SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Lijkt me intens frustrerend. Niet mijn ding.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja. Erger nog. Want je hebt geen quest markers of zo. Verhaal moet je ook zelf maar uitzoeken.
Het is echt: Hier is een wereld. Je moet naar die grote boom. Succes zoek het maar uit
O die begraafplaats ging best wel mis bij mijquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bg3 vanmorgen maar even gedaan. Was gisteren op een g
Begraafplaats gekomen. Allemaal depri met dode kinderen, kinderen die hun ouders zijn verloren.
Karlach laat nog even zien waar haar ouders liggen.
Vanavond weer even kijken. Wyll zijn pact breken, nog wat zooi verkopen uit de kist en wat allies zoeken.
Ben level 11, dus het einde zal er wel aan zitten te komen.
Wat rust in de tent voor de andere gamestudio's. Maar een vol jaar vertraging is natuurlijk niet best, dan moet er nog flink wat bij te klussen zijn en crew een jaar langer doorbetalen. Ook wel ergens fijn voor de eigen games van Rockstar/2K denk ik zodat ze niet ondersneeuwen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:31 schreef StateOfMind het volgende:
https://x.com/RockstarGames/status/1918265468076605706
GTA6 toch in 2026😱
26 mei.
Dat is juist de kracht van Elden Ring en de andere FromSoftware games.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja. Erger nog. Want je hebt geen quest markers of zo. Verhaal moet je ook zelf maar uitzoeken.
Het is echt: Hier is een wereld. Je moet naar die grote boom. Succes zoek het maar uit
Ja i know. Ik hou er van. Maar mensen die rpgs niet leuk vinden. Zal ik zeker niet elden ring aanraden.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is juist de kracht van Elden Ring en de andere FromSoftware games.
Er is wel een soort gloed die je naar de volgende Site of Grace leidt als je in de buurt bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Puur zodat de storm van Ghost of Yōtei is gaan liggen. Angsthazen bij Rockstar.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:31 schreef StateOfMind het volgende:
GTA6 toch in 2026😱
26 mei.
Pijnquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:31 schreef StateOfMind het volgende:
GTA6 toch in 2026😱
26 mei.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:47 schreef Friday12 het volgende:
Zijn we allemaal klaar voor prijstverhogingen? Net zoals de XdoosIk heb nog zoveel te spelen, zit goed tot 2030.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Zijn we allemaal klaar voor prijstverhogingen? Net zoals de XdoosZijn voor PS vorige maand al geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat Claire Obscura hem gaat pakken maatquote:
Nah, Doom The Dark Agesquote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik denk dat Claire Obscura hem gaat pakken maat
Haha, yeah fucking right.quote:
Wordt een heerlijke gamequote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha, yeah fucking right.
Die game ziet er zwaar lame uit in vergelijking met de vorige twee delen, en die vorige was ook al kut.
Doom 2016 gaan ze niet meer verslaan.
Zag er meer uit als een Serious Sam kloon, met al die wijde omgevingen en vijanden die op je afrennenquote:
Het is van id, dus ik heb goede hoop. Ze proberen tenminste telkens wat anders.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zag er meer uit als een Serious Sam kloon, met al die wijde omgevingen en vijanden die op je afrennen
Niet dat Serious Sam niet geweldig was, maar had wel veel humor
Maar dat melee ding bv zag er al lame uit
Ja dat is zeker waar. Ik ga het sowieso spelen!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is van id, dus ik heb goede hoop. Ze proberen tenminste telkens wat anders.
Niet op deze manier tenzij ik iets gemist hadquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:58 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Zijn voor PS vorige maand al geweest.
Zijn we allemaal klaar voor prijstverhogingen? Net zoals de XdoosDagje na een SOONY meeting zodat het aandeel niet zo laag is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Deze bedoelde ikquote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Niet op deze manier tenzij ik iets gemist had
kc2.quote:
Jaaaaa met die vieze lange nagelsquote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net eerste date met Karlach gehad.
De animaties zijn een beetje apart. Alsof ze je anus vingert op het einde.
Topspel.
Ik hoop KCD2 of Expedition 33, beide goede unieke games en ik gun het de studios enorm. Yotei en Death Stranding 2 gaan ook fantastisch worden.quote:
Ik las al op reddit en steamforum geloof ik dat men dit ook ervaart. Sommigen vinden het raar. Anderen geil.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:53 schreef Drankster het volgende:
[..]
Jaaaaa met die vieze lange nagelsik zat ook van jooo wtf
Zie dat je ook de platinum van KCD1 hebtquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:15 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
Na 305 uur en 3 playtroughs de platinum van Baldur's Gate 3 gehaald.
Dit is de beste westerse RPG die je kan spelen sinds Dragon Age: Origins.
Vanavond maar eens aan Expedition 33 beginnen.
Zeker, en alle DLC inclusief hardcore met alle negative perks.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zie dat je ook de platinum van KCD1 hebt
DA:O was best leuk idd. Moet Awakenings nog uitspelen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:15 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
Na 305 uur en 3 playtroughs de platinum van Baldur's Gate 3 gehaald.
Dit is de beste westerse RPG die je kan spelen sinds Dragon Age: Origins.
Vanavond maar eens aan Expedition 33 beginnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |