Wist die leraar van Takkie en Badr?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had ooit een leraar op het mbo die mij kansloos noemde![]()
Dus ik dat thuis vertellen , kwamen mijn ouders verhaal halen op school. dat vond ik nog het ergste
Okee Nattekatquote:Op zondag 4 mei 2025 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie dit binnen anderhalve seconde aan welke kleuter, peuter en puber dan ook.
Nou zeg.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat wisten we al ver voor de post van kaneel
Hmm, niet op die manier. Je kunt dezelfde boodschap ook anders verpakken.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zeg je dat welles tegen ze, dat je denkt dat dat is waar ze eindigen?
Maar is het ook uitgekomen?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus ik dat thuis vertellen , kwamen mijn ouders verhaal halen op school. dat vond ik nog het ergste
Beetje huisjes melken en in de zon liggen. Dacht dat het wel minder konquote:
quote:
Hehe, begrijpelijk wel.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo erg . Heb dat thuis niet verteld omdat ik wilde dat daar iets mee gebeurde. Mijn ouders namen het wat serieuzer :pquote:Op zondag 4 mei 2025 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, begrijpelijk wel.
Snap dat een docent soms iets zegt uit frustratie, boosheid, machteloosheid wat dan ook. Moet je ook niet al te zwaar aan tillen.
Alleen als kind is dat lastig in te schatten.
* TheStigsDutchCousin even op bezoek komtquote:Op zondag 4 mei 2025 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou das aan andere om te beoordelen eigenlijk
quote:Op zondag 4 mei 2025 12:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin even op bezoek komt
Op het MBO viel een leraar een leerling aan zelfsquote:Op zondag 4 mei 2025 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, begrijpelijk wel.
Snap dat een docent soms iets zegt uit frustratie, boosheid, machteloosheid wat dan ook. Moet je ook niet al te zwaar aan tillen.
Alleen als kind is dat lastig in te schatten.
Mijn bloedeigen oma zei regelmatig tegen me dat ik voor galg en rad op zou groeien, dat vertelde ze tegen iedereen.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou das aan andere om te beoordelen eigenlijk
Zou ook wel op de stoep staan als vader.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo erg . Heb dat thuis niet verteld omdat ik wilde dat daar iets mee gebeurde. Mijn ouders namen het wat serieuzer :p
Had ze er toch kijk op!quote:Op zondag 4 mei 2025 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn bloedeigen oma zei regelmatig tegen me dat ik voor galg en rad op zou groeien, dat vertelde ze tegen iedereen.
Damn. Hoe kwam dat zo?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op het MBO viel een leraar een leerling aan zelfs
En wat scheelt het..?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn bloedeigen oma zei regelmatig tegen me dat ik voor galg en rad op zou groeien, dat vertelde ze tegen iedereen.
oh dat weet ik eigenlijk niet meer zo goed. Ik spijbelde wel dacht ik en had weinig interesse in de lesstof. Ben na 2 jaar daar ook gestopt trouwens. Was het MTRO . Toerisme.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou ook wel op de stoep staan als vader.
Zoiets kan een keer gebeuren, dus even over spreken dat het niet weer gebeurt.
Waarom had de docent het gezegd?
Een beetje van beide kanten, wat ik me er nog van herinner. De leraar was echt heel erg snel kwaad en de klas was niet al te best. Op een moment pakte hij er eentje vast bij hoofd en mond en stuurde hem de klas uit. Letterlijk.quote:
Kijk en nu ga je zelfs op vakantie tijdens vakantie, die kutleraren ook met hun doemdenken.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat weet ik eigenlijk niet meer zo goed. Ik spijbelde wel dacht ik en had weinig interesse in de lesstof. Ben na 2 jaar daar ook gestopt trouwens. Was het MTRO . Toerisme.
En nu ben je een verhuisde toeristquote:Op zondag 4 mei 2025 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat weet ik eigenlijk niet meer zo goed. Ik spijbelde wel dacht ik en had weinig interesse in de lesstof. Ben na 2 jaar daar ook gestopt trouwens. Was het MTRO . Toerisme.
Oh dat had ik op het volwassenenonderwijs ookquote:Op zondag 4 mei 2025 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 mei 2025 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk en nu ga je zelfs op vakantie tijdens vakantie, die kutleraren ook met hun doemdenken.
Oh, dat valt nog mee.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een beetje van beide kanten, wat ik me er nog van herinner. De leraar was echt heel erg snel kwaad en de klas was niet al te best. Op een moment pakte hij er eentje vast bij hoofd en mond en stuurde hem de klas uit. Letterlijk.
Mja. NOu goed moest wel wat doen van mijn ouders en kon niet naar HBO dus ben ik een jaar gaan werken in de horeca en toen ben ik met mijn slimme hoofd het zelfde gaan doen maar dan in Leiden. Ook weer mbo toerisme. recreatie. Nou ja dat liep helemaal dramatisch dus ben ik na 2 jaar ook weer gestoptquote:Op zondag 4 mei 2025 12:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En nu ben je een verhuisde toerist
quote:Op zondag 4 mei 2025 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat had ik op het volwassenenonderwijs ookWas van het gymn afgetrapt en moest toen 5 en 6 VWO in 1 jaar doen.
Maar toen kreeg ik een OV studentenkaart en ging letterlijk de wereld voor me open![]()
De vorm van onderwijs is niet voor iedereen geschikt helaas.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja. NOu goed moest wel wat doen van mijn ouders en kon niet naar HBO dus ben ik een jaar gaan werken in de horeca en toen ben ik met mijn slimme hoofd het zelfde gaan doen maar dan in Leiden. Ook weer mbo toerisme. recreatie. Nou ja dat liep helemaal dramatisch dus ben ik na 2 jaar ook weer gestopt
nee ik moest de afkortingen van vliegvelden uit mijn hoofd leren en toen in leiden was de lesstof dat je met 65 plussers niet moest gaan volleyballen als vorm van recreatiequote:Op zondag 4 mei 2025 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De vorm van onderwijs is niet voor iedereen geschikt helaas.
not surprised...quote:Op zondag 4 mei 2025 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar toen kreeg ik een OV studentenkaart en ging letterlijk de wereld voor me open![]()
Lolquote:Op zondag 4 mei 2025 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik moest de afkortingen van vliegvelden uit mijn hoofd leren en toen in leiden was de lesstof dat je met 65 plussers niet moest gaan volleyballen als vorm van recreatie
Ja dat, hij wist ook meteen dat hij wat fout had gedaan. Zei niets meer en na een paar minuten stuurde hij ons het lokaal uit. Hij werkte daarna nog wel gewoon.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog mee.
Je moet natuurlijk altijd uitkijken met aanraken van kinderen.
Ja goede vraag he. Maar wie heeft het antwoord?quote:Op zondag 4 mei 2025 11:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Goed dat je het vraagt
Ik moet mijn fietsbanden nog oppompen.![]()
Kloptquote:Op zondag 4 mei 2025 11:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moeraskat heeft het over dat plaatje in de OP..
Bij de roadtripbus zie je een fiets met mijn Freddie UI
Hij kan er niks aan doen.quote:
heeft die nieuwe nodig?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij kan er niks aan doen.hij heeft die onuitspreekbare ziekte in z’n vingers. Fi nog wat. Geen zin om te googelen.
fibromyalgie? O dan is het een ander verhaal. Wel vervelend voor hem.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij kan er niks aan doen.hij heeft die onuitspreekbare ziekte in z’n vingers. Fi nog wat. Geen zin om te googelen.
Oh neequote:Op zondag 4 mei 2025 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Er is hier een dode gevonden in het boswaarschijnlijk iemand die z'n hond uitliet.
Oké is goed.quote:
ja datquote:Op zondag 4 mei 2025 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
fibromyalgie? O dan is het een ander verhaal. Wel vervelend voor hem.
waar gaan jullie naar toe?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:53 schreef Moeraskat het volgende:
@:kwiwi mag ik mee in de bus?pleeeeeeaaaseeee
Waarom mocht je niet gewoon mee of die iemand mee naar jullie afspraak?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ze zegt dat we morgen kunnen gaan eten.
Geen idee, dat vroeg ze niet.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom mocht je niet gewoon mee of die iemand mee naar jullie afspraak?
Vind er altijd wel wat van indien mensen afzeggen omdat ze een zelfde soort afspraak ineens hebben met een ander.
Das ellende.quote:
Multikwijt.quote:
Ik ook niet. Vind dat niet okéquote:Op zondag 4 mei 2025 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee, dat vroeg ze niet.
Ik zou dit niet doen bij andere
Ja blijkbaar gaat hij weg als ik naar een andere pagina ga. ;-;quote:
301 posts per pagina hebben, dan is dat probleem niet aan de orde.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja blijkbaar gaat hij weg als ik naar een andere pagina ga. ;-;
Te veel scrollen mobiel.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
301 posts per pagina hebben, dan is dat probleem niet aan de orde.
geen last van. mobiel zit ik zo goed als nooit op FOK!quote:
Dat heb ik nietquote:Op zondag 4 mei 2025 12:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
301 posts per pagina hebben, dan is dat probleem niet aan de orde.
En wat zijn je nieuwe plannen?quote:
om maar niet te spreken over de snelheid met laden als er een flinke zooi plaatjes worden geplaatstquote:
Geen last van.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:06 schreef mschol het volgende:
[..]
om maar niet te spreken over de snelheid met laden als er een flinke zooi plaatjes worden geplaatst(maar sowieso het laden dan is drama, of je nou een gbit verbinding hebt of niet..)
zeker als mensen plaatjes van 4000*3000 blijven plaatsen en niet even img=450 er bij zettenquote:Op zondag 4 mei 2025 13:06 schreef mschol het volgende:
[..]
om maar niet te spreken over de snelheid met laden als er een flinke zooi plaatjes worden geplaatst(maar sowieso het laden dan is drama, of je nou een gbit verbinding hebt of niet..)
maar dan wordt dat grote plaatje nog steeds geladen alleen door fok geresized tochquote:Op zondag 4 mei 2025 13:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
zeker als mensen plaatjes van 4000*3000 blijven plaatsen en niet even img=450 er bij zetten
Nou dat is het niet hoor.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:07 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan, hebben we andere standaarden wat betreft "werkbaar"
ja maar dan heb je in elk geval niet dat die pagina steeds verspringt.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:08 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan wordt dat grote plaatje nog steeds geladen alleen door fok geresized toch
quote:Op zondag 4 mei 2025 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zo alleen eten. weet nog niet wat. misschien sushi maar dat had ik eergisteren ook
Wij zijn mentaal bij je in deze zware tijd.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zo alleen eten. weet nog niet wat. misschien sushi maar dat had ik eergisteren ook
nee heb alleen met OK gereageerdquote:
Heb wel eens dat FOK! Mega traag is. Maar dan heeft iedereen er wel last van. Dus dat ligt dan niet aan mijn telefoon. (Gelukkig).quote:Op zondag 4 mei 2025 13:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar dan heb je in elk geval niet dat die pagina steeds verspringt.
Nogmaals ik zit weinig op mobiel om echt laadproblemen te zien
dankjequote:Op zondag 4 mei 2025 13:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij zijn mentaal bij je in deze zware tijd.
Je weet nu wel dat die persoon niet veel waarden hecht aan een afspraak. Dus als jij eens op het laatste moment moet afzeggen hoef je je niet schuldig te voelen.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb alleen met OK gereageerd![]()
maakt niet uit. even bedenken wat ik ga eten en verder gewoon thuis smurfen
Nee het is trouwens ook niet de eerste keer. misschien is het ook iets thais ofzo. Geen idee.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je weet nu wel dat die persoon niet veel waarden hecht aan een afspraak. Dus als jij eens op het laatste moment moet afzeggen hoef je je niet schuldig te voelen.
Nee geen wind. Maar als het goed is is er vanaf de 6e weer wind. Dus als het verder niet onweert kunnen we dan weer gaanquote:Op zondag 4 mei 2025 13:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
nog aan t kitesurfen geweest laatste dagen?
Heb je nu een andere vlieger nodig?quote:Op zondag 4 mei 2025 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee geen wind. Maar als het goed is is er vanaf de 6e weer wind. Dus als het verder niet onweert kunnen we dan weer gaan
taartquote:Op zondag 4 mei 2025 13:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
nog aan t kitesurfen geweest laatste dagen?
Zou kunnenquote:Op zondag 4 mei 2025 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee het is trouwens ook niet de eerste keer. misschien is het ook iets thais ofzo. Geen idee.
nou goed , schoenen aan en
Zeker!quote:
sssssssssssssssssssssssssssquote:Op zondag 4 mei 2025 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb alleen met OK gereageerd![]()
maakt niet uit. even bedenken wat ik ga eten en verder gewoon thuis smurfen
Meh.quote:
may the fourth be with youquote:
LEGOquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is voor mij nog wat overdreven maar mensen die kunnen kitesurfen hebben idd 2 a 3 kites van verschillende formaten zodat ze met bijna elke windkracht wel kunnen gaanquote:Op zondag 4 mei 2025 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nu een andere vlieger nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |