Dit is wel gewoon waar natuurlijk. Hoe dan ook, sommige users willen maar al te graag dat de oorlog door blijft gaan.quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:17 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Ja, weten we. Ontken dat ook niet. Maar het plaveien van een weg naar (hopelijk duurzame) vrede moet uiteindelijk toch van beide kanten komen en/of groeien. Het vertrouwen in elkander is ver te zoeken!
Klopt. Zijn er ook nog lang niet. Maar wanneer die leidt tot de aanwezigheid van Amerikanen in het gebied dan kan dit wel gunstig uitpakken ivm russische bombardementen, droneaanvallen etc.quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Die 'deal' is niets.
Heeft totaal niks met een eventueel staakt het vuren of vrede te maken.
Lijkt me stug dat die komen voor een eventueel einde van de lokale strijd.quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:24 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Klopt. Zijn er ook nog lang niet. Maar wanneer die leidt tot de aanwezigheid van Amerikanen in het gebied dan kan dit wel gunstig uitpakken ivm russische bombardementen, droneaanvallen etc.
Niet alleen duurt het bouwen van een mijn jaren, onder de meest gunstige omstandigheden, maar alleen simpel volk denkt dat er ook daadwerkelijk yanks gaan werken in die mijn.quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:24 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Klopt. Zijn er ook nog lang niet. Maar wanneer die leidt tot de aanwezigheid van Amerikanen in het gebied dan kan dit wel gunstig uitpakken ivm russische bombardementen, droneaanvallen etc.
Dat uiteraard dan weer niet. Alleen..quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat die komen voor een eventueel einde van de lokale strijd.
Dus 'de deal' is niet 'tenminste al wat', het is gewoon niets.quote:
Al 40 dagen ligt er een geplaveide weg naar vrede maar poetin weigert daar in mee te gaan want die wil geen vrede.quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:17 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Ja, weten we. Ontken dat ook niet. Maar het plaveien van een weg naar (hopelijk duurzame) vrede moet uiteindelijk toch van beide kanten komen en/of groeien. Het vertrouwen in elkander is ver te zoeken!
Er lijkt daartoe immers nog een lange weg te gaan, maar een deal is tenminste al wat.
Lol.quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus 'de deal' is niet 'tenminste al wat', het is gewoon niets.
Fijn dat we op 1 lijn zitten, troll.
Dat zou een mooie sollicitatie zijn naar een NOEK (jaaaaaaaa)quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:34 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Al 40 dagen ligt er een geplaveide weg naar vrede maar poetin weigert daar in mee te gaan want die wil geen vrede.
Goed, nu gaat het bommen regenen tijdens zijn parade.
Ik voel geen noodzaak om voor oekraine te beslissen of hun al dan niet land weg gaan geven. Ik ben geen concern troll zoals jij.quote:
Oh ja, da's waar ook!quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik voel geen noodzaak om voor oekraine te beslissen of hun al dan niet land weg gaan geven. Ik ben geen concern troll zoals jij.
Meer olie op 't vuur, ja.quote:
Was al even geleden natuurlijkquote:
Echt by far de meest debiele stropop die je kan maken over dit conflict. Heel vals ook.quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:21 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
sommige users willen maar al te graag dat de oorlog door blijft gaan.
Niemand wil datquote:Op donderdag 1 mei 2025 12:21 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dit is wel gewoon waar natuurlijk. Hoe dan ook, sommige users willen maar al te graag dat de oorlog door blijft gaan.
+ die voor oekraine acceptabel is.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:12 schreef sp3c het volgende:
De vraag is wat de zinnigste en meest duurzame manier is om het te beeindigen
Cashflow? Welke Amerikaanse bedrijven gaan daar dan heen?quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:20 schreef inslagenreuring het volgende:
Briljant gespeeld door Trump. De meest achterlijke eisen op voorhand op tafel leggen, iedereen spreekt er schande van. De boel herschrijven en-formuleren maar toch de netto cashflow incasseren en iedereen vindt het ineens een redelijke deal.
Dat is dus the art of the deal.
quote:🇺🇦 Ukraine has launched mass production of fiber-optic coils for FPV drones with a range of up to 30 km. 3DTech CEO Oleksii Zhulynskyi says all winding and assembly is fully localized, ensuring better quality control than unreliable Chinese imports.
https://defence-ua.com/ne(...)do_vijska-18699.html
"Jaaaa drones op de 9 mei parade"quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt by far de meest debiele stropop die je kan maken over dit conflict. Heel vals ook.
Zou het wel komisch vinden als die parade helemaal in paniek uit elkaar stuift bij een eventueel luchtalarm.quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:07 schreef Scjvb het volgende:
Zelensky dreigt Poetins parade op Dag van de Overwinning te verpesten
© https://www.msn.com/nl-nl(...)8c283beb5d918b3&ei=8
Misschien reeds gepost, en sorry hoor maar als vijandige noten, nu weer op deze manier, over en weer blijven gaan komt er natuurlijk nooit vrede.
![]()
Daar heeft de heer Poetin dan niet alleen schuld aan!
Nee het is een frame die de laatste maanden gemaakt wordt richting mensen die een fatsoenlijke deal voor Oekraïne willen. "Ga maar gewoon akkoord met alles anders snap ik niet waarom je deze oorlog langer zou willen laten duren"quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:30 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
"Jaaaa drones op de 9 mei parade"
Stropop? Het is geen argument wat ik maak hé. Het is slecht een beschrijving van sommige sentimenten hier.
Als je het als argument opvat dat de oorlog maar door moet gaan, dan is dat natuurlijk onzin, want zoals @:sp3c zegt, de vraag is wat de meest duurzame oplossing is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |