heeft die nieuwe nodig?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij kan er niks aan doen.hij heeft die onuitspreekbare ziekte in z’n vingers. Fi nog wat. Geen zin om te googelen.
fibromyalgie? O dan is het een ander verhaal. Wel vervelend voor hem.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij kan er niks aan doen.hij heeft die onuitspreekbare ziekte in z’n vingers. Fi nog wat. Geen zin om te googelen.
Oh neequote:Op zondag 4 mei 2025 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Er is hier een dode gevonden in het boswaarschijnlijk iemand die z'n hond uitliet.
Oké is goed.quote:
ja datquote:Op zondag 4 mei 2025 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
fibromyalgie? O dan is het een ander verhaal. Wel vervelend voor hem.
waar gaan jullie naar toe?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:53 schreef Moeraskat het volgende:
@:kwiwi mag ik mee in de bus?pleeeeeeaaaseeee
Waarom mocht je niet gewoon mee of die iemand mee naar jullie afspraak?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ze zegt dat we morgen kunnen gaan eten.
Geen idee, dat vroeg ze niet.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom mocht je niet gewoon mee of die iemand mee naar jullie afspraak?
Vind er altijd wel wat van indien mensen afzeggen omdat ze een zelfde soort afspraak ineens hebben met een ander.
Das ellende.quote:
Multikwijt.quote:
Ik ook niet. Vind dat niet okéquote:Op zondag 4 mei 2025 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee, dat vroeg ze niet.
Ik zou dit niet doen bij andere
Ja blijkbaar gaat hij weg als ik naar een andere pagina ga. ;-;quote:
301 posts per pagina hebben, dan is dat probleem niet aan de orde.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja blijkbaar gaat hij weg als ik naar een andere pagina ga. ;-;
Te veel scrollen mobiel.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
301 posts per pagina hebben, dan is dat probleem niet aan de orde.
geen last van. mobiel zit ik zo goed als nooit op FOK!quote:
Dat heb ik nietquote:Op zondag 4 mei 2025 12:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
301 posts per pagina hebben, dan is dat probleem niet aan de orde.
En wat zijn je nieuwe plannen?quote:
om maar niet te spreken over de snelheid met laden als er een flinke zooi plaatjes worden geplaatstquote:
Geen last van.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:06 schreef mschol het volgende:
[..]
om maar niet te spreken over de snelheid met laden als er een flinke zooi plaatjes worden geplaatst(maar sowieso het laden dan is drama, of je nou een gbit verbinding hebt of niet..)
zeker als mensen plaatjes van 4000*3000 blijven plaatsen en niet even img=450 er bij zettenquote:Op zondag 4 mei 2025 13:06 schreef mschol het volgende:
[..]
om maar niet te spreken over de snelheid met laden als er een flinke zooi plaatjes worden geplaatst(maar sowieso het laden dan is drama, of je nou een gbit verbinding hebt of niet..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |