Ik zie het al, je bent gay.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb wel een type in RPG romances, geloof ik![]()
![]()
BG3
[ afbeelding ]
DA Veilguard
[ afbeelding ]
BLACKEDquote:Op maandag 19 mei 2025 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb wel een type in RPG romances, geloof ik![]()
![]()
BG3
[ afbeelding ]
DA Veilguard
[ afbeelding ]
Was t iets?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 00:07 schreef Drankster het volgende:
Clair Obscur: Expedition 33 uitgespeeld in 35 uur: 8,5/10
Komende week maar eens beginnen aan de eerste DLC van KCD2.
Dat schrijf ik later vandaag wel, ik wilde gisteren zsm naar bed.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was t iets?
Vond de trailers wel mooi.
O wachter staat een cijfer .... 8.5
Gamep;ay? Gra[hics? Sfeertje? Verhaal?
Niet eens in 33 uurquote:Op dinsdag 20 mei 2025 00:07 schreef Drankster het volgende:
Clair Obscur: Expedition 33 uitgespeeld in 35 uur: 8,5/10
Komende week maar eens beginnen aan de eerste DLC van KCD2.
ik heb een grafhekel aan zulke games, maar vermaak me eigenlijk verdomd goed met expedition 33... dat wil wel wat zeggen denk ikquote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was t iets?
quote:Op woensdag 21 mei 2025 13:31 schreef Aberkullie het volgende:
https://nl.ign.com/interg(...)game-bij-naughty-dog
Echt zin in de nieuwe Uncharted by Neil Druckmann
Het was zeker iets. Een zeer unieke westerse jrpg in een hele zeer unieke setting en manier van storytelling waar dit genre, en misschien de hele industrie, enorm aan toe was.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was t iets?
Ik snap dat het min of meer verplicht is een campaign anno 2025, maar een BF campaign mode kan me echt aan mijn reet roesten.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
https://pu.nl/nieuws/over(...)l-war-en-dead-space/
Game zou voor april 2026 uit moeten komen (5 jaar!!! na de vorige) en zou deze zomer gepresenteerd moeten worden.
5 Jaar is behoorlijk lang en hopelijk hebben ze er van geleerd.
quote:Op maandag 19 mei 2025 09:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mij is...Bij mij was er nog geen epiloqueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze hebben in het verleden altijd al campaigns gehad, voordat ze met die War Stories begonnen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:24 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik snap dat het min of meer verplicht is een campaign anno 2025, maar een BF campaign mode kan me echt aan mijn reet roesten.
Nu ik dit lees idd maar een nieuwe kans geven.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:22 schreef Drankster het volgende:
[..]
Het was zeker iets. Een zeer unieke westerse jrpg in een hele zeer unieke setting en manier van storytelling waar dit genre, en misschien de hele industrie, enorm aan toe was.
De ontwikkelaars halen duidelijk veel inspiratie uit andere games en geven daar hun eigen unieke (Franse) twist aan. Qua vormgeving heeft het heel veel weg van de gelikte UIs zoals we die kennen van Atlus games als Persona en Metaphor en de real time turned based combat (huh, real time én turned based? kan dat? ja dat kan.) van de geweldige klassieker Lost Odyssey met een dodge en parry systeem zoals we die tegenwoordig in heel veel games zien.
Het verhaal, de wereld en sfeer zijn duister en genadeloos. Vanaf het eerste moment wordt je begroet door de harde waarheid waarin de personages zich bevinden. Binnen de eerste uren vliegen de ledematen en hoofden je letterlijk om de oren en is de toon gezet: ik was direct invested in het verhaal en de personages.
En de muziek, oh jongens, de muziek is fan-tas-tisch. Aangezien KCD2 met de GOTY naar huis gaat mogen ze wat mij betreft de beste soundtrack wel aan deze studio geven. Het gaat letterlijk alle kanten op: hele melancholische droevige muziek die bepaalde scene echt een lading mee geven naar hele vrolijke Franse petanque muziek. Ik ga er niet te veel over vertellen, je moet het ervaren.
Verder was ik blij te zien dat er eindelijk een Unreal Engine 5 game is die er niet uit ziet zoals alle andere UE5 games, heel verfrissend. Camera werk en voice acting was ook top notch, met onder andere Andy Serkis (Gollum, LotR), Charlie Cox (Daredevil), Ben Starr (Clive, FFXVI) en Jennifer English (Shadowhearth, BG3). Voor een nieuwe studio met een beperkt aantal werknemers was dit echt een aangename verrassing, ze hebben hier niet op bespaart en dat zie je.
Maar Drankster, je bent zo positief waarom maar een 8,5? Ja goede vraag! Uiteindelijk was de combat niet uitdagend genoeg denk ik? Je kan bepaalde abilities activeren door picto's te koppelen aan personages en die heb ik na 5 uur niet meer veranderd tot 30 uur later bij de laatste boss (een beetje te veel van hetzelfde dus wat wel m'n eigen schuld was... majah). Ik had de game al moeilijker gezet maar de gevechten duurde dan vooral langer en niet per se moeilijker. Sowieso is parry overpowered door de counter damage en sinds ik Sekiro heb gespeeld is parry in elk ander spel makkelijk. De laatste paar uur was ik er ook wel een beetje klaar mee en heb ik het spel op z'n makkelijkst gezet om zsm de credits te zien rollen.
Bekijk deze YouTube-video
GamePass games probeer ik altijd binnen het jaar uit te spelen omdat ze meestal dan van de dienst verdwijnen. Als ik ze dan nog niet gespeeld hebt dan boeien ze me gewoon te weinig (lees: Avowed en Atomfall)quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nu ik dit lees idd maar een nieuwe kans geven.
Wanneer is echter de vraag, aangezien ik al een grote backlog had, en er nu ook een Nintendo bij is gekomen![]()
Gelukkig is Clara 33 pas net in GP, dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:36 schreef Drankster het volgende:
[..]
GamePass games probeer ik altijd binnen het jaar uit te spelen omdat ze meestal dan van de dienst verdwijnen. Als ik ze dan nog niet gespeeld hebt dan boeien ze me gewoon te weinig (lees: Avowed en Atomfall)
Ik haat parry-systemen, maar verder klint t goed.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:22 schreef Drankster het volgende:
[..]
Het was zeker iets. Een zeer unieke westerse jrpg in een hele zeer unieke setting en manier van storytelling waar dit genre, en misschien de hele industrie, enorm aan toe was.
De ontwikkelaars halen duidelijk veel inspiratie uit andere games en geven daar hun eigen unieke (Franse) twist aan. Qua vormgeving heeft het heel veel weg van de gelikte UIs zoals we die kennen van Atlus games als Persona en Metaphor en de real time turned based combat (huh, real time én turned based? kan dat? ja dat kan.) van de geweldige klassieker Lost Odyssey met een dodge en parry systeem zoals we die tegenwoordig in heel veel games zien.
Het verhaal, de wereld en sfeer zijn duister en genadeloos. Vanaf het eerste moment wordt je begroet door de harde waarheid waarin de personages zich bevinden. Binnen de eerste uren vliegen de ledematen en hoofden je letterlijk om de oren en is de toon gezet: ik was direct invested in het verhaal en de personages.
En de muziek, oh jongens, de muziek is fan-tas-tisch. Aangezien KCD2 met de GOTY naar huis gaat mogen ze wat mij betreft de beste soundtrack wel aan deze studio geven. Het gaat letterlijk alle kanten op: hele melancholische droevige muziek die bepaalde scene echt een lading mee geven naar hele vrolijke Franse petanque muziek. Ik ga er niet te veel over vertellen, je moet het ervaren.
Verder was ik blij te zien dat er eindelijk een Unreal Engine 5 game is die er niet uit ziet zoals alle andere UE5 games, heel verfrissend. Camera werk en voice acting was ook top notch, met onder andere Andy Serkis (Gollum, LotR), Charlie Cox (Daredevil), Ben Starr (Clive, FFXVI) en Jennifer English (Shadowhearth, BG3). Voor een nieuwe studio met een beperkt aantal werknemers was dit echt een aangename verrassing, ze hebben hier niet op bespaart en dat zie en hoor je.
Maar Drankster, je bent zo positief waarom maar een 8,5? Ja goede vraag! Uiteindelijk was de combat niet uitdagend genoeg denk ik? Je kan bepaalde abilities activeren door picto's te koppelen aan personages en die heb ik na 5 uur niet meer veranderd tot 30 uur later bij de laatste boss (een beetje te veel van hetzelfde dus wat wel m'n eigen schuld was... majah). Ik had de game al moeilijker gezet maar de gevechten duurde dan vooral langer en niet per se moeilijker. Sowieso is parry overpowered door de counter damage en sinds ik Sekiro heb gespeeld is parry in elk ander spel makkelijk. De laatste paar uur was ik er ook wel een beetje klaar mee en heb ik het spel op z'n makkelijkst gezet om zsm de credits te zien rollen.
Bekijk deze YouTube-video
Je kan ook dodgen ipv parry, is zelfs makkelijker maar geen counter dan.quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat parry-systemen, maar verder klint t goed.
Gaat op de lijst!
quote:Starting today, PlayStation Stars will no longer accept new members for this version of the program.
If members choose to cancel their PlayStation Stars membership starting today, it will not be possible to rejoin this version of the program, and members will lose all earned Points.
Current PlayStation Stars members can still earn Digital Collectibles, Points and level up their status until July 23, 2025 at 7:59AM PDT | 3:59PM BST | 11:59PM JST. After this date, there will be no new PlayStation Stars Campaigns available, or any additional rewards or status benefits to earn.
This version of the PlayStation Stars program will fully end on November 2, 2026 and current PlayStation Stars members can continue to redeem Points as long as their Points don't expire before then.
Ja, maar dan ook echt nutteloos.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
totaal nutteloos loyalty programma ook
quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:07 schreef Drankster het volgende:
@:voetbalmanager2 heb jij al 600 uur in KCD2 zitten joh?
Hoeveel uur op de teller tot nu toe?quote:Op donderdag 22 mei 2025 09:04 schreef Ang3l het volgende:
Jezus, ik dacht gister DA Veilguard uit te spelen, want kreeg zo'n point of no return waarschuwing. Maar dat duurt nog steeds best langWel een hoop cruciale beslissingen ineens
Hierna denk ik ff totaal wat anders en iets minder groot.
Life is Strange of zo, laatste deel.
Ik snap oprecht niet wat er zo tof aan die games isquote:Op donderdag 22 mei 2025 09:31 schreef Friday12 het volgende:
Ik las net dat Naughty Dog 2 games tegelijk maakt. Met iemand in de leiding die aan Uncharted en the last of us heeft gewerkt. Neil overziet het in de grote lijnen en traint het 2e team om los van hem een game te maken. Hij werkt actief aan heretic niet aan de 2e game.
80 uur zoietsquote:Op donderdag 22 mei 2025 10:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoeveel uur op de teller tot nu toe?
Ik had uiteindelijk iets van 90 uur op de teller, inclusief alles.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
80 uur zoiets
Heb alle sidequests af, op 1 draak en 1 demoon na, want die waren godspokke lastig.
Misschien dat ik die na de eind game nog doe, als dat kan.
Klimmen, klauteren, puzzelen, schieten, toffe settings, toffe grote setpieces, tof verhaal, toffe toffeesquote:Op donderdag 22 mei 2025 10:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet wat er zo tof aan die games is
Over smaak valt niet te twisten en zo
Ja, dat kan in zoveel gamesquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Klimmen, klauteren, puzzelen, schieten, toffe settings, toffe grote setpieces, tof verhaal, toffe toffees
Ehhquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dat kan in zoveel games
Prima actiegame, RPG elelementen en het verhaal niet te druk om maken. Als jij het leuk vindt prima tochquote:Op zaterdag 24 mei 2025 01:20 schreef superniger het volgende:
Begonnen aan Dragon Age Veilguard. Vermaak me er tot nu toe prima mee.
Als het idd india is met vrienden van Lara.. no fkn thxquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:41 schreef DKUp het volgende:
Over Uncharted gesproken, ik ben meer benieuwd naar een nieuwe Tomb Raider.
Een nieuw goed deel zou ik wel fijn vinden. Open wereld India met parachute en magische krachten was niet een heel erg enthousiastmerend gerucht. Zal wel dit jaar worden aangekondigd.
TLoU op survivor was wel vet toen om te doen. Was wel moeilijk met weinig resources.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:40 schreef Evangelion het volgende:
Het puzzelen en klimmen in Uncharted/TLOU vind ik wel meh, zeker in replays.
Maar allebei gewoon leuke vibes (op een andere manier).
Slechte foto, belichting, textures etc.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:03 schreef MMaRsu het volgende:
Jezus wat ziet KH4 er lelijk uit man
[ afbeelding ]
wtf is dit
Pre-emo KH was bestquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:03 schreef MMaRsu het volgende:
Jezus wat ziet KH4 er lelijk uit man
[ afbeelding ]
wtf is dit
Dat verklaart die 0,1%quote:Op zondag 25 mei 2025 13:15 schreef Evangelion het volgende:
Goed nieuws: Balatro uitgespeeld op hoogste difficulty
Slecht nieuws: Dit voor de plat nu moeten herhalen met de 14 andere starting decks (op alle 8 difficulties) en daarna met de overgebleven jokers (van de 150) die niet gebruikt zijn in de hoogste difficulty wins.
Het hoeft niet hequote:Op zondag 25 mei 2025 13:15 schreef Evangelion het volgende:
Slecht nieuws: Dit voor de plat nu moeten herhalen met de 14 andere starting decks (op alle 8 difficulties) en daarna met de overgebleven jokers (van de 150) die niet gebruikt zijn in de hoogste difficulty wins.
100% COMPLETIONquote:Op zondag 25 mei 2025 14:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het hoeft niet he
Kan ook voor de fun spelen
Npu precies dat: WERK!quote:Op zondag 25 mei 2025 13:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat verklaart die 0,1%
Godskolere wat een werk 😱
Nog meer T7 DLCquote:
Mark Cerny heeft je al ingehaaldquote:Op zondag 25 mei 2025 13:15 schreef Evangelion het volgende:
Armor King genotquote:
Al besproken (post #247)quote:Op maandag 26 mei 2025 16:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mark Cerny heeft je al ingehaald
[ afbeelding ]
PSA: Please don't get Sifu or Sloclap's upcoming football game Rematch—their creative director follows JK Rowling on Twitterquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:15 schreef MMaRsu het volgende:
Rematch laatste beta is vanaf morgen tot vrijdag
https://www.playrematch.com/beta-environment
Ook voor de PS5!!!! Mis het niet want het is erg leuk
Reseteraquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:43 schreef Evangelion het volgende:
[..]
PSA: Please don't get Sifu or Sloclap's upcoming football game Rematch—their creative director follows JK Rowling on Twitter
https://www.resetera.com/(...)-on-twitter.1197810/
Uhuh, fuck die lui man. Stel kneuzenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:43 schreef Evangelion het volgende:
[..]
PSA: Please don't get Sifu or Sloclap's upcoming football game Rematch—their creative director follows JK Rowling on Twitter
https://www.resetera.com/(...)-on-twitter.1197810/
Nee gedachten politie die op basis van volg activiteiten mensen wil cancellen. Niet eens om wat ze gezegd of gedaan hebben. Nee omdat ze iemand volgen op Twitterquote:Purple forum trying to cancel SloClap (SiFu/Rematch) for X following of J.K Rowling
Dat is toch van die ex-Rockstar lui?quote:
10juniquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is toch van die ex-Rockstar lui?
Ziet er uit als een soort GTA meets Cyperpunk/scifi.
Wel iets voor mij
Wanneer komt ie uit?
Dat is al rap.quote:
Tainted Grail ga ik sowieso ook kopen, heb de demo gespeeld en vond die tof.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:01 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zou kleine nieuwe developers juist wel steunen ipv een Bioware/Ea of Activison/Ubisoft.
Ik hoop zo dat deze goed is. Lijkt me wel echt wat namelijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is toch van die ex-Rockstar lui?
Ziet er uit als een soort GTA meets Cyperpunk/scifi.
Wel iets voor mij
Wanneer komt ie uit?
Tekken 7 compleet met alle fighters was echt briljant. Nu mis je genoeg mensen en die zijn (weer) DLCquote:Op maandag 26 mei 2025 08:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nog meer T7 DLC
Niet normaal hoe schaamteloos Bamco is
Ja ik begrijp niet als die dlc characters zo populair waren, maak ze dan standaard in het roster? Maar nee, het moet weer verkocht worden.en nog steeds geen Kunimitsu of Brucequote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tekken 7 compleet met alle fighters was echt briljant. Nu mis je genoeg mensen en die zijn (weer) DLC
Tekken 8 was wel tof in het eerste seizoen en kreeg enorm goede recensies. Echt een enorm goede fighter. Alleen vanaf seizoen 2 is het ruk qua balance. Nu krijg je weer Anna, Fahkuhram en Armor King. Lei, Miguel, Bob en Julia missen nu. Lei en Julia haten ze volgens mij gewoon. Kunimitsu zal wel in seizoen 3 of 4 zitten, want naast Armor King het meest populaire DLC personage van Tekken 7.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja ik begrijp niet als die dlc characters zo populair waren, maak ze dan standaard in het roster? Maar nee, het moet weer verkocht worden.en nog steeds geen Kunimitsu of Bruce. Lei zit er ook niet in toch?
Volgens mij is T8 niet zo tof maar dat dacht ik ook van MK1.
De oudere delen zijn toch beter (en uitgebreider)
Sf6 is echt de enige echt goede mainstream fighter die ik wel tof vond
Nee hoezo het is een gratis beta broederquote:Op woensdag 28 mei 2025 13:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is voorzichtig gesponsord neem ik aan?
Zeker. Weer een weekend met Henry, Pebbles en Muttquote:Op woensdag 28 mei 2025 13:57 schreef MMaRsu het volgende:
iedereen heeft toch een lang weekend neem ik aan
Ik zit bij de Japanse buren met Link en Zeldaquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zeker. Weer een weekend met Henry, Pebbles en Mutt
CEO kan niet tegen kritiek. Dit wordt een train-wreck.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:14 schreef StateOfMind het volgende:
Over Mindseye lees ik berichten dat iig de preview versie heel erg buggy en broken was 😱
kom deze spelen dan meneer de voetbalmanagerquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zeker. Weer een weekend met Henry, Pebbles en Mutt
Dat was een preview versie via een stream..tja previews hebben wel vaker bugsquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:14 schreef StateOfMind het volgende:
Over Mindseye lees ik berichten dat iig de preview versie heel erg buggy en broken was 😱
Wilde het net posten.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:25 schreef Evangelion het volgende:
EA Cancels Black Panther Game, Closes Cliffhanger Studios
Ach
Volgens mij was daar iemand knettergek aan kop. Die weigerde niet-zwarte mensen aan te nemen(haar woorden)quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:25 schreef Evangelion het volgende:
EA Cancels Black Panther Game, Closes Cliffhanger Studios
Ach
Hoe meer gezond verstand wint hoe meer kans er is dat ze wel wat lerenquote:Op donderdag 29 mei 2025 06:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wilde het net posten.
Zouden ze leren van hun fouten? Vast niet.
Nee joh. Komt vast straks weer een bericht naar buiten dat het aan racisten ligt of zo ietsquote:Op donderdag 29 mei 2025 06:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wilde het net posten.
Zouden ze leren van hun fouten? Vast niet.
Bijna goed. Bad people on the internets! 😭🤣quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee joh. Komt vast straks weer een bericht naar buiten dat het aan racisten ligt of zo iets
https://gamingbolt.com/dr(...)ople-on-the-internetquote:"I also think a lot of people kind of wanted to see it fail, or wanted to see [BioWare] fail, either because they're just really bad people on the internet — of which there are unfortunately many, as we have discovered."
Dit verbaast niemand.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:14 schreef StateOfMind het volgende:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Doom nog geen miljoen keer verkocht zie ik.
Veel flops de laatste tijd.
Al een tijd of altijd?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Gaat sowieso al een tijd slecht met EA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |