Vond Control erg gaaf. Zal er eens naar kijken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:19 schreef Drankster het volgende:
[ x ]
Van dezelfde studio als Alan Wake 2 en Control. Vanmiddag m’n code ontvangen dus van ‘t weekend effe checken. Komt vanaf release (15 juni?) op GamePass en PS+ Extra.
Ik heb die op pc. Ik moet er nog even inkomen denk ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond Control erg gaaf. Zal er eens naar kijken.
Zeker doen. Vooral als je Alan Wake 1 hebt gespeeld want alles is één grote referentie naar die game(s). Er komen zelfs personages van AW terug in Control. Vette muziek ook. M’n GOTY van 2019.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb die op pc. Ik moet er nog even inkomen denk ik.
Eh die gare live service shooters.. ze moeten echt kappen met die shitquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:19 schreef Drankster het volgende:
[ x ]
Van dezelfde studio als Alan Wake 2 en Control. Vanmiddag m’n code ontvangen dus van ‘t weekend effe checken. Komt vanaf release (15 juni?) op GamePass en PS+ Extra.
Er komen zelfs personages van AW terug in Control... en andersom: in AW2 zit zij ook weer, in een side missie (is t DLC? Denk t wel, maar heb alles tegelijk gespeeld).quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zeker doen. Vooral als je Alan Wake 1 hebt gespeeld want alles is één grote referentie naar die game(s). Er komen zelfs personages van AW terug in Control. Vette muziek ook. M’n GOTY van 2019.
Bekijk deze YouTube-video
Ik krijg van die hele Alan Wake / Control setting een soort Twin Peaks meets X-Files vibe, and I like it.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:11 schreef StateOfMind het volgende:
Control
Een ontzettend vage game, maar oh zo tof
Een van de weinige games waarvan ik de Platinum heb volgens mij.
En ik heb er maar 22.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er komen zelfs personages van AW terug in Control... en andersom: in AW2 zit zij ook weer, in een side missie (is t DLC? Denk t wel, maar heb alles tegelijk gespeeld).
Ja fantastisch he, die Sam Lake doet dat wel slim door alles door elkaar te laten lopen in ‘t sfeertje van Twin Peaks. Zo veel momenten van herkenning in die games en de TV serie. Quantum Break moet ik ook nog spelen, die is enkel voor Xbox. Alex Casey is eigenlijk ook gewoon Max Payne.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg van die hele Alan Wake / Control setting een soort Twin Peaks meets X-Files vibe, and I like it.
The Dark Ages? Moeite waard dus?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:47 schreef StateOfMind het volgende:
Chapter 2 van Doom klaar, ook 100%
Vanavond verder.
Heerlijke brute game
Absoluutquote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
The Dark Ages? Moeite waard dus?
Mooi, eens op Steam kijkenquote:
Zag ik ja, maar dat maakt me niet veel uit. Lekker knallenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:18 schreef StateOfMind het volgende:
Is (gelukkig) een stuk trager dan Eternal, want dat was gewoon te snel voor mijn oude brein
Het schild speelt op meerdere vlakken ook een belangrijke rolquote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zag ik ja, maar dat maakt me niet veel uit. Lekker knallen
Gezien in reviews ja. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het schild speelt op meerdere vlakken ook een belangrijke rol
Heb besloten om verder te gaan als alle dlc uitgebracht isquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb besloten om verder te gaan als alle dlc uitgebracht is
Je zat er helemaal in waarom nu een jaar+ wachten om verder te gaan?quote:
Een jaar 😱quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je zat er helemaal in waarom nu een jaar+ wachten om verder te gaan?
Zo groeit die backlog wel
Das heul niet waar.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wil het spel niet afmaken, want dan gaat ze dood.
Wtf! Waarom zegt ze dan de hele tijd dat ze dood gaat?quote:
Aandachtshoerquote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wtf! Waarom zegt ze dan de hele tijd dat ze dood gaat?
Alleen als ze buiten Avernus blijft. 👀 Dannon en Karlach hebben dat gesprek al gehad in act 2 (aangezien je met haar gedatet hebt in act 3 weet ik dat dat gesprek heeft plaatsgevondenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wtf! Waarom zegt ze dan de hele tijd dat ze dood gaat?
https://pu.nl/nieuws/over(...)l-war-en-dead-space/quote:De campagne van de aankomende nieuwe Battlefield is volgens de makers van de game geïnspireerd door de film Civil War en de game Dead Space.
Dat liet senior producer Philippe Ducharme weten aan Inverse. Volgens hem is de vorig jaar verschenen Alex Garland-film Civil War een "goede referentie" voor sommige dingen die de ontwikkelaars in het spel willen creëren.
In Civil War staat een Verenigde Staten centraal waarin een burgeroorlog het land verscheurt. De film volgt een team journalisten dat met militairen richting Washington, D.C. reist om verslag te doen van de vijandelijke overname van het Witte Huis.
Ducharme laat ook weten dat de remake van Dead Space impact heeft gemaakt op de ontwikkeling van de nieuwe Battlefield. Gedurende de ontwikkeling van Dead Space leerden de ontwikkelaars meer over de "spanningscurve" en hoe de transitie van één plotpunt naar de volgende "zowel hoge als lage punten nodig heeft om de interesse van spelers te behouden". Hoewel een game als Battlefield een heel ander soort beestje is, zijn er toch lessen gehaald uit de Dead Space-ontwikkeling.
Heb meerdere keren met haar gesproken en iedere keer aangeboden dat ze naar Avernus kan. Iedere keer zegt ze dat ze dat niet wil.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:14 schreef Drankster het volgende:
[..]
Alleen als ze buiten Avernus blijft. 👀 Dannon en Karlach hebben dat gesprek al gehad in act 2 (aangezien je met haar gedatet hebt in act 3 weet ik dat dat gesprek heeft plaatsgevonden)
Bij mij is...quote:Op zondag 18 mei 2025 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, uitgespeeld.
Karlach is een mindflayer, dus we zijn nog samen.
Orpheus dood, dus Laezel boos op me. Gale leeft nog als docent. Redelijk goed einde zo. De kranten en de brieven aan het einde zijn leuk om te lezen.
Klein nadeel is dat de trofee voor het in leven houden van alle tieflings niet is gepopt terwijl ik iedereen in leven heb. Uitermate spijtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Het wordt waarschijnlijk toch weer een lineaire shooter met QTE's dat je in 5 uur uitspeelt.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
https://pu.nl/nieuws/over(...)l-war-en-dead-space/
Game zou voor april 2026 uit moeten komen (5 jaar!!! na de vorige) en zou deze zomer gepresenteerd moeten worden.
5 Jaar is behoorlijk lang en hopelijk hebben ze er van geleerd.
quote:Op maandag 19 mei 2025 09:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mij is...Dan moest je ervoor kiezen om geen mindflayer te worden, Gale over te halen de kroon te gebruiken, en Karlach om terug te gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga ergens deze week proberen om het andere einde te halen, om de hersenen te domineren.
Enige lastige was dat laatste stuk, om paar honderd schade aan de hersenen te doen. Iedere klap levert mij ook schade op en de vloer verdwijnt. Ik kan niks gooien. Het is dat Gale nog volle spellslots had.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 19 mei 2025 09:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mij is...Beste einde!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, volgens mij wel ja.quote:Op maandag 19 mei 2025 09:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moest je ervoor kiezen om geen mindflayer te worden, Gale over te halen de kroon te gebruiken, en Karlach om terug te gaan?
Orpheus was mij bij mij de mind flayer geworden ja. Hell no dat iemand van mijn party dat ging doen.quote:Op maandag 19 mei 2025 09:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moest je ervoor kiezen om geen mindflayer te worden, Gale over te halen de kroon te gebruiken, en Karlach om terug te gaan?
Ik ga ergens deze week proberen om het andere einde te halen, om de hersenen te domineren.
Enige lastige was dat laatste stuk, om paar honderd schade aan de hersenen te doen. Iedere klap levert mij ook schade op en de vloer verdwijnt. Ik kan niks gooien. Het is dat Gale nog volle spellslots had.
Rare sex kikkerquote:Op maandag 19 mei 2025 09:54 schreef Drankster het volgende:
[..]
Orpheus was mij bij mij de mind flayer geworden ja. Hell no dat iemand van mijn party dat ging doen.
Lea'Zel was het daar uiteraard niet mee eens maar ik bitchslapte die rare sex kikker gewoon. Ze heeft de hele game al een grote mond.
Ik heb wel een type in RPG romances, geloof ikquote:Op maandag 19 mei 2025 10:50 schreef StateOfMind het volgende:
Ieder zijn voorkeuren zal ik maar zeggen
Praatjes heeft ze wel, ja. Laat haar meestal in het kamp omdat mijn karakter en Karlach al melee zijn.quote:Op maandag 19 mei 2025 09:54 schreef Drankster het volgende:
[..]
Orpheus was mij bij mij de mind flayer geworden ja. Hell no dat iemand van mijn party dat ging doen.
Lea'Zel was het daar uiteraard niet mee eens maar ik bitchslapte die rare sex kikker gewoon. Ze heeft de hele game al een grote mond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |