abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Overall beste user 2022 donderdag 1 mei 2025 @ 14:14:07 #2
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_217508007
quote:
‼️ Traffic jams on the Crimean Bridge, Russians go to occupied Crimea for the holidays and summer

https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lo442nvyx223
Tijd om wat files te veroorzaken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_217508031
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 14:14 schreef Ulx het volgende:

[..]
Tijd om wat files te veroorzaken.
Prijsschieten voor een knaak *O*
Kinderen altijd prijs *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 1 mei 2025 @ 14:18:30 #4
319979 Fok-it
All is well
pi_217508047
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 13:33 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Oké, maar dat is niet waar ik op doelde.
Waar doel je dan wel op?

'sommige mensen willen maar al te graag dat de oorlog door blijft gaan' is toch een vrij duidelijk statement waar geen speld tussen te krijgen is
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 1 mei 2025 @ 14:22:57 #5
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_217508088
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 13:23 schreef Ulx het volgende: [..] Cashflow? Welke Amerikaanse bedrijven gaan daar dan heen?
Ze mogen de helft van het fonds beheren voor o.a. wapens. Die uiteraard van uncle sam worden afgenomen. En wie zegt dat er Amerikaanse bedrijven heen moeten om mee te profiteren? Er ligt o.a. een enorme investeringsintentie in de wederopbouw. En dat heeft de VS destijds voor Europa ook geen windeieren gelegd.

Voor de rest is men wel erg blij met sigaren uit eigen doos. Bijvoorbeeld betalen voor steun van Biden wat nu achterwege wordt gelaten, en dat Oekraïnse nationale wetgeving wordt gerespecteerd (ja duh)
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Overall beste user 2022 donderdag 1 mei 2025 @ 14:26:05 #6
3928 Ulx
pi_217508118
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 14:22 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ze mogen de helft van het fonds beheren voor o.a. wapens. Die uiteraard van uncle sam worden afgenomen. En wie zegt dat er Amerikaanse bedrijven heen moeten om mee te profiteren? Er ligt o.a. een enorme investeringsintentie in de wederopbouw. En dat heeft de VS destijds voor Europa ook geen windeieren gelegd.

Voor de rest is men wel erg blij met sigaren uit eigen doos. Bijvoorbeeld betalen voor steun van Biden wat nu achterwege wordt gelaten, en dat Oekraïnse nationale wetgeving wordt gerespecteerd (ja duh)
Prima als ze Amerikaanse Patriot systemen kopen. Die zijn nodig. De VS kan daar nu niet meer moeilijk over doen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_217508143
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 13:30 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
"Jaaaa drones op de 9 mei parade"

Stropop? Het is geen argument wat ik maak hé. Het is slecht een beschrijving van sommige sentimenten hier.

Als je het als argument opvat dat de oorlog maar door moet gaan, dan is dat natuurlijk onzin, want zoals @:sp3c zegt, de vraag is wat de meest duurzame oplossing is.
Dat is niet hetzelfde als willen dat de oorlog doorgaat. Maar als je als land civiele doelen aanvalt voor geen enkele andere reden dan de boel terroriseren en er meerdere voorstellen voor een staak het vuren liggen waar je niet mee akkoord wilt gaan, dan is het een zwaktebod om eenzijdig een staak het vuren af te kondigen voor het dagje dat je een feestje wilt vieren zodat je daarna weer rustig door kan gaan met burgerdoelen bestoken.

Dan kan dat feestje hopelijk ook gewoon de pleuris krijgen.
  Overall beste user 2022 donderdag 1 mei 2025 @ 14:33:20 #8
3928 Ulx
pi_217508174
quote:
⚡️ Delayed cluster munitions explode in Kyiv after Russian drone attack, woman injured, Klitschko says.

Last month the State Emergency Service of Ukraine warned of Russian drones dropping explosive objects.

https://bsky.app/profile/kyivindependent.com/post/3lo45wmxcm22d

Maar aanvallen op militairen op parade is heel erg!
pi_217508215
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 14:33 schreef Ulx het volgende:

[..]
Maar aanvallen op militairen op parade is heel erg!
Hoezo?
Vakman pur sang
  donderdag 1 mei 2025 @ 14:42:11 #10
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_217508271
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2025 14:37 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Hoezo?
Van alle opties die Oekraine heeft lijkt mij dat de domste.
Je triggert de Russische federatie om alles uit de kast te trekken. Desnoods met zwaardere middelen.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_217508272
https://www.nu.nl/spannin(...)orgevangenissen.html

quote:
In zeker 29 gevangenissen verspreid over Rusland en de door Rusland bezette gebieden in Oekraïne worden Oekraïense burgers systematisch gemarteld. Dat blijkt uit informatie van een internationale onderzoeksgroep. Een van hen was de Oekraïense journalist Viktoriia Roshchyna. Zij overleed in gevangenschap.
Het lichaam van Roshchyna werd in februari overgedragen door de Russische autoriteiten. Maar op dat moment was het onduidelijk dat het om de toen nog vermiste journalist ging. Het Russische papierwerk stelde dat 'lichaam 757' er simpelweg een was van een mannelijke soldaat.

Het lichaam vertoonde tekenen van zware mishandeling, waaronder van brand- en steekwonden. Ook ontbraken enkele organen, de ogen, delen van de hersenen en het strottenhoofd. Daarmee was ook meteen duidelijk dat er een oorlogsmisdaad was gepleegd.

Het kostte een internationale onderzoeksgroep onder leiding van het Franse Forbidden Stories uiteindelijk nog weken om erachter te komen dat het zwaar mishandelde lichaam dat van Roshchyna was. Aan het onderzoek, het Viktoriia Project gedoopt, werkten onder meer The Guardian, The Washington Post, Le Monde en ZDF mee.

Tot wel 20.000 Oekraïense burgers in Russische gevangenissen
Het onderzoek nam uiteindelijk zes maanden in beslag. Het legt systematische martelpraktijken in zeker 29 Russische gevangenissen bloot, meldde The Guardian woensdag. Daar worden niet alleen Oekraïense militairen vastgehouden, maar ook Oekraïense burgers. De martelingen worden aangemoedigd van hogerhand, zeggen getuigen.

Het is niet duidelijk hoeveel burgers in de martelgevangenissen vastzitten. De Oekraïense autoriteiten hebben alleen schattingen van het totale aantal Oekraïense burgers die door de Russen worden vastgehouden. Die schattingen lopen uiteen van zestien- tot twintigduizend mensen.

Uit onderzoek en getuigenverklaringen blijkt dat SIZO-2, een detentiecentrum in stad Taganrog, de beruchtste Russische martelgevangenis is. Daar is Roshchyna voor het laatst in leven gezien.

Roshchyna ging aan marteling onderdoor
Burgers worden bij aankomst in SIZO-2 direct geschopt en geslagen, vertellen getuigen en ex-gevangenen. Vernedering en intimidatie zijn aan de orde van de dag. Dit is de plek, zo schreeuwen de gevangenisbewaarders, waar gevangenen "zouden willen dat ze dood waren".

Gevangenen worden in de vrieskou in ongemakkelijke houdingen gedwongen en binnen blootgesteld aan elektroshocks. Daarnaast vertellen ex-gevangenen over marteling door verstikking en steekwonden. Eten is er nauwelijks.

Volgens een Russische bron zijn de omstandigheden in SIZO-2 zó zwaar, dat gevangenen bereid zijn "elk denkbaar document te ondertekenen" zodra ze horen dat ze naar Taganrog gaan.

Roshchyna werd eind 2023 overgebracht naar Taganrog. Daarvoor werd ze vastgehouden op een geheime locatie in Melitopol, waar ze ook al gemarteld werd. Volgens medegevangenen was de journalist gedrogeerd bij aankomst en ging ze aan de martelpraktijken in SIZO-2 ten onder. Uiteindelijk woog ze nog maar 30 kilo.

In september 2024 zou ze naar Oekraïne worden overgebracht als onderdeel van een gevangenenruil. Een medegevangene zegt dat ze op 8 september uit haar cel werd gehaald. Daarna heeft niemand haar meer levend gezien.

Geen reactie van Russische autoriteiten
De informatie over Roshchyna is naar buiten gekomen dankzij interviews van ruim vijftig betrokkenen, onder wie Russisch gevangenispersoneel dat ontslag heeft genomen vanwege de martelpraktijken.

De onderzoeksgroep heeft verschillende Russische instanties en personen benaderd voor een officiële reactie, waaronder het huidige gevangenispersoneel. Die wilden niet reageren. Het Kremlin, de Russische geheime dienst FSB en de penitentiaire dienst FSIN hebben ook niet gereageerd.
Dit is echt om te kotsen. Wat een kutvolk.

Een nog uitgebreider artikel:
https://www.theguardian.c(...)inians-were-tortured
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_217508286
quote:
8s.gif Op donderdag 1 mei 2025 14:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
opdat wij nooit vergeten:

quote:
"Fantastisch dat Poetin bestaat"

Thierry Baudet
PWBF
pi_217508339
quote:
7s.gif Op donderdag 1 mei 2025 14:47 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Nee. Maar laten we rustig doen.
Onze media heeft ons al vaker fout en onjuist geïnformeerd. Als dit ook wordt gerapporteerd in de meer neutrale landen zoals Turkije, Israel, Hongarije of India dan dan zou het misschien kunnen.

Maar veelal is de berichtgeving erop gericht om Rusland haat aan te wakkeren. Laten wij er samen voor zorgen dat dat niet gebeurt.
:')

Je wil niet dat het waar is. Dat is heel wat anders.
  donderdag 1 mei 2025 @ 15:03:03 #14
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_217508489
quote:
7s.gif Op donderdag 1 mei 2025 14:42 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Je triggert de Russische federatie om alles uit de kast te trekken. Desnoods met zwaardere middelen.
Toch wel bijzonder dat dat land al jaren totaal faalt in hun 3 dagen durende speciale operatie en mensen nog steeds durven te posten; "Je triggert de Russische federatie om alles uit de kast te trekken. Desnoods met zwaardere middelen."

Hilarisch... Al 3 jaar op een rij. Keer op keer opnieuw O+
  Overall beste user 2022 donderdag 1 mei 2025 @ 15:04:43 #15
3928 Ulx
pi_217508513
quote:
7s.gif Op donderdag 1 mei 2025 14:42 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Zouden ze clustermunitie gaan inzetten tegen burgers?
  PR/Manusje van alles donderdag 1 mei 2025 @ 15:05:10 #16
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_217508523
quote:
7s.gif Op donderdag 1 mei 2025 14:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Het zal heus wel eens gebeuren. En dat is verschrikkelijk. Om te kotsen.
Maar wat heeft Rusland eraan om mensen te martelen? Daar win je niks meer, maar je voedt wel de oppositie.
als je de opositie uitmoordt is dat toch geen probleem?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  donderdag 1 mei 2025 @ 15:09:12 #17
36431 bleiblei
pi_217508570
quote:
8s.gif Op donderdag 1 mei 2025 14:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]

Een nog uitgebreider artikel:
https://www.theguardian.c(...)inians-were-tortured
Met een gezicht van haar erbij komen dit soort woorden
quote:
haar lichaam vertoonde tekenen van zware mishandeling, waaronder van brand- en steekwonden. Ook ontbraken enkele organen, de ogen, delen van de hersenen en het strottenhoofd.
doorgaans beter binnen bij sommige Neanderthalers:
pi_217508580
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2025 15:09 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Met een gezicht erbij komen dit soort woorden
[..]
doorgaans beter binnen bij sommige Neanderthalers:
[ afbeelding ]
Je mag hopen dat ze niet ook nog eens verkracht is.
  donderdag 1 mei 2025 @ 15:11:29 #19
36431 bleiblei
pi_217508588
quote:
15s.gif Op donderdag 1 mei 2025 15:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Je mag hopen dat ze niet ook nog eens verkracht is.
Als ik zo lees wat er boven staat is dat nog het minst heftige wat haar overkomen is daar. Er vanuitgaande dat je dat soort zaken niet doet op iemand die reeds dood is, maar als onderdeel van de martelingen.
pi_217508591
En als je weet hoe Russen al tegen hun eigen bevolking tekeer durven gaan in hun gevangenissen (om nog maar te zwijgen van de Gulag's in de USSR), is het geen verrassing dat ze tegen hun tegenstanders helemaal als beesten tekeer gaan als ze die in een positie hebben dat ze niks terug kunnen doen.

:r
  Overall beste user 2022 donderdag 1 mei 2025 @ 16:04:10 #22
3928 Ulx
pi_217509050
quote:
Goede reden om niet te snel te capituleren.
  donderdag 1 mei 2025 @ 16:05:31 #23
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_217509069
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 16:04 schreef Ulx het volgende:

[..]
Goede reden om niet te snel te capituleren.
de olie moet naar 40 dollar

https://tradingeconomics.com/commodity/urals-oil
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217509731
quote:
Ik blijf het bijzonder vinden dat Rusland, zo lijkt het, gewoon bereidt is om dit risico te nemen en dat het al ingecalculeerd is. Zo belangrijk is blijkbaar deze oorlog voor het clubje siloviki. Het zou mij eigenlijk ook weer niet verbazen als ze tot algehele mobilisatie overgaan.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_217509743
De Russen hebben in de oorlog met Oekraïne ondertussen al 950.000 soldaten verloren. Echt een niet voor te stellen aantal, zo bizar veel is het. Hoelang gaat Rusland dit volhouden?
pi_217509763
quote:
11s.gif Op donderdag 1 mei 2025 17:22 schreef Alpha0 het volgende:
De Russen hebben in de oorlog met Oekraïne ondertussen al 950.000 soldaten verloren. Echt een niet voor te stellen aantal, zo bizar veel is het. Hoelang gaat Rusland dit volhouden?
Ik volg het niet van dag tot dag, maar als er bij Poetin wat ruimte lijkt te zitten voor onderhandelingen, mag je aannemen dat het water hen ook wel tot de lippen staat.

Double down lijkt mij dan het beste. Maargoed, ik sta niet in een loopgraaf in Oekraïne.
^ To je nesmysl ^
pi_217509788
quote:
Nou als het op manschappen aankomt kan het nog veel langer hoor, algehele mobilisatie kan ook nog als escalatiestap. Volhouden heeft meer met de oorlogseconomie van Rusland te maken.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator donderdag 1 mei 2025 @ 17:29:21 #28
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217509792
quote:
Vraag je je wel af wat de moeders, zussen, broers, echtgenoten denken als ze iemand verliezen. Hij heeft gestreden voor het vaderland en is een held of zouden ze wel woede voelen tegenover de overheid?
  donderdag 1 mei 2025 @ 17:29:50 #29
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_217509798
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 17:20 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik blijf het bijzonder vinden dat Rusland, zo lijkt het, gewoon bereidt is om dit risico te nemen en dat het al ingecalculeerd is. Zo belangrijk is blijkbaar deze oorlog voor het clubje siloviki. Het zou mij eigenlijk ook weer niet verbazen als ze tot algehele mobilisatie overgaan.
Met de kennis van nu denk ik niet dat Poetin dezelfde keuze had gemaakt
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  Moderator donderdag 1 mei 2025 @ 17:29:56 #30
236264 crew  capricia
pi_217509800
quote:
Ja verloren aan actieve soldaten. Omdat het merendeel toch gewonden zijn? Niet allemaal doden toch?

(Tenminste zo had ik het begrepen)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Overall beste user 2022 donderdag 1 mei 2025 @ 17:41:22 #31
3928 Ulx
pi_217509894
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2025 17:29 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja verloren aan actieve soldaten. Omdat het merendeel toch gewonden zijn? Niet allemaal doden toch?

Gewonden zijn duur voor de staat, en ze zijn vaak zichtbaar.
  Moderator donderdag 1 mei 2025 @ 17:42:58 #32
236264 crew  capricia
pi_217509905
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 17:41 schreef Ulx het volgende:

[..]
Gewonden zijn duur voor de staat, en ze zijn vaak zichtbaar.
Zeker. Helemaal mee eens.
Maar het zijn geen doden.

Overigens: zijn er al YT filmpjes dat er zoveel gewonden zonder benen of armen ofzo de dorpen bevolken in Ru? Ik zie het echt nog bizar weinig.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217509906
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2025 17:29 schreef capricia het volgende:

[..]

48000 OEK en 96000 RUS zijde
Vakman pur sang
  Moderator donderdag 1 mei 2025 @ 17:45:57 #34
236264 crew  capricia
pi_217509935
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2025 17:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Aan doden? Dus van de kant van Ru is 1 op de 10 casualties een dode? Ik denk dat dat te optimistisch is.

Ik denk eerder 25%. Ook omdat zij een aanvalsoorlog hebben.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217509948
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2025 17:45 schreef capricia het volgende:

[..]
Aan doden? Dus van de kant van Ru is 1 op de 10 casualties een dode? Ik denk dat dat te optimistisch is.

Ik denk eerder 25%. Ook omdat zij een aanvalsoorlog hebben.
Doden ja.
Vakman pur sang
  Moderator donderdag 1 mei 2025 @ 17:53:02 #36
236264 crew  capricia
pi_217509981
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2025 17:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Doden ja.
Maar dan zullen er geen kerkhoven uitpuilen met nieuwe graven in Rusland. Maar wel veel steden en dorpen met mannen zonder benen of andere ledematen zijn.
De ziekenhuizen in Rusland zullen geen burgers meer kunnen helpen, geen zwangere vrouw, want alles ligt vol met gewonden.
Alle beelden op het slachtveld zullen zijn van Russen die hun gewonde kameraden redden van een zekere dood en niet zomaar achterlaten.

Ik weet niet of ik dit een reëel beeld vind.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 1 mei 2025 @ 17:58:23 #37
201761 phpmystyle
pi_217510036
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2025 17:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Beide partijen hebben vele honderde k aan doden. Maar ik ga ervan uit dat Oek er veel meer heeft, die vecht met jonge jongens in loopgraven tegen een vijand met enorme artillerie overwicht.
  Overall beste user 2022 donderdag 1 mei 2025 @ 18:00:09 #38
3928 Ulx
pi_217510052
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2025 17:42 schreef capricia het volgende:

[..]
Zeker. Helemaal mee eens.
Maar het zijn geen doden.

Overigens: zijn er al YT filmpjes dat er zoveel gewonden zonder benen of armen ofzo de dorpen bevolken in Ru? Ik zie het echt nog bizar weinig.

Het zou kunnen dat de droneoorlog tegenwoordig voor meer doden zorgt. Dat zijn meestal voltreffers.
  Moderator donderdag 1 mei 2025 @ 18:04:01 #39
236264 crew  capricia
pi_217510075
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 18:00 schreef Ulx het volgende:

[..]
Het zou kunnen dat de droneoorlog tegenwoordig voor meer doden zorgt. Dat zijn meestal voltreffers.
Kan ja.
Ik weet alleen niet hoe ik al die drone filmpjes op waarde moet schatten.
Ik zie voornamelijk ook dat Russen niets geven om hun gewonde makkers, in heel veel van die filmpjes.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator donderdag 1 mei 2025 @ 18:04:48 #40
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217510080
quote:
7s.gif Op donderdag 1 mei 2025 17:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Beide partijen hebben vele honderde k aan doden. Maar ik ga ervan uit dat Oek er veel meer heeft, die vecht met jonge jongens in loopgraven tegen een vijand met enorme artillerie overwicht.
Heel onwaarschlijk aangezien de Russen nagenoeg constant in de aanval zijn en alsnog nagenoeg geen terreinwinst boeken

Dan is het simpelweg niet logisch dat Oekraine meer slachtoffers te betreuren heeft

[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 01-05-2025 19:27:25 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 1 mei 2025 @ 18:06:23 #41
201761 phpmystyle
pi_217510093
quote:
88s.gif Op donderdag 1 mei 2025 18:04 schreef sp3c het volgende:

[..]
Heel onwaarschlijk aangezien de Russwn nagenoeg constant in de aanval zijn en alsnog nagenoeg geen terreinwinst boeken

Dan is het simpelweg niet logisch dat Oelraine meer slachtoffers te betreuren heeft
Rusland is nog niet eens begonnen met mobiliseren van dienstplichtigen.

1500 doden per dag is idioot. Dan zou het leger al 2 keer verslagen zijn.
  Moderator donderdag 1 mei 2025 @ 18:06:58 #42
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217510096
quote:
7s.gif Op donderdag 1 mei 2025 18:06 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Oeh daar gaan de doelpalen weer hoor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 1 mei 2025 @ 18:09:10 #43
201761 phpmystyle
pi_217510112
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 18:06 schreef sp3c het volgende:

[..]
Oeh daar gaan de doelpalen weer hoor
Je ziet zelf ook dat het ridicuul is. Alleen je wil dat niet zeggen.
  Forum Admin donderdag 1 mei 2025 @ 18:14:13 #44
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_217510132
quote:
7s.gif Op donderdag 1 mei 2025 18:09 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Je ziet zelf ook dat het ridicuul is. Alleen je wil dat niet zeggen.
Jouw statement is ridicuul
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_217510136
quote:
7s.gif Op donderdag 1 mei 2025 18:06 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Volgens de normale dienstplicht in Rusland worden er 2x per jaar 120k tot 140k mensen opgeroepen om te dienen in het leger. Die dienstplicht is sinds het begin van de oorlog gewoon doorgegaan en die mensen zijn ook gewoon ingezet voor de oorlog.

vorig jaar 150k opgeroepen, en tevens de dienstplichtige leeftijd verhoogt van 27 naar 30 jaar.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)tplichtigen-oproepen

maandje terug 160k:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)icht-oorlog-oekraine

Maar nee hoor, hij is nog niet aan de dienstplichtige begonnen :')
  Moderator donderdag 1 mei 2025 @ 18:19:02 #46
236264 crew  capricia
pi_217510152
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 18:15 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Volgens de normale dienstplicht in Rusland worden er 2x per jaar 120k tot 140k mensen opgeroepen om te dienen in het leger. Die dienstplicht is sinds het begin van de oorlog gewoon doorgegaan en die mensen zijn ook gewoon ingezet voor de oorlog.

vorig jaar 150k opgeroepen, en tevens de dienstplichtige leeftijd verhoogt van 27 naar 30 jaar.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)tplichtigen-oproepen

maandje terug 160k:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)icht-oorlog-oekraine

Maar nee hoor, hij is nog niet aan de dienstplichtige begonnen :')
Ik dacht dat de dienstplichtigen niet echt uitgezonden werden naar het buitenland door de Russen?
Dat het contact-soldaten zijn die in Oekraïne zitten (en ten tijde van Pregozhin de gevangenen).
There is a name for it:
We call them Poor"
  Forum Admin donderdag 1 mei 2025 @ 18:22:12 #48
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_217510165
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2025 18:19 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik dacht dat de dienstplichtigen niet echt uitgezonden werden naar het buitenland door de Russen?
Dat het contact-soldaten zijn die in Oekraïne zitten (en ten tijde van Pregozhin de gevangenen).
Zitten wel aan het front, maar tot voor kort konden ze het af met mensen die "vrijwillig" meevochten.

Ik bedoel, je hoeft geen pensioen of uitkering uit te betalen als je nooit erkent dat iemand overleden is.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_217510193
quote:
Briljante strategie van dealmaker Trump. Gewoon de wereldwijde economie saboteren, zodat er een crisis ontstaat, en er minder behoefte is aan olie en gas.
pi_217510213
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 18:29 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Briljante strategie van dealmaker Trump. Gewoon de wereldwijde economie saboteren, zodat er een crisis ontstaat, en er minder behoefte is aan olie en gas.
En ook nog eens het klimaat redden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')