Vond Control erg gaaf. Zal er eens naar kijken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:19 schreef Drankster het volgende:
[ x ]
Van dezelfde studio als Alan Wake 2 en Control. Vanmiddag m’n code ontvangen dus van ‘t weekend effe checken. Komt vanaf release (15 juni?) op GamePass en PS+ Extra.
Ik heb die op pc. Ik moet er nog even inkomen denk ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond Control erg gaaf. Zal er eens naar kijken.
Zeker doen. Vooral als je Alan Wake 1 hebt gespeeld want alles is één grote referentie naar die game(s). Er komen zelfs personages van AW terug in Control. Vette muziek ook. M’n GOTY van 2019.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb die op pc. Ik moet er nog even inkomen denk ik.
Eh die gare live service shooters.. ze moeten echt kappen met die shitquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:19 schreef Drankster het volgende:
[ x ]
Van dezelfde studio als Alan Wake 2 en Control. Vanmiddag m’n code ontvangen dus van ‘t weekend effe checken. Komt vanaf release (15 juni?) op GamePass en PS+ Extra.
Er komen zelfs personages van AW terug in Control... en andersom: in AW2 zit zij ook weer, in een side missie (is t DLC? Denk t wel, maar heb alles tegelijk gespeeld).quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zeker doen. Vooral als je Alan Wake 1 hebt gespeeld want alles is één grote referentie naar die game(s). Er komen zelfs personages van AW terug in Control. Vette muziek ook. M’n GOTY van 2019.
Bekijk deze YouTube-video
Ik krijg van die hele Alan Wake / Control setting een soort Twin Peaks meets X-Files vibe, and I like it.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:11 schreef StateOfMind het volgende:
Control
Een ontzettend vage game, maar oh zo tof
Een van de weinige games waarvan ik de Platinum heb volgens mij.
En ik heb er maar 22.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er komen zelfs personages van AW terug in Control... en andersom: in AW2 zit zij ook weer, in een side missie (is t DLC? Denk t wel, maar heb alles tegelijk gespeeld).
Ja fantastisch he, die Sam Lake doet dat wel slim door alles door elkaar te laten lopen in ‘t sfeertje van Twin Peaks. Zo veel momenten van herkenning in die games en de TV serie. Quantum Break moet ik ook nog spelen, die is enkel voor Xbox. Alex Casey is eigenlijk ook gewoon Max Payne.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg van die hele Alan Wake / Control setting een soort Twin Peaks meets X-Files vibe, and I like it.
The Dark Ages? Moeite waard dus?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:47 schreef StateOfMind het volgende:
Chapter 2 van Doom klaar, ook 100%
Vanavond verder.
Heerlijke brute game
Absoluutquote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
The Dark Ages? Moeite waard dus?
Mooi, eens op Steam kijkenquote:
Zag ik ja, maar dat maakt me niet veel uit. Lekker knallenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:18 schreef StateOfMind het volgende:
Is (gelukkig) een stuk trager dan Eternal, want dat was gewoon te snel voor mijn oude brein
Het schild speelt op meerdere vlakken ook een belangrijke rolquote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zag ik ja, maar dat maakt me niet veel uit. Lekker knallen
Gezien in reviews ja. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het schild speelt op meerdere vlakken ook een belangrijke rol
Heb besloten om verder te gaan als alle dlc uitgebracht isquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb besloten om verder te gaan als alle dlc uitgebracht is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |