Deze bedoelde ikquote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Niet op deze manier tenzij ik iets gemist had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kc2.quote:
Jaaaaa met die vieze lange nagelsquote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net eerste date met Karlach gehad.
De animaties zijn een beetje apart. Alsof ze je anus vingert op het einde.
Topspel.
Ik hoop KCD2 of Expedition 33, beide goede unieke games en ik gun het de studios enorm. Yotei en Death Stranding 2 gaan ook fantastisch worden.quote:
Ik las al op reddit en steamforum geloof ik dat men dit ook ervaart. Sommigen vinden het raar. Anderen geil.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:53 schreef Drankster het volgende:
[..]
Jaaaaa met die vieze lange nagelsik zat ook van jooo wtf
Zie dat je ook de platinum van KCD1 hebtquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:15 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
Na 305 uur en 3 playtroughs de platinum van Baldur's Gate 3 gehaald.
Dit is de beste westerse RPG die je kan spelen sinds Dragon Age: Origins.
Vanavond maar eens aan Expedition 33 beginnen.
Zeker, en alle DLC inclusief hardcore met alle negative perks.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zie dat je ook de platinum van KCD1 hebt
DA:O was best leuk idd. Moet Awakenings nog uitspelen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:15 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
Dat die ultra rare is snap ik wel.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:15 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie 4/5 mei gedachtes.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest gisteren kiezen tussen m'n romance met de latino bad boy of de black good boy en t was lastig.
Waarom dwingt Dragon Age me te kiezen? Ik wil gewoon getowerbridged worden.
ZO niet woke dat polyamorie er niet in zit
Cancel this game!
Walgelijk!quote:Op maandag 5 mei 2025 12:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest gisteren kiezen tussen m'n romance met de latino bad boy of de black good boy en t was lastig.
Waarom dwingt Dragon Age me te kiezen? Ik wil gewoon getowerbridged worden.
ZO niet woke dat polyamorie er niet in zit
Cancel this game!
Misschien is mijn beeld van een RPG anders, maar voor mij is het een combinatie van character building, combat, story en NPC om mee te praten/party based/dialogen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja i know. Ik hou er van. Maar mensen die rpgs niet leuk vinden. Zal ik zeker niet elden ring aanraden.
In Elden Ring, en de overige Soulsborne games, zit wel degelijk een verhaal, alleen wordt dat anders verteld/zit dat meer verborgen.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:46 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Misschien is mijn beeld van een RPG anders, maar voor mij is het een combinatie van character building, combat, story en NPC om mee te praten/party based/dialogen.
En story en NPCS zijn echt afwezig.
Ik zowel bloodborne als Elden ring had ik echt geen enkele notie van een verhaal(lijn).quote:Op maandag 5 mei 2025 13:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In Elden Ring, en de overige Soulsborne games, zit wel degelijk een verhaal, alleen wordt dat anders verteld/zit dat meer verborgen.
En npc's zijn er ook.
Je kunt ze alleen volledig missen.
Ik zou dat meer lore noemen dan dat je echt een verhaal doorloopt.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In Elden Ring, en de overige Soulsborne games, zit wel degelijk een verhaal, alleen wordt dat anders verteld/zit dat meer verborgen.
En npc's zijn er ook.
Je kunt ze alleen volledig missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |