlog vermist is geraakt, niet als oorlogsslachtoffer werd erkend door de overheid. Hebben ze lang voor moeten vechten.
Moest er aan denken toen ik vorige maand oma haar uitvaart had en ze werd bijgezet in het familiegraf. Blij dat hij er tegenwoordig ook op staat, al ligt hij er niet.
Knap dat je dat kuntquote:Op zondag 4 mei 2025 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geef al jaren les aan groepen waarvan je weet dat er een paar de bak in draaien, ja. Denk dat de term tuig wel geschikt is voor drugshandelaren, mishandelaars, overvallers etc.
Zitten ook prima kinderen bij, uiteraard. Maar die lijden wel onder de rest. Is ook een reden dat ik er nog ben. Deze kinderen hebben hulp nodig.
zeg je dat welles tegen ze, dat je denkt dat dat is waar ze eindigen?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geef al jaren les aan groepen waarvan je weet dat er een paar de bak in draaien, ja. Denk dat de term tuig wel geschikt is voor drugshandelaren, mishandelaars, overvallers etc.
Zitten ook prima kinderen bij, uiteraard. Maar die lijden wel onder de rest. Is ook een reden dat ik er nog ben. Deze kinderen hebben hulp nodig.
Van de generatie die hem gekend heeft, leven er nog 2. Weet dat zij er veel waarde aan hechten.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel erg naar. Fijn dat het nu wel erkend wordt (als ik het goed begrijp tenminste).
Respect voor jou.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou wat zijn zeg.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zeg je dat welles tegen ze, dat je denkt dat dat is waar ze eindigen?
Dat is ook wel logisch. Al blijft het wel familie.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van de generatie die hem gekend heeft, leven er nog 2. Weet dat zij er veel waarde aan hechten.
Voor de rest van ons, betekent het natuurlijk minder.
You are a better man than I.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie dit binnen anderhalve seconde aan welke kleuter, peuter en puber dan ook.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou wat zijn zeg.
"Pietje! Astronaut, jij wordt 94."
"Eefje! Jij wordt de nieuwe topvrouw van de Shell."
"Klaas! Jij ligt voor je dertigste met 6 kogels in je bast meet je neus omhoog."
Gezellig schooldagje allen![]()
Al de wurmpjes om kwart over drie lijkbleek naar huis
ik had ooit een leraar op het mbo die mij kansloos noemdequote:Op zondag 4 mei 2025 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou wat zijn zeg.
"Pietje! Astronaut, jij wordt 94."
"Eefje! Jij wordt de nieuwe topvrouw van de Shell."
"Klaas! Jij ligt voor je dertigste met 6 kogels in je bast met je neus omhoog."
Gezellig schooldagje allen![]()
Al de wurmpjes om kwart over drie lijkbleek naar huis
dat wisten we al ver voor de post van kaneelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |