Ik ben zo slecht om te denken dat ze dit enkel doen bij gezamenlijk opdrachten en voor zichzelf niet...quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Stel dat Mark 7 keer per dag een rook- annex koffiepauze neemt straks. Dat is 7 keer 10 á 15 minuten wat ie verspeelt. Is 70 á 105 minuten per dag waarin hij niet klust. En Heidy lust ook graag een bakkie, dus voor haar geldt: ook tijd er af.
Ik hoop dat ze laatste worden.
Nou, als je rookt dan móet je er wel geregeld eentje opsteken. En dat zal hij niet binnen doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht om te denken dat ze dit enkel doen bij gezamenlijk opdrachten en voor zichzelf niet...
Dat wel, maar je kan snel om het hoekje van de deur eentje wegtrekken of met een bakkie gaan zitten en rustig weg rokenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, als je rookt dan móet je er wel geregeld eentje opsteken. En dat zal hij niet binnen doen.
Maar die man is oud! Die wil lekker rustig zitten.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat wel, maar je kan snel om het hoekje van de deur eentje wegtrekken of met een bakkie gaan zitten en rustig weg roken
Ik hoop dat ookquote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar die man is oud! Die wil lekker rustig zitten.
Is het je opgevallen dat Roelie en Marit maar op 60% power aan het werken zijn? Dat zeiden ze zelf op een gegeven moment... Die 2 zijn echt veel taktischer dan ze zich voordoen!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht om te denken dat ze dit enkel doen bij gezamenlijk opdrachten en voor zichzelf niet...
Maar hoe kunnen ze gaan verbouwen? Ze wisten niet hoe de zaag te hanteren.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is het je opgevallen dat Roelie en Marit maar op 60% power aan het werken zijn? Dat zeiden ze zelf op een gegeven moment... Die 2 zijn echt veel taktischer dan ze zich voordoen!![]()
Ja dat weet ik ook niet... maar ze leren wel opvallend snelquote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar hoe kunnen ze gaan verbouwen? Ze wisten niet hoe de zaag te hanteren.
Leuk toch, geeft waarschijnlijk weer wat reuring. De één zal meer uitpakken dan de ander.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:32 schreef TaMieke het volgende:
Wat is dit voor onzin? Gaat het om het klussen of om het koken??
Stilte voor de storm!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Beetje saai vond ik het. De zusjes zijn weinig in beeld valt me op. Nu de verdeling en Heidy staat al te klagen.
Je zag zijn kop vertrekken toen ze het hadden over wie het meest hun best heeft gedaanquote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
100% dat Heidi en Mark het slechtste gaan scoren. Ray wees op de kaart naar links onder toen Dennis vroeg wie het slechtse was... en daar stond de foto van Heidi en Mark
Edit: en Wilfred & Edith gaan heel goed scoren!
Ik denk dat ze bedoelt: koken in die gare caravans.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:33 schreef Soury het volgende:
Hoezo andere die voor je koken vind ze vies, gaan ze nooit uit eten dan.
Vond ik ook een beetje bot van Dennis... zou je ook niet verwachten van een ex-topsporter...quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:41 schreef Soury het volgende:
Patat en snacks jemig.
En als lunch patat en snacks. Lullig trouwens voor de vega dame een komkommer en een paar wortels. Niet grappig
Ja neem wat lekkers mee een salade ofzo.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Vond ik ook een beetje bot van Dennis... zou je ook niet verwachten van een ex-topsporter...
Dat is Naomiquote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Behalve die silicone billen dan he
Verdorie... ik zit nog bij vorig jaar.... (en bij de billen van Naomi...quote:
Weet ik, nu pakte het eerlijk uit, maar het gaat me even om het systeem. Ik ga nou eenmaal heel slecht op onrechtvaardigheidquote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Team Antillen had maar liefst 16 punten!
Klopt wat je zegt. Tikkie vreemd is het wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Weet ik, nu pakte het eerlijk uit, maar het gaat me even om het systeem. Ik ga nou eenmaal heel slecht op onrechtvaardigheid
Ja de meeste punten de eerste keus, pas als het gelijk is kop/munt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vond het maar een rare manier van verdelen.. Ik bedoel: geen stemrecht boven de 15 en kop of munt geeft de doorslag... waarom? laat dan gewoon het totaal aantal punten de doorslag geven....
Ook wel bijzonder dat Marit & Roelie niet meer app. 1 konden kiezen, alleen maar omdat toevallig F&C de enige waren die dat app. als eerste hadden gekozen. Voor hetzelfde geld krijgen ze veel hogere cijfers dan F&C (ff theorie he) en is hun 2e voorkeur weg...
Ja dat klopt maar hij zei dat hij zijn hele leven het met zesjes moest doenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Verdorie... ik zit nog bij vorig jaar.... (en bij de billen van Naomi...)
(edit: Anouk was toch een 7? Maurits was een 6 dacht ik... ff terugkijken hoor...)
Ooo!! Ik snap hem!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar hij zei dat hij zijn hele leven het met zesjes moest doen
Ja, helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vond het maar een rare manier van verdelen.. Ik bedoel: geen stemrecht boven de 15 en kop of munt geeft de doorslag... waarom? laat dan gewoon het totaal aantal punten de doorslag geven....
Ook wel bijzonder dat Marit & Roelie niet meer app. 1 konden kiezen, alleen maar omdat toevallig F&C de enige waren die dat app. als eerste hadden gekozen. Voor hetzelfde geld krijgen ze veel hogere cijfers dan F&C (ff theorie he) en is hun 2e voorkeur weg...
De programmaleiding heeft de stemming zo gestuurd denk ik. Ze maakten de regels en wisten de uitkomst.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, helemaal mee eens!
Ik vond het inderdaad ook gek dat je blijkbaar dibs had als je de enige keuze was. Als ze dat hadden gezegd, hadden mensen wellicht nog even andere tactische keuzes kunnen makenHet is zo'n groot deel van Het Blok, dat het best gek is om het een beetje random te doen, die verdeling.
Dat stemrecht snapte ik ook nog niet helemaalOf was dat alleen als je allebei hetzelfde appartement had en dan mocht onderhandelen oid? Was een beetje vaag voor mij
Maar ik bedoel niet dat het expres zo is gegaan. Ik denk dat de uitkomst rechtvaardig is.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De programmaleiding heeft de stemming zo gestuurd denk ik. Ze maakten de regels en wisten de uitkomst.
Ik denk niet dat je dat kan beoordelen met de beelden die we zien, al werd er wel duidelijk beelden gezien van de koffie drinkende en rokende Markquote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:00 schreef V. het volgende:
Ik snap die 6 van Maurits echt helemaal niet. Echt niet, gewoon.
Die blik ookquote:
Maar ze gaan ze een poepie laten ruiken. En Heidy is maandag al in tranenquote:
Snap ik, natuurlijk wordt er ge-edit, maar hij komt wel uit het niets.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat kan beoordelen met de beelden die we zien, al werd er wel duidelijk beelden gezien van de koffie drinkende en rokende Mark
Hij probeerde toch een muur door te breken, waar hij zelf tegenaan stond op de ladder? Veiligheid werd ook meegenomen in de beoordeling…quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:00 schreef V. het volgende:
Ik snap die 6 van Maurits echt helemaal niet. Echt niet, gewoon.
Mooie samenvatting van week 1!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:37 schreef PeterKelder het volgende:
--- even geknipt voor de leesbaarheid ----
Was dat toen Anouk foto's wilde maken van het goddelijk bezwete lichaam van Mark? Zodat ze daar later op een rustig momentje nog een keer naar kon kijken?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:50 schreef KnutselKoningin het volgende:
[..]
Hij probeerde toch een muur door te breken, waar hij zelf tegenaan stond op de ladder? Veiligheid werd ook meegenomen in de beoordeling…
Niet? Oh, dat komt vast omdat ik mijn mening over Mark zéér genuanceerd heb neergezetquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Mooie samenvatting van week 1!![]()
En zeker eens over Faisel, Daan en Dennis! Al blijkt uit jouw verhaal niet duidelijk wat je nou van Mark vindt...
![]()
Dat was Maurits, toch? Dat mag ik hopen tenminstequote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Was dat toen Anouk foto's wilde maken van het goddelijk bezwete lichaam van Mark? Zodat ze daar later op een rustig momentje nog een keer naar kon kijken?
(dat vond ik zo'n raar moment)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |