Ja, maar dan ook echt nutteloos.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
totaal nutteloos loyalty programma ook
quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:07 schreef Drankster het volgende:
@:voetbalmanager2 heb jij al 600 uur in KCD2 zitten joh?
Hoeveel uur op de teller tot nu toe?quote:Op donderdag 22 mei 2025 09:04 schreef Ang3l het volgende:
Jezus, ik dacht gister DA Veilguard uit te spelen, want kreeg zo'n point of no return waarschuwing. Maar dat duurt nog steeds best langWel een hoop cruciale beslissingen ineens
Hierna denk ik ff totaal wat anders en iets minder groot.
Life is Strange of zo, laatste deel.
Ik snap oprecht niet wat er zo tof aan die games isquote:Op donderdag 22 mei 2025 09:31 schreef Friday12 het volgende:
Ik las net dat Naughty Dog 2 games tegelijk maakt. Met iemand in de leiding die aan Uncharted en the last of us heeft gewerkt. Neil overziet het in de grote lijnen en traint het 2e team om los van hem een game te maken. Hij werkt actief aan heretic niet aan de 2e game.
80 uur zoietsquote:Op donderdag 22 mei 2025 10:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoeveel uur op de teller tot nu toe?
Ik had uiteindelijk iets van 90 uur op de teller, inclusief alles.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
80 uur zoiets
Heb alle sidequests af, op 1 draak en 1 demoon na, want die waren godspokke lastig.
Misschien dat ik die na de eind game nog doe, als dat kan.
Klimmen, klauteren, puzzelen, schieten, toffe settings, toffe grote setpieces, tof verhaal, toffe toffeesquote:Op donderdag 22 mei 2025 10:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet wat er zo tof aan die games is
Over smaak valt niet te twisten en zo
Ja, dat kan in zoveel gamesquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Klimmen, klauteren, puzzelen, schieten, toffe settings, toffe grote setpieces, tof verhaal, toffe toffees
Ehhquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dat kan in zoveel games
Prima actiegame, RPG elelementen en het verhaal niet te druk om maken. Als jij het leuk vindt prima tochquote:Op zaterdag 24 mei 2025 01:20 schreef superniger het volgende:
Begonnen aan Dragon Age Veilguard. Vermaak me er tot nu toe prima mee.
Als het idd india is met vrienden van Lara.. no fkn thxquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:41 schreef DKUp het volgende:
Over Uncharted gesproken, ik ben meer benieuwd naar een nieuwe Tomb Raider.
Een nieuw goed deel zou ik wel fijn vinden. Open wereld India met parachute en magische krachten was niet een heel erg enthousiastmerend gerucht. Zal wel dit jaar worden aangekondigd.
TLoU op survivor was wel vet toen om te doen. Was wel moeilijk met weinig resources.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:40 schreef Evangelion het volgende:
Het puzzelen en klimmen in Uncharted/TLOU vind ik wel meh, zeker in replays.
Maar allebei gewoon leuke vibes (op een andere manier).
Slechte foto, belichting, textures etc.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:03 schreef MMaRsu het volgende:
Jezus wat ziet KH4 er lelijk uit man
[ afbeelding ]
wtf is dit
Pre-emo KH was bestquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:03 schreef MMaRsu het volgende:
Jezus wat ziet KH4 er lelijk uit man
[ afbeelding ]
wtf is dit
Dat verklaart die 0,1%quote:Op zondag 25 mei 2025 13:15 schreef Evangelion het volgende:
Goed nieuws: Balatro uitgespeeld op hoogste difficulty
Slecht nieuws: Dit voor de plat nu moeten herhalen met de 14 andere starting decks (op alle 8 difficulties) en daarna met de overgebleven jokers (van de 150) die niet gebruikt zijn in de hoogste difficulty wins.
Het hoeft niet hequote:Op zondag 25 mei 2025 13:15 schreef Evangelion het volgende:
Goed nieuws: Balatro uitgespeeld op hoogste difficulty
Slecht nieuws: Dit voor de plat nu moeten herhalen met de 14 andere starting decks (op alle 8 difficulties) en daarna met de overgebleven jokers (van de 150) die niet gebruikt zijn in de hoogste difficulty wins.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |