100% COMPLETIONquote:Op zondag 25 mei 2025 14:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het hoeft niet he
Kan ook voor de fun spelen
Npu precies dat: WERK!quote:Op zondag 25 mei 2025 13:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat verklaart die 0,1%
Godskolere wat een werk 😱
Nog meer T7 DLCquote:
Mark Cerny heeft je al ingehaaldquote:Op zondag 25 mei 2025 13:15 schreef Evangelion het volgende:
Goed nieuws: Balatro uitgespeeld op hoogste difficulty
Slecht nieuws: Dit voor de plat nu moeten herhalen met de 14 andere starting decks (op alle 8 difficulties) en daarna met de overgebleven jokers (van de 150) die niet gebruikt zijn in de hoogste difficulty wins.
Armor King genotquote:
Al besproken (post #247)quote:Op maandag 26 mei 2025 16:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mark Cerny heeft je al ingehaald
[ afbeelding ]
PSA: Please don't get Sifu or Sloclap's upcoming football game Rematch—their creative director follows JK Rowling on Twitterquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:15 schreef MMaRsu het volgende:
Rematch laatste beta is vanaf morgen tot vrijdag
https://www.playrematch.com/beta-environment
Ook voor de PS5!!!! Mis het niet want het is erg leuk
Reseteraquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:43 schreef Evangelion het volgende:
[..]
PSA: Please don't get Sifu or Sloclap's upcoming football game Rematch—their creative director follows JK Rowling on Twitter
https://www.resetera.com/(...)-on-twitter.1197810/
Uhuh, fuck die lui man. Stel kneuzenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:43 schreef Evangelion het volgende:
[..]
PSA: Please don't get Sifu or Sloclap's upcoming football game Rematch—their creative director follows JK Rowling on Twitter
https://www.resetera.com/(...)-on-twitter.1197810/
Nee gedachten politie die op basis van volg activiteiten mensen wil cancellen. Niet eens om wat ze gezegd of gedaan hebben. Nee omdat ze iemand volgen op Twitterquote:Purple forum trying to cancel SloClap (SiFu/Rematch) for X following of J.K Rowling
Dat is toch van die ex-Rockstar lui?quote:
10juniquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is toch van die ex-Rockstar lui?
Ziet er uit als een soort GTA meets Cyperpunk/scifi.
Wel iets voor mij
Wanneer komt ie uit?
Dat is al rap.quote:
Tainted Grail ga ik sowieso ook kopen, heb de demo gespeeld en vond die tof.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:01 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zou kleine nieuwe developers juist wel steunen ipv een Bioware/Ea of Activison/Ubisoft.
Ik hoop zo dat deze goed is. Lijkt me wel echt wat namelijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is toch van die ex-Rockstar lui?
Ziet er uit als een soort GTA meets Cyperpunk/scifi.
Wel iets voor mij
Wanneer komt ie uit?
Tekken 7 compleet met alle fighters was echt briljant. Nu mis je genoeg mensen en die zijn (weer) DLCquote:Op maandag 26 mei 2025 08:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nog meer T7 DLC
Niet normaal hoe schaamteloos Bamco is
Ja ik begrijp niet als die dlc characters zo populair waren, maak ze dan standaard in het roster? Maar nee, het moet weer verkocht worden.en nog steeds geen Kunimitsu of Brucequote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tekken 7 compleet met alle fighters was echt briljant. Nu mis je genoeg mensen en die zijn (weer) DLC
Tekken 8 was wel tof in het eerste seizoen en kreeg enorm goede recensies. Echt een enorm goede fighter. Alleen vanaf seizoen 2 is het ruk qua balance. Nu krijg je weer Anna, Fahkuhram en Armor King. Lei, Miguel, Bob en Julia missen nu. Lei en Julia haten ze volgens mij gewoon. Kunimitsu zal wel in seizoen 3 of 4 zitten, want naast Armor King het meest populaire DLC personage van Tekken 7.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja ik begrijp niet als die dlc characters zo populair waren, maak ze dan standaard in het roster? Maar nee, het moet weer verkocht worden.en nog steeds geen Kunimitsu of Bruce. Lei zit er ook niet in toch?
Volgens mij is T8 niet zo tof maar dat dacht ik ook van MK1.
De oudere delen zijn toch beter (en uitgebreider)
Sf6 is echt de enige echt goede mainstream fighter die ik wel tof vond
Nee hoezo het is een gratis beta broederquote:Op woensdag 28 mei 2025 13:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is voorzichtig gesponsord neem ik aan?
Zeker. Weer een weekend met Henry, Pebbles en Muttquote:Op woensdag 28 mei 2025 13:57 schreef MMaRsu het volgende:
iedereen heeft toch een lang weekend neem ik aan
Ik zit bij de Japanse buren met Link en Zeldaquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zeker. Weer een weekend met Henry, Pebbles en Mutt
CEO kan niet tegen kritiek. Dit wordt een train-wreck.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:14 schreef StateOfMind het volgende:
Over Mindseye lees ik berichten dat iig de preview versie heel erg buggy en broken was 😱
kom deze spelen dan meneer de voetbalmanagerquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zeker. Weer een weekend met Henry, Pebbles en Mutt
Dat was een preview versie via een stream..tja previews hebben wel vaker bugsquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:14 schreef StateOfMind het volgende:
Over Mindseye lees ik berichten dat iig de preview versie heel erg buggy en broken was 😱
Wilde het net posten.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:25 schreef Evangelion het volgende:
EA Cancels Black Panther Game, Closes Cliffhanger Studios
Ach
Volgens mij was daar iemand knettergek aan kop. Die weigerde niet-zwarte mensen aan te nemen(haar woorden)quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:25 schreef Evangelion het volgende:
EA Cancels Black Panther Game, Closes Cliffhanger Studios
Ach
Hoe meer gezond verstand wint hoe meer kans er is dat ze wel wat lerenquote:Op donderdag 29 mei 2025 06:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wilde het net posten.
Zouden ze leren van hun fouten? Vast niet.
Nee joh. Komt vast straks weer een bericht naar buiten dat het aan racisten ligt of zo ietsquote:Op donderdag 29 mei 2025 06:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wilde het net posten.
Zouden ze leren van hun fouten? Vast niet.
Bijna goed. Bad people on the internets! 😭🤣quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee joh. Komt vast straks weer een bericht naar buiten dat het aan racisten ligt of zo iets
https://gamingbolt.com/dr(...)ople-on-the-internetquote:"I also think a lot of people kind of wanted to see it fail, or wanted to see [BioWare] fail, either because they're just really bad people on the internet — of which there are unfortunately many, as we have discovered."
Dit verbaast niemand.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:14 schreef StateOfMind het volgende:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Doom nog geen miljoen keer verkocht zie ik.
Veel flops de laatste tijd.
Al een tijd of altijd?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Gaat sowieso al een tijd slecht met EA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |