https://www.loopleeuwarden.frlquote:Inschrijving nog 1️⃣ week geopend!
Je kunt je nog precies één week inschrijven voor LOOP Leeuwarden 2025. Sta jij op zondag 11 mei aan de start van hét hardloop- en wandelevenement van Fryslân?
"Kipchoge moet het hebben van zijn loopvermogen" is ook zo'n open deur anders.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 00:40 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Die zin komt uit een liedje van Henk Spaan en Harry Vermeegen, en dat liedje gaat dus niet over een hardloper maar over een voetballer.
Bekijk deze YouTube-video
I know.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 00:40 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Die zin komt uit een liedje van Henk Spaan en Harry Vermeegen, en dat liedje gaat dus niet over een hardloper maar over een voetballer.
Bekijk deze YouTube-video
Fijn idd als de intervallen lukken!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:47 schreef valleilijn het volgende:
Door de 500km heen voor dit jaar. Beetje achter op schema voor het jaardoel van 2000 maar dat haal ik nog wel in als de rest van het jaar een beetje volgens planning verloopt.
Vanochtend lekker intervallen gedaan, 10x400m op iets sneller dan 5k pace. Flink pittig maar wel gelukt om de paces te halen, lekker gevoel is dat
Voor mij geldt ongeveer hetzelfde, geen tijdsdoel voor Utrecht en in het najaar de marathon van Eindhoven.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:56 schreef valleilijn het volgende:
Over twee weken de halve marathon van Utrecht maar dat is geen goal race, het is vooral opbouw naar het najaar met een paar trailruns van tegen de 30km en de marathon van Amsterdam
100 euro op fatbikejochies 💩quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:41 schreef Evangelion het volgende:
Iemand had m'n waterfles gejat/weggegooid die ik (5 minuten ervoor) had neergelegd op mijn interval rondje
Gebruik je sporthorloge of gps van je telefoon?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:03 schreef Nober het volgende:
Strava issues
Ligt bij jullie de verstreken tijd en beweegtijd ook ver uit elkaar?
Wel leuk om eens een tempo van 3:19 per km gemiddeld te zien na je rustig ochtendloopje.
Via telefoon inderdaad, via horloge telt de wandelchallenge namelijk niet. Heb strava ook maar even geupdate misschien helpt dat.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:45 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Gebruik je sporthorloge of gps van je telefoon?
Ik ken meer mensen bij wie gps van de telefoon issues geeft. Die meet "schokkerig" en dan lijkt het stilstaan --> sprint --> stilstaan --> sprint, en het stilstaan haalt Strava uit je activiteit dus dan houd je alleen snel over.
Gelukkig heb ik de link naar inschrijving op tijd gepost.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:06 schreef borrepus het volgende:
Mocht er nog iemand twijfelen, de HM van de Singelloop is nu al uitverkocht (1 mei is de inschrijving geopend)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit het nieuwsartikel wat @Nober eerder al postte:quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:06 schreef borrepus het volgende:
Mocht er nog iemand twijfelen, de HM van de Singelloop is nu al uitverkocht (1 mei is de inschrijving geopend)
Dat zou ik persoonlijk dus niet doen.quote:"Evenementen die nooit vol hebben gezeten, zitten nu allemaal vol. Zelfs de kleinere. En ook in een steeds korter tijdsbestek", gaat hij verder. Volgens Artigas zijn mensen bang om er niet bij te kunnen zijn. "Mensen denken: ik schrijf me gewoon in en dan zie ik wel of ik uiteindelijk meedoe. Het begint bijna popconcertachtige vormen aan te nemen, want mensen weten dat ze hun ticket toch wel kwijtraken als ze er vanaf willen."
Goed bezig! Dat is het echte werk in de warmte en een superprestatie. Waar werd de trail gehouden, en maakt de hitte veel verschil voor je tijd?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:28 schreef slacker_nl het volgende:
16km trail vandaag was ZWAAR. Had allereerst teveel gegeten gister dus had een blok vlees in mn maag en ten tweede was het heet, ik moet Strava of Garmin Connect nog dubbelchecken, maar het was op momenten 35.2 graden C met en zonder wind. Het was soms een beetje afzien.
Na afloop koffie met een donut gegeten om deze loop wat te verzachten.. pffffff
Eta: Garmin zegt 36 graden max. Ik geloof het zo. Gevoelstemp zal wel een paar graden hoger gelegen hebben, 40 fzo.
Zo, da's zeker warm ja...quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:28 schreef slacker_nl het volgende:
Eta: Garmin zegt 36 graden max. Ik geloof het zo. Gevoelstemp zal wel een paar graden hoger gelegen hebben, 40 fzo.
Het weer vandaag was echt prima te doen!quote:Op woensdag 30 april 2025 11:49 schreef twist02 het volgende:
As. zondag Wings for Lifestart is om 13.00u dus ben blij dat het dan weer een beetje afkoelt
![]()
Kijken hoelang ik Robert Doornbos en Kjeld Nuis voor kan blijvenwil mikken op een km of 18-20km
Zou ik ook nooit doen. Maar ik heb wel het idee dat dat echt een kleine minderheid is die zo denkt en inschrijft.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:19 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Uit het nieuwsartikel wat @:Nober eerder al postte:
[..]
Dat zou ik persoonlijk dus niet doen.
Als ik mij inschrijf voor een evenement dan wil ik die ook echt lopen.
Natuurlijk kan er altijd wat tussen komen of raak je geblesseerd maar tickets kopen met het idee dan heb ik het maar alvast en anders raak ik het toch wel weer kwijt voelt voor mij niet goed.
Nu moet iemand die echt wil maar te laat is hopen dat hij/zij een ticket kan overnemen van een ander..
Maar goed dat moet iedereen voor zich weten natuurlijk.
We lopen gewoon over mountain bike trails op Aruba. Er zit geen enkele organisatie achter, behalve een whatsappgroepje.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:13 schreef core2duo het volgende:
[..]
Goed bezig! Dat is het echte werk in de warmte en een superprestatie. Waar werd de trail gehouden, en maakt de hitte veel verschil voor je tijd?
De startbewijzen schieten tegenwoordig als paddestoelen uit de grond en dat is een goed teken: bewegen is hip, en ook ‘echt’ hardlopen voor een medaille. Heb je nog een streeftijd?quote:Op maandag 5 mei 2025 17:31 schreef Evangelion het volgende:
2 jaar geleden liep ik Leiden Marathon, 718 deelnemers voor de hele. Komend weekend 2300.
Nee, gewoon voor de lol. Ik ben nog stijf van de vorige.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:12 schreef core2duo het volgende:
[..]
De startbewijzen schieten tegenwoordig als paddestoelen uit de grond en dat is een goed teken: bewegen is hip, en ook ‘echt’ hardlopen voor een medaille. Heb je nog een streeftijd?
Wat de marathon betredt zit ik vooralsnog sterk tussen wel en niet. Een voorjaarsmarathon in april betekent: in de winter trainen. Dat vereist enorm veel planning, gedoe met laagjes etc. Vaak veel wind, waardoor je bijkans gestudeerd moet hebben om het juiste tempo te kunnen bepalen. Voor de maand mei, zoals de marathon Leiden, is het al een stuk beter qua trainingsperiode.
Voor de lol is ook niet onbelangrijk.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:23 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Nee, gewoon voor de lol. Ik ben nog stijf van de vorige.
Ja al heb je met de marathon zelf dan wel kans dat het bloedheet is.
Welke heb je gekocht?quote:Op zondag 4 mei 2025 18:44 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb nieuwe hardloopschoenen gekocht. De verkoper keek me teleurgesteld aan dat ik zo lang met de oude heb rondgelopen.
Heb nu weer fatsoenlijke vering. Vanochtend een rondje mijn schoenen ingelopen. Het gaat inderdaad een stuk sneller zonder extra moeite
Hoe oud zijn of waren ze dan?quote:Op zondag 4 mei 2025 18:44 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb nieuwe hardloopschoenen gekocht. De verkoper keek me teleurgesteld aan dat ik zo lang met de oude heb rondgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |