SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Zonder wrijving geen glans
trui en jasquote:Op zondag 4 mei 2025 08:32 schreef LTVDK het volgende:
Gisteren nog lekker zweten in korte broek en nu ben ik nog aan het bedenken of ik zo een trui en jas aan moet
Weet niet of dat misschien te warm is met lopenquote:
Hier heb je zelfs een paraplu nodig op het moment.quote:Op zondag 4 mei 2025 08:32 schreef LTVDK het volgende:
Gisteren nog lekker zweten in korte broek en nu ben ik nog aan het bedenken of ik zo een trui en jas aan moet
Ik heb vannochtend 45 min op de loopband gedaanquote:Op zondag 4 mei 2025 08:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of dat misschien te warm is met lopen
Hoeveel stapjes?quote:Op zondag 4 mei 2025 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb vannochtend 45 min op de loopband gedaan
Matigquote:Op zondag 4 mei 2025 08:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier heb je zelfs een paraplu nodig op het moment.
Goed bezig, de hapjes terugverdienenquote:Op zondag 4 mei 2025 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb vannochtend 45 min op de loopband gedaan
Lokaal buitje dan. Hier nog geen druppel gezien.quote:Op zondag 4 mei 2025 08:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier heb je zelfs een paraplu nodig op het moment.
Was even 5 minuutjesquote:Op zondag 4 mei 2025 08:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lokaal buitje dan. Hier nog geen druppel gezien.
ja probeer alleen nog maar water en groene thee te drinken. Lukt niet elke dag. Gisteren had ik een blikje ice tea peachquote:
komt er iets speciaals?quote:Op zondag 4 mei 2025 08:52 schreef Haags het volgende:
Ga straks even vliegtuigspotten bij Schiphol denk ik.
Weet je waar Bridget Maaslandquote:Op zondag 4 mei 2025 08:52 schreef Haags het volgende:
Ga straks even vliegtuigspotten bij Schiphol denk ik.
Ga je hem ook nog aansluiten en aanzetten?quote:
dat weet ik nog nietquote:Op zondag 4 mei 2025 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je hem ook nog aansluiten en aanzetten?
Dacht dat je dat gisteren al zou gaan doenquote:
Inmiddels is dat buitje hier ook langs geweest.quote:
Zou kunnen ja.quote:Op zondag 4 mei 2025 00:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat de Belgen ons landje jarenlang bezet hebben gehouden?
Proleten die op zondag klusherrie maken.quote:
Ga je dat dan ook doen?quote:
kloptquote:Op zondag 4 mei 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat je dat gisteren al zou gaan doen
Hey Katjequote:
Weer uitstelgedragquote:
Maar wel stipt 09.45 een kwartier lang met die klokken rammen om het volk op te trommelenquote:
Op grond van artikel 3 van de Zondagswet is het verboden om op zondagen geluid te maken dat op een afstand van meer dan 200 meter hoorbaar is, overtreders riskeren een gevangenisstraf van drie dagen.quote:
gelukkig gebeurd dat neitquote:Op zondag 4 mei 2025 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op grond van artikel 3 van de Zondagswet is het verboden om op zondagen geluid te maken dat op een afstand van meer dan 200 meter hoorbaar is, overtreders riskeren een gevangenisstraf van drie dagen.
hier ook geen regen maar wel woei. Als is hij nu gaan liggen. Ik ga lekker m’n bed uit en een joggingpak aantrekken.quote:Op zondag 4 mei 2025 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Katje![]()
Valt hier wel mee met de woei en ook geen regen ( zo hebben we gelijk het weerpraatje weer gehad)
Heeerlijk die rust.quote:Op zondag 4 mei 2025 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op grond van artikel 3 van de Zondagswet is het verboden om op zondagen geluid te maken dat op een afstand van meer dan 200 meter hoorbaar is, overtreders riskeren een gevangenisstraf van drie dagen.
Zou stemmen.quote:Op zondag 4 mei 2025 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Afkickverschijnselen van de muffins?quote:Op zondag 4 mei 2025 10:04 schreef Nattekat het volgende:
De hoofdpijn van gisteravond is niet verdwenen
Zou dat niet moeten starten direct na het stoppen?quote:Op zondag 4 mei 2025 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afkickverschijnselen van de muffins?
Het wordt dertien graden vandaag.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:10 schreef UitStraling het volgende:
Straks tijdens de dodenherdenking gaat de thermometer in de kont van Nederland, wat denken jullie?
Dat je al aan het voorsorteren bent op iets.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:10 schreef UitStraling het volgende:
Straks tijdens de dodenherdenking gaat de thermometer in de kont van Nederland, wat denken jullie?
Geen idee. Misschien was de late kwalificatie de nekslag voor je.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou dat niet moeten starten direct na het stoppen?
Als het gaat regenen kun je maar beter een pluutje bij je hebben.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat je al aan het voorsorteren bent op iets.
Ja ga maar lief spelen. Wie weet krijg je dan wel een beloning aan het eind van de dag omdat je zo lief gespeeld hebtquote:Op zondag 4 mei 2025 10:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hier ook geen regen maar wel woei. Als is hij nu gaan liggen. Ik ga lekker m’n bed uit en een joggingpak aantrekken.![]()
Broodjes afbakken en verder met m’n LEGO.ik klink wel 12
Ja, ik kom dan normaal gesproken gewoon werkenquote:
Ik had er daarvoor al last van.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien was de late kwalificatie de nekslag voor je.
Ik vergeet het niet, heb er gewoon geen zin in en verdring het.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:13 schreef mschol het volgende:
https://www.ibood.com/nl/(...)140-x-200-cm/2356956
voor de mensen die vergeten hun dekbed op te maken 's avonds laat
Alicequote:Op zondag 4 mei 2025 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://shop.nationalarch(...)-in-18-young-lives-1
ook valide redenen voor die 'deal' (geen idee namelijk of het wel echt een deal is)quote:Op zondag 4 mei 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vergeet het niet, heb er gewoon geen zin in en verdring het.
Dotjequote:
Jaquote:Op zondag 4 mei 2025 10:10 schreef UitStraling het volgende:
Dikke kansquote:Op zondag 4 mei 2025 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ga maar lief spelen. Wie weet krijg je dan wel een beloning aan het eind van de dag omdat je zo lief gespeeld hebt
Jij dacht ik wil nog een keer, dus vandaag maar weer lief spelenquote:Op zondag 4 mei 2025 10:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dikke kanskreeg ik gisteren ook.
toen was ik ook al zo lief geweest.
Hier ook zon dan weer zon weg, dan weer zon, dan weer terug , En maar maar 11 graden dus echt warm is het nietquote:Op zondag 4 mei 2025 10:34 schreef Nattekat het volgende:
Mij is vandaag een sombere koude dag beloofd vandaag.
De zon schijnt.
Nouquote:Op zondag 4 mei 2025 10:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dikke kanskreeg ik gisteren ook.
toen was ik ook al zo lief geweest.
Ach, je bent in ieder geval in beweging. Al mijn stappen van vandaag zijn bed -> wc -> keuken -> bank.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Niet vooruit te branden met klimmen vandaag.
Over een poosje hebben we Hamas en IS dag, is het nog veel gezelliger.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ouden-om-zondagsrust
elke 7 jaar weer dit gezeik
Ja, vanavond waarschijnlijk een dikke zalmquote:Op zondag 4 mei 2025 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij dacht ik wil nog een keer, dus vandaag maar weer lief spelen
Hoe heb jij er last van dat een groep mensen ver bij jou vandaan, op een ander moment stil staat hierbij?quote:Op zondag 4 mei 2025 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ouden-om-zondagsrust
elke 7 jaar weer dit gezeik
quote:Op zondag 4 mei 2025 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, vanavond waarschijnlijk een dikke zalm
Hier (in de BB) is er wel dodenherdenking vandaag. Ik denk dat er maar een paar uitzonderingen zijn en ik heb daar inderdaad ook geen last van.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe heb jij er last van dat een groep mensen ver bij jou vandaan, op een ander moment stil staat hierbij?
Wat dacht jij dan?quote:
Hier tot nu toe ook. En dat zijn er al 780quote:Op zondag 4 mei 2025 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, je bent in ieder geval in beweging. Al mijn stappen van vandaag zijn bed -> wc -> keuken -> bank.
dit en ten tweede door schrikkeljaar is het niet om de 7 jaarquote:Op zondag 4 mei 2025 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe heb jij er last van dat een groep mensen ver bij jou vandaan, op een ander moment stil staat hierbij?
Een lekkere massage of zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |