Is die ander stervende of alleen deze week in het land ofzo?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:02 schreef bitterbal het volgende:
als jullie met een vriend/vriendin hebben afgesproken om te gaan eten en die zegt af omdat hij/zij waarschijnlijk iemand anders heeft gevonden om mee te gaan eten zou je daar dan wat van zeggen of denken laat maar
Begrijpen ze jou wel?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verschil is dat het wel in mijn buurt is, ik geef het tuig namelijk les.
Zal wel weer leuk worden dinsdag.
nou das mijn vermoede dat zij liever met een ander gaat eten .Op zondag is er altijd een avond markt en daar is ze al heen en ze gaat daar eten zegt ze. Dat doet ze denk ik niet alleenquote:Op zondag 4 mei 2025 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is die ander stervende of alleen deze week in het land ofzo?
En ze vraagt niet of jij daarheen wil komen?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou das mijn vermoede dat zij liever met een ander gaat eten .Op zondag is er altijd een avond markt en daar is ze al heen en ze gaat daar eten zegt ze. Dat doet ze denk ik niet alleen
Onwetendheid, naïviteit, antisemitisme en tegen elke prijs willen "deugen"quote:Op zondag 4 mei 2025 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor een deel moed, maar zitten er ook zat bij die er achter staan. Helaas.
in NL is dat 8u van te voren... geen idee hoe laat het bij jou was een uur geledenquote:Op zondag 4 mei 2025 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja uurtje geleden en de afspraak is 7 uur
quote:Op zondag 4 mei 2025 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Er is hier een dode gevonden in het boswaarschijnlijk iemand die z'n hond uitliet.
Wat voor iets?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Er is hier een dode gevonden in het boswaarschijnlijk iemand die z'n hond uitliet.
ohquote:Op zondag 4 mei 2025 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat ze wil zeggen dat ze een uurtje geleden heeft afgezegd en dat de afspraak tien minuten geleden was.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
in NL is dat 8u van te voren... geen idee hoe laat het bij jou was een uur geleden
Jammer dat bijna de hele lagere vormen van onderwijs bestaat uit radicaal linkse vrouwen. Ik gebruik hier expres radicaal ipv extreem, aangezien het geen communisten zijn.quote:
Nee ze zegt dat we morgen kunnen gaan eten.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ze vraagt niet of jij daarheen wil komen?
ja tis nu 5 dus rond 4 zei ze datquote:Op zondag 4 mei 2025 12:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
in NL is dat 8u van te voren... geen idee hoe laat het bij jou was een uur geleden
Zo'n blaffend ding op vier poten dat paardenstront eet en z'n neus in je kruis duwt.quote:
kan je niet aan andere groepen les geven?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat bijna de hele lagere vormen van onderwijs bestaat uit radicaal linkse vrouwen. Ik gebruik hier expres radicaal ipv extreem, aangezien het geen communisten zijn.
Stond 1,5 jaar terug wel op het punt van opstappen hierdoor. Gelukkig was er 1 teamleider aanwezig die niet volslagen laf is.
3 uur vooraf vind ik nog wel okequote:
ja daarom onthoud ik niet meer want ik zit er altijd naastquote:
Afgunst, zelfhaat.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onwetendheid, naïviteit, antisemitisme en tegen elke prijs willen "deugen"
Ik zou het jammer vinden maar als ze meteen vraagt of het morgen ook kan is het wel oké.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2025 11:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had graag een mandje voorop mijn fiets. Pas jij mooi in
Maar @:kwiwi moet eens een keer gaan aanpassen, als ze daar uberhaupt zin in heeft. Ook Zwabber kan er nog we bij bij en misschien nog wel meer (Luctor bijvoorbeeld)
ik persoonlijk niet nee. als de ander met iemand op een evenement is en daar gaat eten dan is dat mooi voor die anderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |